Spelrum
| Giraffen | 17 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 8 |
| Inloggade | 25 |
Mobilspel
| Pågående | 19 883 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| skrabban | 2009-04-14 14:45 | |
![]() | Typ D10 Seniorboende Pensionärer Lågutbildade Änkor/Änklingar Mycket låga inkomster Små nyproducerade hyresrätter/äldreboende Morgon- och kvällstidningsläsande Kollektiva värderingar Jag bor på seniorboende i Malmö som heter Riddargården. Flyttade in där när min man fick sin andra stroke men nu finns han inte mer men jag bor kvar. | |
| alexon | 2009-04-14 14:48 | |
![]() | Unga Ganska välutbildade Singlar Låg- och Medelinkomsttagare Hyresrätt i medelstor stad Nöjesintresserade Förändringsbenägna kollektivister | |
| steffin - Ej medlem längre | 2009-04-14 14:51 | |
![]() | Utmärkande drag Unga Ganska välutbildade Singlar Medelinkomsttagare Hyresrätt i medelstor stad Nöjesintresserade Förändringsbenägna individualister | |
| steffin - Ej medlem längre | 2009-04-14 14:51 | |
![]() | Utmärkande drag Unga Ganska välutbildade Singlar Medelinkomsttagare Hyresrätt i medelstor stad Nöjesintresserade Förändringsbenägna individualister | |
| blackrat | 2009-04-14 14:53 | |
![]() | Utmärkande drag * Pensionärer * Välutbildade * Änka/Änkling eller Frånskild * Hög- och medelinkomsttagare med sparkapital * Bostadsrätt i storstadsförort/medelstor stad * Samhällsintresserade * Borgerliga värderingar | |
| Meredith | 2009-04-14 14:54 | |
![]() | Typ: L42 Jakt och postorder Pensionärer Yrkesutbildade Gifta par utan hemmaboende barn Låginkomsttagare Mindre jordbruksfastigheter i glesbygd Friluftsintresserade Traditionalistiska kollektivister Tja, två av dem stämde.. eller tre kanske! :) Kul grej :) | |
| Gunilla No - Ej medlem längre | 2009-04-14 15:06 | |
![]() | Felmeddelande Den adress du har angivit finns tyvärr inte. Försök gärna igen, pröva med alternativa stavningar. Du kan också förkorta -gatan till -g och -vägen till -v. Nänä... Den här vägen har bara funnits i drygt 20 år. Kollade för kul upp adressen till skolan jag jobbar på; Typ: I28 Stora barnfamiljer Utmärkande drag * Medelålders * Yrkesutbildade * Gifta par med hemmaboende barn * Medel- och höginkomsttagare * Hus i villaförort medelstora städer * Barnfokuserade * Traditionalistiska individualister Kan säga att den ligger mer eller mindre på vischan, med få hus runt omkring. Närmast ligger två kyrkor och två större kyrkogårdar :) | |
| _Candid - Ej medlem längre | 2009-04-14 15:16 | |
![]() | Typ: H26 Konventionella Familjer Utmärkande drag * Äldre * Högutbildade * Gifta par med hemmaboende barn * Höga inkomster * 70-talsbyggda hus i förort Storstad/Medelstor stad * Samhällsintresserade * Förändringsbenägna individualister (Stämmer rätt bra på vilka som bor i området, även om få punkter stämmer på mig, radhusområde.) | |
| eviltyrus | 2009-04-14 15:33 | |
![]() | Tänk vad många adresser på nyfikna betapetare den sidan får in nu som de kan sälja vidare. Bli inte förvånade om ni får en drös med riktad reklam i er brevlåda. Men jag kanske bara är cynisk? :) | |
| Pluttisen | 2009-04-14 15:36 | |
![]() | Utmärkande drag: Unga Universitetsstuderande Singlar Mycket låga inkomster Studentlägenheter Nöjesintresserade Förändringsbenägna Stämmer bra in på mej.... Men om det bor överdrivet många singlar vet jag inte.... | |
| heeting - Ej medlem längre | 2009-04-14 15:36 | |
![]() | Innan: Unga Yrkesutbildade Ensamstående Barnföräldrar Låginkomsttagare Nyare hyresrätt i storstadsförort Hög andel utlandsfödda Förändringsbenägna kollektivister Efter flytt: Unga Ganska välutbildade Singlar Låg- och Medelinkomsttagare Hyresrätt i medelstor stad Nöjesintresserade Förändringsbenägna kollektivister Bättre eller sämre? hmmm.... | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-04-14 15:38 | |
![]() | Jag hoppar den här undersökningen med tanke på all dålig reklam man kan tänkas få. | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-04-14 15:49 | |
![]() | Utmärkande drag Mycket unga Yrkesutbildade Singlar Låg- och medelinkomsttagare Hyresrätt i små- och medelstora städer Kvällstidningsläsande Förändringsbenägna kollektivi | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-04-14 15:56 | |
![]() | Typ: A02 Storstadspuls Utmärkande drag Unga Välutbildade Singlar Höga inkomster Bostadsrätt i Stockholm Samhällsintresserade Förändringsbenägna individualister Tyvärr... stämmer in på hela södermalm snart! | |
| Basta - Ej medlem längre | 2009-04-14 15:57 | |
![]() | Typ: G22 Guldkort och kapital Utmärkande drag Äldre Högutbildade Gifta par med barn Förmögna med höga inkomster Stora villor nära storstad Samhällsintresserade Förändringsbenägna individualist | |
| Exmedlem - Ej medlem längre | 2009-04-14 15:59 | |
![]() | * Unga * Ganska välutbildade * Singlar * Låg- och Medelinkomsttagare * Hyresrätt i medelstor stad * Nöjesintresserade * Förändringsbenägna kollektivister | |
| Tregga | 2009-04-14 16:00 | |
![]() | Typ: D12 OPALer (Old People Active Life) Utmärkande drag Pensionärer Yrkesutbildade Änka/Änkling eller Frånskild Medelinkomsttagare Hyresrätt i storstadsförort/medelstor stad Aktivitetsintresserade Traditionalist och kollektivist | |
| Caligatia | 2009-04-14 16:18 | |
![]() | * Unga * Ganska välutbildade * Singlar * Medelinkomsttagare * Hyresrätt i medelstor stad * Nöjesintresserade * Förändringsbenägna individualister | |
| Virvelie | 2009-04-14 16:21 | |
![]() | Min adress finns inte heller, och den här gatan har hetat lika sen 30-talet... | |
| Kirkelina | 2009-04-14 16:22 | |
![]() | Typ: F18 Skilda världar Utmärkande drag * Unga * Yrkesutbildade * Ensamstående Barnföräldrar * Låginkomsttagare * Nyare hyresrätt i storstadsförort * Hög andel utlandsfödda * Förändringsbenägna kollektivister | |