Spelrum
| Giraffen | 44 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 34 |
| Inloggade | 79 |
Mobilspel
| Pågående | 19 329 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| slånbär | 2009-11-20 18:29 | |
![]() | Har försökt återställa till olika tidpunkter et t par gånger nu men det går inte att genomföra. Imorgon blir det omformatering,Suck.... | |
| gubbi | 2009-11-20 18:33 | |
![]() | Ett tips är att starta datorn i felsäkert läge och därefter köra en scanning - vissa virus blockerar en hel del funktion och aktiveras direkt vid uppstart i normalläge. Kör annars HiJackThis och rapportera loggen i något av alla forum som finns för detta! | |
| Sotfinger | 2009-11-20 19:02 | |
![]() | Monk: Jag kan meddela att jag har Windows XP, använder Explorer 8 och har Panda Antivirus Pro 2009 som rapporterar att det har tagit bort viruset JS/Agent.MZT från platsen www.betapet.se/js/jq....1 .min.js. | |
| odin - Administratör | 2009-11-20 21:59 | |
![]() | Panda upptäcker Agent.MZT men det är en falsk upptäckt. Dvs den är fel i Panda AV. | |
| monk - Administratör | 2009-11-21 11:26 | |
![]() | Sotfinger: tack för info. Som odin skriver så är detta falskt alarm från Panda. Filen tillhör ett JavaScript-library som b.la. webbplatser som Google, Mozilla och Wordpress använder. Vi har dock uppgraderat Jquery-versionen så förhoppningsvis klagar inte Panda längre. :) | |
| slånbär | 2009-11-21 11:49 | |
![]() | Nu är jag omformaterad och redo att köra igen!!!Alltid lär man sig något iallfall. Och så blev ju datorn betydligt piggare så visst finns det positiva saker med allt. | |
| -Butterfly- - Ej medlem längre | 2009-11-21 12:57 | |
![]() | Det figurerar ju nåt virus på bl a Facebook just nu som antivirusprogrammen inte tar...har lite olika namn...men Malwarebytes lär hitta det. Jag fick upp det på Tallink-Siljalines hemsida när jag klickade på en länk i ett av deras nyhetsbrev...precis likadant som du beskriver TS. Men vad jag förstått så kan det ju vara så att man kommer nån helt annanstans när man klickar på en länk...att viruset har kopierat just den hemsidan. | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-06-22 15:12 | |
![]() | Nu virusvarnar polisen: www.polisen.se/Aktue...ka dlig-kod | |