Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 49 |
Mobilspel
| Pågående | 19 298 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| bobo flux | 2010-08-26 10:31 | |
![]() | Är dvärgarna desamma nu som då? Didi och alain, eller vad de hette...Jag minns han som sprang med Gunde och hig-fivade så fort någon missade i en cell. Lite freakshow över det hela... | |
| bobo flux | 2010-08-26 10:34 | |
![]() | Ja, de var tillbaka...burleskt värre... | |
| Ögonsten - Ej medlem längre | 2010-08-26 10:53 | |
![]() | Igår var bra men trist bara killar ju, inga tjejer. men nu nästa avsnitt ska tjejer va med iaf...:-) alltid kul o se båda kön, inte bara tjejer eller killar.. dött.. men igår var bra.. | |
| Ögonsten - Ej medlem längre | 2010-08-26 10:54 | |
![]() | dvärgarna är samma tror jag, om ja minns rätt... | |
| bobo flux | 2010-08-26 11:08 | |
![]() | Har de kört den cellen med snubben som har en nyckel i ett snöre? Man lägger händerna på bordet och så lägger han fram nyckeln och så ska man ta nyckeln innan han hinner dra bort den. Minns att jag tyckte att det borde göra väldigt ont i händerna om man fick tag i nyckeln och han drog... | |
| Yamma | 2010-08-26 11:12 | |
![]() | Tycker om det! Gillar Bébé också, skönt att han inte försöker kopiera den gamla, utan att han kör en egen stil. Synd om djuren, tycker jag, men inte tigrarna främst (de har det nog rätt lugnt och skönt) utan spindlarna och ormarna som blir omkringknuffade och kastade av rädda människor. Tråkigt att det sänds varje dag, det ska vara ett veckoprogram. | |
| Nimaquee | 2010-08-26 11:22 | |
![]() | Jag tycker dock att det är klokt av dem att sända det måndag-onsdag. Det är ju då det brukar vara döfött att försöka hitta något sevärt på TV i vanliga fall. Fint att ha något att se fram emot på vardagarna. Det var i och för sig extremt mysigt när jag var liten och satt med mamma, pappa och syster-yster i soffan och såg på Fångarna på fortet medan vi åt varma smörgåsar eller bakad potatis och skagenröra på fredagkvällarna också. | |
| Robert_K - Ej medlem längre | 2010-08-26 11:24 | |
![]() | Även fast jag inte är ett fan av programmet, så har jag sett det. Det har 1,7 miljoner andra också gjort. Det dök väl upp ungefär samtidigt som Bingolotto och det blev ju en folkhemsklassiker under några år och var väl då helt rätt i tiden. Frågan är om det fått så stort genomslag om det startats upp nu? Det känns ju onekligen som en nostalgisk klassiker. Ronny och Ragge t ex hade sannolikt inte fungerat 2010 på samma sätt och i samma utsträckning som det gjorde i början av 1990-talet. Och Rolf Skoglund är ju en personlig favorit. De som sett De tre vännerna och Jerry vet att han gör den svenska rösten till den argsinta fadern. Dessutom hade han en större roll i Kristina från Duvemåla. | |
| kremlan - Ej medlem längre | 2010-08-26 11:31 | |
![]() | Inte värt att kolla på!! | |
| Savi | 2010-08-26 11:32 | |
![]() | Det är ju kult....jag älskar fångarna på fortet =) | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-08-26 19:17 | |
![]() | Tycker det är kul, men bara när det är tävlande som man känner igen :-P Igår var det handboll- och fotbollsmänniskor....Det orkade jag inte titta på haha. | |
| Swires | 2010-08-26 20:06 | |
![]() | Det är dom som man ska titta på :P | |
| HejaFreja | 2010-08-26 21:49 | |
![]() | Gillart! Enda minuset är att det går så ofta. Känns som man tröttnar fort på det då. | |
| adamis - Ej medlem längre | 2010-08-26 22:02 | |
![]() | Sjödin påminner mig om Lill-Babs....nya killar överallt. | |