Spelrum
Giraffen4
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
3
Inloggade7
Mobilspel
Pågående19 564

Forumkategorier

Användare Inlägg  
angie_hell2009-09-25 03:22
Antal inlägg: 494

Fejk eller inte media skriker efter henne hon har ju lyckats skapa sig ett namn som över en natt. En kvinna som vet vad marknadsföring är.
Efter att ha sett första programmet så var hon en kvinna jag älskade att hata.
När jag läst lite om hennes bakgrund så tycker jag bara synd om henne. Jag skulle inte vilja varit henne när hon var ung och än mindre nu.
Hon var nog beredd på ganska hårda rekationer när hon spelade in programmet men all publicitet är väl bra publicitet...
Så jag tycker att vi ska njuta av denna underhållning som bjuds och vara lyckliga över att det inte är vi i rutan :)

Mouche - Administratör2009-09-25 07:02
Antal inlägg: 24193

Ett troll med två namn har varit på besök i tråden i natt.

All smörja hon/han skrivit är raderat ur forumet och det innebär att även de svar som riktats till trollet har försvunnit/raderats, detta helt enkelt för att svaren tappat sin betydelse när skräpet var borta.

Mouche

magga2009-09-25 09:27
Antal inlägg: 2533

Angie, i expressens tv-intervju verkade hon ju jätteförvånad över de starka reaktionerna och kunde för sitt liv inte förstå vad hon gjort eller sagt som upprört hela svenska folket så.. right;)

riotfux2009-09-25 09:44
Antal inlägg: 190

jag vill vara en hemmaherre

willysson2009-10-01 01:27
Antal inlägg: 5

Tycker faktiskt att Anna Anka får för mycket skit i onödan.
Hon är ju egentligen totalt lysande och driver med det svenska folket på ett sätt som är ganska genialiskt ju.
Hennnes värderingar har jag väldigt svårt att klandra då hon bor i ett gated community och är en trofehustru, hennes uttalanden måste ju vara i harmoni med hennes liv och hennes så viktiga image.
Vi tycker det är konstigt att hon säger saker som "vill min man att jag ska suga av honom varje dag så ska jag göra det" men i själva verket är det så konstigt???
Vi lever i ett ganska jämställt samhälle och det gör verkligen inte hon och en kvinnas uppgift är mångt och mycket att ta hand om familj och behaga familjeförsörjaren. I sverige jobbar som regel både man och kvinna så vi har svårt att förstå dom här sakerna..
Men u US and A som borat brukar säga, funkar det på ett annat sätt..
Eftersom att skattemedel sällan verkar komma tillbaka till medborgarna på andra sätt än infrastruktur och militärt försvar, så har man ett försäkrings system som gör att det är generellt billigare att kvinnan (om det nu är hon som tjänar minst) stannar hemma än att ha 2-4 ungar på dagis med försäkringar och så. Då får Mannen en ställning som familjeöverhuvud, och kvinnan måste hitta sin identitet och roll i samhället, och då blir det att "behaga" mannen och ta hand om barnen..
I Anna Ankas fall är det på ett liknande sätt, men för att översätta hennes ord så är det så här; "Vill jag att min man att jag ska suga av honom varje dag så gör jag det, annars kommer det en yngre och snyggare tjej att göra det och jag kan inte göra mina naglar för 100000 dollar per år"

lusdrama - Ej medlem längre2009-10-01 11:41
Antal inlägg: 481

willyson, jag har också tänkt så, att hon helt praktiskt ser på sin ställning. men det kan ju också vara så som hon själv säger att det är att hon ser det som ett comittment och att ett äktenskap blir vad man gör det till. i hennes fall vill hon ha den här 100% dedicationen och då skapar och upprätthåller hon den for better and for worse. jag tycker det är riktigt fint.

willysson2009-10-02 00:44
Antal inlägg: 5

frågan är bara om hon är genuint lycklig? Jag vet inte, men jag har svårt att tro det eftersom att hon måste leva upp till myten om sig själv.

-50-2009-10-13 23:52
Antal inlägg: 783

www.youtube.com/watc..._e mbedded#

run-marie2009-10-14 00:08
Antal inlägg: 1806

-50- fy f-n vilka roliga parodier på de tre stjärnorna i Hollywood.

Delicious - Ej medlem längre2011-08-22 21:24
Antal inlägg: 11661

Är det på riktigt?

Tvålis - Ej medlem längre2011-08-22 21:38
Antal inlägg: 4429

Det är svårt att diskutera ett så fördomsfullt och värderingsladdat program med så extrema personligheter utan att bli lite lätt tydlig i dina kommentarer. Programmet skriker ju efter extrema åsikter.

Och jag undrar jag om det inte är på riktigt till stor del. En del av kommentarerna från fruarna förefaller vara för otroliga för att någon människa skulle kunna sitta och hitta på dom.

Skräckblandad förtjusning. Äckelblandad underhållning.

Delicious - Ej medlem längre2011-08-22 21:41

Tror inte att någon av fruarna ens skulle råka trilla in på betapet.

Lillstölla2011-08-22 21:44
Antal inlägg: 23831

Ja, vad ska man säga, de helt sanslösa. Men kul att de bjuder på sig själva så för vårat nöjes skull, även om vissa av dom inte verkar riktigt medvetna om hur de roar oss ty de lever mest i sin egen lilla bubbla.

Tvålis - Ej medlem längre2011-08-22 21:46

Om någon av dom skulle vara med på Beta, så skulle det vara kul att spela en match mot någon av dom...

Men Maria Montawhatshername, är faktiskt riktigt charmig. Och hon kan nog köpa mer än ett kylskåp nu för tiden för sina "egna" pengar.

Shylster2011-08-22 21:50
Antal inlägg: 943

Montazami e skön! quote från nån reklamfilm hon är med i som e värd en plats på min profil:

''När man kommer till öknen då hittar man sand och det är då det är dags att börja promenera.''

Lillstölla2011-08-22 21:53
Antal inlägg: 23831

Shylster: Håller med dig om att det är en skön kommentar.
Jag gillar Maria Montazami. Är så söt.

Delicious - Ej medlem längre2011-08-22 22:04

Om sanningen ska fram så är det ju roligt för att de uppfattas ha lägre IQ är Köping-gänget.

MeeleX - Ej medlem längre2011-08-22 22:33
Antal inlägg: 355

pinsamma är det enda ordet som kan beskriva dessa "hollywoodfruar" o vi borde verkligen inte uppmuntra till fortsatt produktion av sån här skit genom att titta på det.. usch

Tvålis - Ej medlem längre2011-08-23 11:59

Fejk eller inte... Who knows... Verkar vara en mix av helt egna kommentarer och push från produktionsteamet. Står det i heliga aftonbladet:

www.aftonbladet.se/n...35 09427.ab

Lightbringer2011-08-23 12:52
Antal inlägg: 352

Topp tio bästa programmen nånsin. De är ju pinsamt underbara allihop, förutom Gunilla, hon är bara pinsam inte underbar.

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?