Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 18 881 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Elinvelin | 2010-07-19 00:39 | |
![]() | Jag såg Shrek 4 igår och jag måste säga att jag blev besviken. Den hade sina stunder och var rätt roligt och så, klart att jag skrattade och Doneky. Men den hade inte samma charm som de andra filmerna, men eftersom att det var en uppföljare så var jag tvungen att se den. Det flesta filmerna som det kommer uppföljare till eller som det görs en remake av måste jag se, det är alltid spännande att så vad som är nytt, bättre/sämre osv. För övrigt så tycker jag att det låter hemskt spännande med en ny Addams film, jag är rätt så förtjust i de filmerna som finns nu. | |
| Dino78 | 2010-07-19 06:51 | |
![]() | Jag tyckte Shrek 4 var ungefär som 3:an. Ok men inte mer. Man skrattar men det är inte lika mycket hjärta och hjärna bakom filmen. En film klarar i regel en uppföljare men inte mer. Jag är hur som helst filmfantast jag med men ingen direkt djupare smak. Här är det vanliga Hollywood-filmer som ses. Någon mer än jag som gillar gamla filmer? Och då menar jag inte från 80-talet utan 30-50-tal. Min favoritskådespelare alla tider är Cary Grant. På den tiden krävdes det bra regi, bra story och bra skådespeleri men nu är det sex och effekter och voila - succé. | |
| Källargubben - Ej medlem längre | 2010-07-19 10:18 | |
![]() | Dino78, jag gillar såna filmer, har exempel på några i min blogg :) trailspot.blogg.se/ | |
| Källargubben - Ej medlem längre | 2010-07-20 08:59 | |
![]() | Vad tror vi om den här kommande action-rullen The Green Hornet? Kommer 2011: www.imdb.com/title/tt0990 407/ | |
| Källargubben - Ej medlem längre | 2010-07-20 09:00 | |
![]() | Här är en trailer: www.youtube.com/watc...o3 eI-03OtU | |
| Elinvelin | 2010-07-20 10:32 | |
![]() | Jag gillar Seth Rogen, så denna filmen kommer jag gananterat att se. Av att dömma när jag sett trailern så tror jag inte att den är speciell på något vis, det finns många liknande filmer. Men som sagt, jag är rätt nöjd med Rogen och Cameron Diaz är mycket duktig. | |
| Källargubben - Ej medlem längre | 2010-07-20 11:22 | |
![]() | Elinvelin: Gillar också Rogen, får se, kan bli bra, eller så blir det inte det :) | |
| LisaLong | 2010-07-20 11:35 | |
![]() | Jag älskar i stort sett all film, allt ifrån Marlon Brando på 50-talet till det absolut senaste. Längar tills en film som heter The Rite kommer ut eftersom jag är en STOR fan av Anthony Hopkins. Atonement är en film jag MÅSTE rekommendera, allt från manus, klipp, bild, skådespelarna är PERFEKT. | |
| Källargubben - Ej medlem längre | 2010-07-21 08:46 | |
![]() | Jag bara älskar Inglourious Basterds! Skrivit om den på: trailspot.blogg.se/2...te rds.html | |
| Träsmak | 2010-07-21 12:59 | |
![]() | Jag ska inte se "Shrek 4". Kanske "Toystory 3"? | |
| Elinvelin | 2010-07-21 15:08 | |
![]() | Träsmak. Se Shrek 4, lika bra att gå efter dina egna åsikter. Den hade sin charm, som sagt, men den slår inte de andra filmerna. Källargubben. Inglousious Basterds slår det mesta, fruktansvärt bra är den. | |
| KLuBBeR - Ej medlem längre | 2010-07-21 17:18 | |
![]() | Är barnsligt förtjust i J.J. Abrams marknadsföringsteknik. Inför "Cloverfield" dök en uppsjö teasers, påhittade nyhetsrapporteringar, ledtrådar om "monstret" etc. upp - vilket skapade ett enormt intresse långt innan premiären. ***Mini-Spoiler*** Sekvensen i slutet av filmen där någonting faller från himlen och ner i havet i bakgrunden ger mig fortfarande rysningar förövrigt. www.youtube.com/watc...re =related ***Mini-Spoiler ... sluuuut*** Hans nya projekt heter "Super 8" (premiär 2011) i vilket han samarbetar med Steven Spielberg. I trailern har de tryckt in diverse "dolda" budskap/ledtrådar till vad som komma skall. Försök hitta dem själva eller googla - kanske är det så att "förspelet" leder till antiklimax också denna gång, men vilket förspel det är och ser ut att kunna bli ett tag framöver! :P Trailer: www.youtube.com/watc...L4 zXE-pAzs | |
| KLuBBeR - Ej medlem längre | 2010-07-21 17:23 | |
![]() | Annars ser jag fram emot "Inception" en hel del: www.imdb.com/title/tt1375 666/ www.youtube.com/watc...6T uSJo4dZM | |
| Träsmak | 2010-07-21 21:19 | |
![]() | Inception verkar kuuuuuul. Jag flåsar efter filmen värre än en kåt hund juckande mot ett bordsben av massivt mahogny. Ha ha | |
| Elinvelin | 2010-07-21 23:22 | |
![]() | Inception ligger högt upp på listan av filmer som jag ska se på bio! Är väldigt förtjust i Cloverfield-filmen. Har nog kollat mig galen på alla youtube-klipp det finns om teorier om monstret/monstren i filmen osv. Älskar monster-filmer. Hamnade lite i extas när jag fann en film som kommer nu i år som heter Piranha, utdöda pirayor kommer till liv och attakerar ungdomar under Springbreak! Underbart. Någon som sett Frankenfish? Filmen är ungerfär som namnet låter, en gigantiskt människoätande "aborre" terroriserar en grupp människor som bor mitt ute i ingenstans. | |
| Yinyanggurl - Ej medlem längre | 2010-07-21 23:26 | |
![]() | Jag såg Shrek i 3D igår. Den var väl helt OK och hade sina garv här och där. Men...jag blev nästan lite "åksjuk" och illamående mellan varven, speciellt vid flygscener och höghöjdsbilder etc...Men man vande sig efter ett tag. Fast jag vet ärligt talat inte om jag är så sugen på att se fler filmer i 3D-format igen... | |
| Megaherz | 2010-07-21 23:28 | |
![]() | jag märker bara av 3D de första fem minuterna, sen vänjer man sig. | |
| Yinyanggurl - Ej medlem längre | 2010-07-21 23:39 | |
![]() | Källargubben: Quentin Tarantino fullkomligt VÄLTRAR sig i, och verkligen FROSSAR i våld, tycker jag. Han är lite too much! | |
| Källargubben - Ej medlem längre | 2010-07-22 08:35 | |
![]() | Yinyanggurl: Jag vet, men han gör det ju så snyggt! :) Men jag vet, det är många som inte fixar det pga det råa våldet. Det är ju lite nasty när The Basterds skalperar nazister :) | |
| LisaLong | 2010-07-22 11:09 | |
![]() | Yinyanggurl vältar sig i våld? nja det håller jag inte med om, man behöver ju å andra sidan inte titta på hans filmer om man tycker det är obehagligt:) | |