Spelrum
Giraffen1
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
3
Inloggade4
Mobilspel
Pågående19 605

Forumkategorier

Användare Inlägg  
nettan232010-05-13 16:21
Antal inlägg: 4086

Att man har sex med en gift man är ju inte alltid puckat, ni tror inte att mannen ifråga antagligen är väldigt bra på att manipulera?

Blir irriterad på personer som ska sätta sig över andra.

Sen tror jag inte heller att alla ni som säger att ni skulle gå direkt verkligen skulle göra det, antagligen, men man kan ju inte veta till 100 %

Vill för övrigt påpeka att jag aldrig vart med en upptagen man, men skulle inte döma andra för det....

dellartista - Ej medlem längre2010-05-13 16:32
Antal inlägg: 105

Hur ofta talar man om att han är gift när man är ute och raggar? Åtminstone en en- nattsligg får nog inte veta det. Fast skulle en sådan bry sig?
Folk är väl mest otrogna på affärsresor på främmande orter - inte i egen by. Jag tycker att det är enormt ansvarslöst. Följer man med en främmande människa i hotellrummet, så gör man det väl med flera. Vilket aktiv byte av kroppsvätskor - och könssjukdomar, hepatit mm.

Synd om den partnern som sitter hemma och väntar på sin resande hälft.

Maad Max2010-05-13 16:37
Antal inlägg: 1123

Att utgå till 100% att en strikt monogami skulle vara det naturligaste i världen anser jag vara naivt.
Det finns, som så många innan har påpekat, många som väljer att definiera otrohet på andra sätt än vad som anses vara norm.

Själv hade jag antagligen blivit alldeles för svartsjuk för att klara av att leva i den situation jag personligen uppfattar i TS inlägg.

Men det är också det enda man kan diskutera, eftersom det inte är någon mening att diskutera deras förhållande då hela bilden knappast kan anses given.

Så det enda intressanta att diskutera är alltså våra personliga inställningar till otrohet och lojalitet etc.
Allt annat blir bara löjliga spekulationer och patetiska analyser-

Anser jag.

proMiLLan2010-05-13 16:41
Antal inlägg: 2124

"...Frugan kanske sticker till gambia under vinterhalvåret och har kul på egen hand?""

-Varför skulle hon åka till Afrika å onanera??

Maad Max2010-05-13 16:43
Antal inlägg: 1123

Högre luftfuktighet i Gambia!

Eiralicious2010-05-13 17:01
Antal inlägg: 41

Tycker inte alls att ts utlämnar någon person o definitivt inte att ts "skvallrar".
Det här är en frågeställning, en önskan om att förstå det obegripliga i en annan människas livssituation.

Ingen kan förstå utom möjligtvis de själva, men att sträva efter att vilja förstå tycker jag tyder på ett växande känsloliv o empati.

Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?