Spelrum
Giraffen | 34 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 23 |
Inloggade | 58 |
Mobilspel
Pågående | 19 495 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Tvålis - Ej medlem längre | 2010-07-19 22:10 | |
![]() | Beror det inte lite på vilket forum? PROs bridge chatt kanske inte är så rätt med snusk medans det finns hela chattar som bygger på att det är just snuskigt. Utan att på något sätt ha en aning om vilken chatt som i detta fall åsyftas så tycker jag nog att samma sociala intellegens som gör att man klarar av att inte säga obscena ord till dagispersonalen borde kunna göra sig gällande också på nätet? Det är inte fel med snusk. Men kom inte dragandes med det i fel forum. Och på samma sätt, ge fan i att förmana i snuskiga forum. | |
reson - Ej medlem längre | 2010-07-19 22:10 | |
![]() | Är spännande rätta ordet???? | |
caughtbock | 2010-07-19 22:12 | |
![]() | Det jag menar, micro, är att jag som ung kvinna kanske är mer intresserad av att prata om snuskiga saker eftersom min kropp vill ha sex och föröka sig. :D Så skönt att skylla sin snuskighet på det. | |
caughtbock | 2010-07-19 22:14 | |
![]() | Apropå att yngre människor har en tendens att snacka sex mer än äldre... | |
brylen | 2010-07-19 22:16 | |
![]() | ja yngre är bättre på att snacka om det medan vi äldre är mer händiga | |
E_Cantona | 2010-07-19 22:17 | |
![]() | hahaha, well spoken bryle...haha | |
brylen | 2010-07-19 22:17 | |
![]() | fast det är väl så att vi äldre snackar gärna om det förgågna livet vi en gång upplevt | |
E_Cantona | 2010-07-19 22:18 | |
![]() | Tycker nog att det bara blir bättre och bättre:))) | |
brylen | 2010-07-19 22:19 | |
![]() | jo det är nog så här med erfarenheten är god ;)) | |
Mouche - Administratör | 2010-07-19 22:25 | |
![]() | Jag tror fortfarande att de som snackar mest om sex är de som lider mest brist på det i verkligheten. Typ att försöka babbla sig till sexuell status. Mouche | |
hussar | 2010-07-19 22:27 | |
![]() | `snackka om lobyistisk tråd,,,, håller med mouche i denna fråga | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-07-19 22:28 | |
![]() | "Det jag menar, micro, är att jag som ung kvinna kanske är mer intresserad av att prata om snuskiga saker eftersom min kropp vill ha sex och föröka sig. :D Så skönt att skylla sin snuskighet på det." Larv, caughtbock. Det finns ingen koppling mellan hur sexuell man är och hur mycket man pratar om sex - däremot finns det en koppling mellan ungdom och graden av omdöme och bekräftelsetörst. | |
morsans syrr | 2010-07-19 22:29 | |
![]() | Beror det inte på vem man pratar med sexet om Mouche? | |
E_Cantona | 2010-07-19 22:29 | |
![]() | Eller så är det bara så enkelt att man gillar att tala om sex...:))) | |
E_Cantona | 2010-07-19 22:31 | |
![]() | Har själv vaknat upp ur en tre års dvala:)) | |
morsans syrr | 2010-07-19 22:33 | |
![]() | Lyllo!!!! =) | |
Mouche - Administratör | 2010-07-19 22:33 | |
![]() | Nu diskuterar vi ju om chattsidor för "snuskprat" så mitt svar måste bli Nej morsans syrr. Att _diskutera_ sex på ett hyfsat sätt är helt ok men att använda sig av en massa dravel borde vara under ens värdighet när man är vuxen. Mouche | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-07-19 22:34 | |
![]() | Japp, håller med mouche. Jag tror att många unga kvinnor pratar om sex - eller har sex för den delen - som en väg till bekräftelse snarare än att de verkligen uppskattar det. Såna tendenser minskar förhoppningsvis med åren när de blir mer trygga och självständiga. Och nej, jag pratar inte om mig själv - har aldrig varit sån. | |
hussar | 2010-07-19 22:34 | |
![]() | SEX är kärlek,, sex mellan folk utan sex är bar ren personlig egoism :P ,, och det är de som förgör det som är mellan folk,,, den där egoismen,,, sen mer snusk åt folket fattar jag inte egentligen,,,, | |
Fnuttus | 2010-07-19 22:35 | |
![]() | Nu blev det mycket fokusering på snusk och inte på själva problemet som jag ville lyfta fram från första början. Man kan ju bara konstatera när man läser inläggen att många har ett intresse av att diskutera snusk men att vissa väljer att dölja det lite diskret medan andra är rätt fram. Är det egentligen där skon klämmer? Att yngre gärna använder ord som äldre ratar att ta i mun? Oavsett så har tråden ändå hållt sig inom ramarna av vad som är lämpligt att ta upp i en tråd. Lite mer ordning i ett forum än på en chatt. Beror på det på att jag har en snuskig chatt eller att man i ett forum inte är lika anonym? Hur många här skulle i ett större sällskap diskutera detta öppet när en grupp mer eller mindre okända människor träffas på en restaurang? Är det på nätet vi får ut vår sexuella frustration? Räcker det med att studera sitt egna nätbeteende för att bekräfta att så är fallet? ;o) | |