Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 34 |
| Inloggade | 62 |
Mobilspel
| Pågående | 19 797 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Enkeli82 - Ej medlem längre | 2010-03-22 15:54 | |
![]() | Tycker man ska klä sig som man trivs bra med i o inte följer samhälls idiot modetrend :) | |
| wplmr - Ej medlem längre | 2010-03-22 16:03 | |
![]() | jag menar så klart riktiga gamla metall! tack Bs | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-03-22 16:03 | |
![]() | Apbur: Ofta finns konstigt nog bara en tröja att välja på... Det är tråkigt att tvätta. | |
| wplmr - Ej medlem längre | 2010-03-22 16:03 | |
![]() | och spela roll vad som är INNE vill man ha nåt så ska man väl få ha det | |
| BrokenString - Ej medlem längre | 2010-03-22 16:08 | |
![]() | Jag skiter fullkomligt i vad som är inne och vilket år det var det. Jag klär mej i det jag gillar och kan ha samma kläder år efter år. Det är nästan svårare att hitta de kläder man vill ha när man inte följer modet eftersom det bara är modekläder i de flesta affärer. | |
| wplmr - Ej medlem längre | 2010-03-22 16:09 | |
![]() | jag har stövlar som jag ärvt av morsan jättesnygga personligt är väl grejen | |
| BrokenString - Ej medlem längre | 2010-03-22 16:11 | |
![]() | Håller med dej wplmr. Jag har flera jackor som jag faktiskt ärvt från min pappa:-) De håller än och att det är killjacka bryr jag mej föga om. | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2010-03-22 16:12 | |
![]() | Jag trodde det skulle stå "köväder". | |
| apbur | 2010-03-22 16:12 | |
![]() | Jag avundas människor som kan gå i snygga kläder hela dagarna, även hemma när de ligger i soffan och kollar på TV. Jag skulle inte stå ut med att ha jeans på mig hemma. Varje gång det ringer på dörren utan att jag är förvarnad får jag panik. Jag vill inte att mina grannar ska få fel bild av mig, jag är ju alltid väldigt het när jag går utanför dörren. Borde skaffa sån där porttelefon, att behöva öppna dörren känns lite omodern. | |
| Satyra | 2010-03-22 16:19 | |
![]() | Säger som Baphomet_ - "själv bär jag gärna svart och i vissa glada fall grått.". Misstänker dock att han inte, såsom jag, gärna vill att överdelarna ska vara snyggt kvinnligt skurna/urringade?! ;-) På fötterna bär jag helst DrMartens-kängor - året runt - och till både byxor/klänningar/kjolar. Så har jag gått klädd sedan tonåren och om det klädvalet säger något om mig vet jag inte, men jag ÄR jävligt petig med vad jag sätter på mig, men inte ett skit trendmedveten. Är totalt ointresserad av rådande mode. | |
| wplmr - Ej medlem längre | 2010-03-22 16:22 | |
![]() | hehe, jag hade en flanellskjorta som min morsa köpt på second hand på 80talet, den var från 50-60talet, men typiska 50talsfärger; ljusgult, gråblått. Den hade jag i många år. Så kom jag till Indien och en hotellägare ville köpa den. Jag gav den till honom men det är ju miljövänligt, så ska kläder brukas tycker jag med själ | |
| Satyra | 2010-03-22 16:39 | |
![]() | Minns förresten mina första "mormorskängor" som jag gick med som ung tonåring. Hittade dem på mormors vind så de var alltså verkligen originalskicket på mormorskängestuket. Folk garvade åt mig, där de själva traskade runt i sina moderna (asfula!!) moonboots. Ganska många år senare blev det plötsligt högsta mode med just dessa mormorskängor. :-o ;-) | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2010-03-22 16:41 | |
![]() | Jo. när klockan stannar funkar den ju strålande två gånger per dygn. | |
| Behringer | 2010-03-22 16:42 | |
![]() | Jeans och t-shirt. Vem är jag? | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-03-22 16:42 | |
![]() | Min vardagsstil börjar präglas allt mer av att jag inte lyckas uppdatera kläder och skor som slitits ut. Antingen har jag trasiga plagg eller något helt udda som inte passar in. Hade inte varit något problem om mina riktiga grungekläder inte hade slitits ut för länge sedan. | |
| bj-olle | 2010-03-22 19:08 | |
![]() | behringer, en skitdålig mixer :) | |
| skrabban | 2010-03-22 19:30 | |
![]() | Jag går gärna klädd i röda tröjor och jeans. Älskar rött. Tycker om att vara sportigt klädd. | |
| La bruja | 2010-03-22 19:55 | |
![]() | Hatar rosa i alla slags nyanser. Även andra färger som rött,orange,lila gult,blått och alla slags pasteller går bort fullständigt. Skulle aldrig någonsin sätta på mig kläder i dom färgerna. Jag köper(dom få gånger jag köper kläder) helst gröna kläder (inga gräsgröna utan mer åt det militärgröna hållet) en del kaki, vitt och något enstaka plagg i svart och grått. Har bara bekväma kläder och till vardags använder jag bara långkallingar/tights nån gammal sliten T-shirt, huvtröja och nu på vintern täckbyxor över det. Jag går till jobbet och byter till arbetskläder, kommer hem drar av mig täckisarna och går resten av dan och såsar i mina tights och T tröja. Det är mest på sommaren som jag använder andra kläder som linnen och sånt. Äger inga kjolar och skulle aldrig sätta på mig höga klackar. Gympadojer duger gott. Kläder ska vara sköna i första hand och helst skitbilliga. | |
| Hemtjej123 | 2010-03-22 22:14 | |
![]() | Kan man se på människor vem man vill vara eller vad man vara, just med kläder, jo jag har nog fått de svar jag velat ha. Kul att se just de intressekläder, punk, häst vad som, tror man kan klä sitt intresse | |
| Klucka - Ej medlem längre | 2010-03-22 22:17 | |
![]() | ibland har jag skjorta | |