Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 49 |
Mobilspel
| Pågående | 19 481 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Snoosy | 2010-01-02 00:13 | |
![]() | För er som älskar pizza. Den bästa pizzerian ligger i Tyresö www.limeway.se/43014...Fl eur.aspx :) | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2010-01-02 00:35 | |
![]() | jag gör pizza hemma i ugnen. det är jättegott! hönökaka, ost, skinka, och ketchup! | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2010-01-02 00:36 | |
![]() | det är svennepizza det! | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2010-01-02 00:36 | |
![]() | oregano har jag på också! | |
| Tunnelbanan8 | 2010-01-02 01:08 | |
![]() | No Justice, VAD MENAR DU??? | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-01-02 17:40 | |
![]() | Just på tal om elfirmor.. Så är jag helt övertygad om att man behöver ha en svensk utbildning på grund av ganska omfattande lagar gällande behörighet just när det gäller el. Däremot så är det sällan politiik eller lagar som ställer nysvenskar utanför den, för oss svenskfödda invånare, arbetsmarknad som fungerar ganska bra. Det är halvrasister, helrasister men oftast bara okunniga, som faktiskt inte vet hur man översätter ett lands kompetens till gängse standard här. Tro mig när jag säger att det är just svårigheteten när det gäller detta som är ett aber. Det och rädsla. Och då är jag glad att det finns en sån fantastisk entreprenörsanda och en sån fantastisk vilja att försörja sig själv att män och kvinnor som befinner sig i detta kunskapsmässiga skymmningsland skapar sig en försörjning där det är lättare tillgänglighet. Jag har haft turen att träffa många av dom här människorna, dom har min djupaste repekt. Men det var nog lite djupt angående tråden. Bara svarade på en tanke om att det kanske fanns nedvärderande tongångar. | |