Spelrum
| Giraffen | 6 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 4 |
| Inloggade | 10 |
Mobilspel
| Pågående | 19 611 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Scarpetta - Ej medlem längre | 2010-05-08 00:24 | |
![]() | Nej, världens sämsta låt alla kategorier är Linda Sundblads senaste singel. Den framkallar kraftig migrän. Vet inte ens vad den heter, men den borde säljas med en varningstext. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-05-08 00:25 | |
![]() | Marie låter bättre, | |
| bujum | 2010-05-08 00:55 | |
![]() | diggiloo diggilej............ | |
| Hullabalo0 | 2010-05-08 01:30 | |
![]() | Baphomet_ KENT - DOM ANDRA visslingar???? | |
| kokosprick - Ej medlem längre | 2010-05-08 01:33 | |
![]() | Celine Dions: Power of love och Per Gessles Här kommer alla känslorna. Wind of change har jag fina barnminnen till när kolloledarna spelade gitarr på kvällarna. Tyckte dock att den var mycket bättre då. | |
| goatie | 2010-05-08 01:35 | |
![]() | Living next door to alice, med Smokie eller nåt, fy i helvete vad jag stör mig på den, alice who the f**k is alice...ja tror ja spyr... | |
| Yinyanggurl - Ej medlem längre | 2010-05-08 06:17 | |
![]() | "I wish I was a punkrocker, with flowers in my hair..." ÅÅhh, jag h a t a r den där jävla låten! :-( Jag t å l den inte! Den är så j-a entonig och irriterande dålig att jag byter radiostation direkt jag hör den! | |
| krill_master - Ej medlem längre | 2010-05-08 07:13 | |
![]() | TS har rätt, de är usla. men var glad så länge inte stings (clash) låt, den där som eddie murphy sjöng till i 48 timmar åker på. hjärnsläpp. kommer inte på va den heter, men tror den är sämst i världen efter allt p diddy/puff daddy gjort. | |
| alexon | 2010-05-08 07:26 | |
![]() | jag skulle gissa på att en osteuropeisk schlager tar priset, men jag har inte undersökt närmre. you can call me manboy-låten däremot, det är lyrik! | |
| ewokerna74 - Ej medlem längre | 2010-05-08 07:32 | |
![]() | Jag gratulerar dig Baphomet_ som har fått en sambo med så god musiksmak, så behåll henne du!! :) För Afzelius är ju ganska bra, bara inte i högre doser än ett par låtar i veckan!! :) Wind of change är också en superbra låt..Den har hängt med länge. Har den i min spotify och den hör liksom ihop med ungdomsminnena man har.. både roliga, goda, trevliga och de mindre trevliga. Riktigt usla låtar är de som produceras idag. Ingen minns dem i morgon, typ. De får sina 15 muinuter i rampljuset och försvinner sedan igen utan att någon kommer ihåg vad låten heter eller vem som sjöng. | |
| _--Robban--_ - Ej medlem längre | 2010-05-08 08:23 | |
![]() | "Wind of change" (1990) är egentligen en ganska bra låt (om än lite väl "ostig" för min smak). Men det var "fel" grupp som gjorde den. Scorpions redan påbörjade fall från hårdrockstronen blev nu konfirmerat. Och tyvärr kom de aldrig tillbaka. Det sista lyckade studioalbumet de gjorde var "Love at first sting" - inspelat i ärevördiga Polarstudion i Stockholm 1984. Nu verkar det som att Scorpions till slut ska lägga bandet på hyllan för gott. Det var på tiden, tycker jag. Tack för musiken ni skapade, även om det var över 25 år sedan ni senast levererade kvalitativ rock. | |
| granit69 | 2010-05-08 08:26 | |
![]() | Förstår inte hur Kent kan nämnas här.Det finns ju hur många låtar/artister som är så mycket sämre.Finns tom folk som lyssnar på Björn Rosenström. Jag fattar inte hur svenska folket är funtade.Hur kan Gessle,Ledin och nu Ola och Måns dra så mycket folk,sälja sin vidriga musik? Då är det bättre med Scorpions,de ser ju åtminstone roliga ut. | |
| Chocolat_1 | 2010-05-08 09:05 | |
![]() | Du är min man är riktigt dålig och sen finns en hel del Ledin låtar | |
| penguin1 | 2010-05-08 09:27 | |
![]() | Jag gillar verkligen Madonna, men LA ISLA BONITA bör vara den sämsta av alla låtar | |
| mallong | 2010-05-08 09:46 | |
![]() | Chris Reas Road to Hell.....faktiskt vad som helst med honom ger mig rysningar av obehaga..... | |
| klobba2 - Ej medlem längre | 2010-05-08 10:07 | |
![]() | mallong, är du sann?? | |
| Defrob | 2010-05-08 10:08 | |
![]() | Petter skrev något skit i stil med "Vinden har vänt med kärlek som cement" va fasen... Broder Daniel gjprde några skräplåtar också vad jag kan minnas. Ulf Lundells "Öppna landskap" är också väldigt överskattad. | |
| mallong | 2010-05-08 10:12 | |
![]() | Japp! | |
| Gunilla _ | 2010-05-08 10:13 | |
![]() | Hehe, att smaken är som baken är ju uppenbart - hittills har ingen skrivit någon riktigt urusel eller ens dålig låt, enligt mig då. Men nu! Nu kommer de tre absolut sämsta: Ta mig till havet - Peter Lundblad My name is Luka - Suzanne Vega Yesterday - Beatles Fö - Winds of change är en av mina favvolåtar då det gäller Singstar och La Isla Bonita är så jäkla mycket minnen att jag fortfarande får hjärtklappning av glädje när jag hör den ;) | |
| Defrob | 2010-05-08 10:15 | |
![]() | Gunilla_ dina låtar är inte heller i närheten av dåliga. :) Kan säga att norsk black metal är ganska uselt generellt sett t.ex. In the woods... gjorde några urusla låtar. Då gillar jag sådan musik annars. | |