Spelrum
| Giraffen | 8 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 8 |
Mobilspel
| Pågående | 19 243 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-03-02 20:35 | |
![]() | Jag brukar i alla fall inte kliva runt på ICA och stoppa ned tvättmedel och avocados i andras vagnar. | |
| mrperfect | 2009-03-02 20:35 | |
![]() | Ser bra ut Nu skämtade du ju själv , fast det var ju bara avsett som exempel på avskräckande beteende. | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2009-03-02 20:35 | |
![]() | Om man skulle fråga en människa som fanns i verkligheten vad de tyckte om att skriva i forum på internet skulle den nog svara att det var trams. Oavsett grad av allvar. | |
| Gunilla No - Ej medlem längre | 2009-03-02 20:36 | |
![]() | varför då skriva öht canvas?? | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2009-03-02 20:36 | |
![]() | "..vad deN tyckte.." | |
| mekonium | 2009-03-02 20:36 | |
![]() | Kermis, nu har jag läst reglerna. Det står inget om att man inte får tramsa. Man ska hålla sig till ämnet och inte chatta men som sagt, inget om att man måste vara seriös. | |
| Ser bra ut | 2009-03-02 20:37 | |
![]() | det är ju det så många inte gör. håller sig till ämnet alltså. | |
| mekonium | 2009-03-02 20:39 | |
![]() | Ja fast nu diskuterar vi väl trams? | |
| Tess 08 | 2009-03-02 20:39 | |
![]() | Jag vet inte riktigt hur kommentarer som "men lägg ner nu!" eller "Att ni orkar fjanta er!" osv håller sig till ämnet heller (om nu inte ämnet är ju det)... Sen har vi ju ypperliga trådar där de flesta varit seriösa (bla jag) trots att vi var MINST två från "familjen" där det urartat till en chat eller ens det.. då en och samma har bumpat tråden till förbannelse. Är det ok då? | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-03-02 20:39 | |
![]() | Fattar inte varför det ska vara så svårt att respektera att man ibland vill hålla sig till ämnet i tråden, seriöst eller ej. Går ni och avbryter folk som samtalar på stan också? Är det så himla jobbigt att det "bara" finns ett 20tal fjanteritrådar? Är det för lite? Vad är problemet med att vilja diskutera en sak och också hålla sig till ämnet? Är det något onormalt eller? | |
| kermis | 2009-03-02 20:40 | |
![]() | mekonium: du tolkade mina ord lite för bokstavligt. För mig handlar det här om de som förstör trådarna genom trams i stil med de exempel kaninen tog upp. Såna inlägg handlar väl under kategorin "håller sig inte till ämnet". | |
| E Soul - Ej medlem längre | 2009-03-02 20:40 | |
![]() | Inte ens moderatorerna klarar av att hålla sig till ämnet, ens under seriöst. Vad kan man då förvänta sig? | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-03-02 20:40 | |
![]() | Nej, att TS är bra och några onämnda är blåbär. Så om alla slickar medhårs på TS så kan tråden stängas snart. | |
| Quelle | 2009-03-02 20:45 | |
![]() | Att man i en diskussion glider in på andra ämnen är inte ett dugg konstigt. Så gör man som oftast vid diskussioner i verkliga livet. Att man däremot helt plötsligt hoppar till ett annat ämne utan ngn anknytning till ursprungsämnet är ju klart onödigt. Angående ev chatt från min sida, så hälsar jag gärna på folk jag "känner" av ren artighet. Jag försöker hålla mig från att urarta, men ibland sugs man med i bara farten. Jag ber om ursäkt om jag ngn gång varit med och förstört ngn tråd pga av detta. | |
| mrperfect | 2009-03-02 20:45 | |
![]() | ibland kan ju vissa visuella intryck gör att man missar det seriösa....... *ingen nämnd ingen glömd...* | |
| bobo flux | 2009-03-02 20:45 | |
![]() | "Sen har vi ju ypperliga trådar där de flesta varit seriösa (bla jag) trots att vi var MINST två från "familjen" där det urartat till en chat eller ens det.. då en och samma har bumpat tråden till förbannelse. Är det ok då?" Tess 08, varför ha en "Familjetråd" när det finns MSN och dylikt? den tråden har ju urartat, som du beskriver det, till en chatt. Det chattas friskt i den tråden utan att den blir stängd, hur kommer det sig? Två fel blir aldrig ett rätt. | |
| Viktor_M - Ej medlem längre | 2009-03-02 20:46 | |
![]() | Den här tråden var redan sen starten ett jättebra exempel på en tråd som utan tvekan spårar ur rätt snabbt och fjantas till. Särskillt när trådskaparen i fråga.. ja du, ser bra ut.. inleder tråden med att idiotförklara en hel grupp av användare på den här sajten. Under fliken "snack", vad kan man begära mer än just snack. Trådar i snack startar alltid med nåt i stil med "Ja, vad tycker du egentligen om kyckling med kokos och curry?". vad finns det att snacka om. Då kan man ju gott ta bort hela fliken. | |
| Tess 08 | 2009-03-02 20:49 | |
![]() | Håller med Quelle där. Vissa på Beta räknar jag till mina vänner, inte bara någon vars namn jag sett tidigare/spelat mot. Klart jag hälsar på dom. Iofs brukar jag försöka vara lite ON TOPIC och alltså skriva något i ämnet också... men ingen är ofelbar (obs INGEN!!) så det har säkert hänt att jag ryckts med i stämningen någon gång. Fast frågan är om en rad i stil med: "Heeeej Elle!! Länge sen *kram*" är sämre än "Stäng ner tråden!".... | |
| mrperfect | 2009-03-02 20:49 | |
![]() | Jag håller inte med alls, jag tycker det här var en bra tråd som gör att man förstår hur folk tänker och vad de vill!! | |
| Ser bra ut | 2009-03-02 20:49 | |
![]() | den hör ju till en av de få som inte spårat ur viktor_m. här har vi flera sabbare samlade på ett ställe där de kan vräka ur sig hur missförstådda de uppenbarligen är som inte får tönta sig i alla andra trådar. (och jag frågade ju faktiskt vad de får ut av att sabba) och att det är de som har rätt. låt dem hålla på. här. och som någon skrev - inte går man väl runt på stan o sabbar folks samtal? varför då här? ska allt folkvett gå upp i rök för att man sitter i ett internetforum och skriver? menar du verkligen det? | |