Spelrum
Giraffen4
Krokodilen0
Elefanten1
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
0
Inloggade5
Mobilspel
Pågående19 707

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Tess 082009-01-25 20:45
Antal inlägg: 18003

Har ingen hund än så länge, men katterna går och lägger sig där de vill och styrs inte det minsta av oss....
Däremot kan jag ångra att vi inte stännger sovrumsdörren när de kommer och trampar på min mage och startar motorn klockan 4 på morgonen

Sangria2009-01-25 22:13
Antal inlägg: 504

Aldrig att mina hundar får vara i sängen. Dom är hundar och inga prydnadskuddar och får absolut inte heller vara i soffan. Dom vet helt klart vad som gäller och har aldrig ens försökt att gå upp i soffan eller ens gå in i sovrummet. Däremot lägger sig gärna gamlingen på en solsäng som vi har på altanen där dom ofta håller till. Dom har annars sina egna biabäddar som står i hallen och där är deras plats. På natten och när vi inte är hemma så får dom bara vara i hallen(stor) och köket. Inga problem. Tilläggas skall kanske att det är två Schäferkillar och dom är ju hundar med en uppgift här i livet och vi har dom inte bara för att klia dom bakom öronen.

EssQ - Ej medlem längre2009-01-25 23:53
Antal inlägg: 1433

Min katt ligger inte så jätteofta i sängen med mig..hon sover i sängen i gästrummet..så ja antar att hon har eget rum *s*

Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?