Spelrum
| Giraffen | 23 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 41 |
Mobilspel
| Pågående | 19 213 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Lisaa | 2009-03-19 17:42 | |
![]() | Sätt in en kontaktannons där du berättar var du såg henne. Massor med människor läser kontaktannonserna och ibland är det av den typen: "du i grön tröja på tåget till Gbg i vagn 3, blablabla" Själv hade jag blivit så smickrad att jag hade slagit knut på mig :-) | |
| YlBjörn | 2009-03-19 18:35 | |
![]() | Smyg in på Danshögskolan med en bunt affischer med din bild, hennes signalement, datum du såg henne på Arlanda, och en förklaring att hon är kvinnan i ditt liv och du är sömnlös sen du såg henne. Smäcka upp dom överallt. NÅNTING kommer att hända. | |
| johansson78 | 2009-03-19 19:00 | |
![]() | eller så ber du att få titta i en skolkatalog på danshögskolan, hittar tjejen, kollar vad hon heter, söker upp henne, får hennes nummer, ringer henne :) lycka till! | |
| klibaza | 2009-03-19 19:13 | |
![]() | har för mig att jag läst det här tidigare...=) raggningsknep eller?! | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-03-19 20:21 | |
![]() | Någonting kommer säkert att hända om han "smäckar" upp en massa affischer på Danshögskolan. Men frågan är om det är till hans fördel. | |
| Anden_88 - Ej medlem längre | 2009-03-23 01:49 | |
![]() | Lisaa, du låter som en gullig person, säkert att du inte går på danshögskolan? Jag tror nästan oddsen på att det faktiskt skulle vara du jag söker är större än oddsen att just hon skulle läsa en sådan annons som du föreslår, förstå att det är just hon jag söker, och sen dessutom kontakta mig. Dock verkar betapet också vara ett dåligt ställe att börja letandet på, inte ett enda litet tips har ännu kommit in. | |
| Anden_88 - Ej medlem längre | 2009-03-23 01:56 | |
![]() | Pseudo.. du är sällan bland dessa block, du borde söka dig till dom oftare. Där finner jag min tröst i väntan på denna flicka. Du finner säkerligen också tröst där, även om du kanske inte vågar erkänna ditt behov av tröst. Dessutom vill jag vinna mot dig. | |
| StinaD | 2009-03-23 08:37 | |
![]() | Anden: Gulligt värre.. om det inte vore för dina gräsliga ordval om en kvinna..... "Toppsnäcka, pangbrud osv osv... " Jag hoppas inte hon läser detta, själv hade jag blivit ganska lessen om någon skrivit sånt om mig.... (och nej jag är ingen intellektuell bokmal.... ) MEN... jag tror inte du har någon förmåga att se bortom utseendet... då hade du inte valt de ordval du gjorde.... Men.... gör som någon annan skrev, leta upp en skolkatalog ta reda på hennes namn och telenummer.. ring henne... så får du väl se sen.. Berätta inte att du sökt henne bara.. kan vara lite stalkervarning på det... | |
| Anden_88 - Ej medlem längre | 2009-03-24 22:03 | |
![]() | På en sida som betapet kan man ju anta att man näst intill bör bli helgonförklarad, iaf hyllad av att använda sig av synonymer i forumet, men icket =/ | |