Spelrum
| Giraffen | 36 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 29 |
| Inloggade | 67 |
Mobilspel
| Pågående | 19 360 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-09-02 20:42 | |
![]() | Att konstant reagera impulsivt med att försöka hitta någon annan att skylla på när det är mitt eget fel. 3 grymt onödiga sekunder som alltid slutar med att jag gör det rätta och tar på mig skulden. Det hade varit värdefullt om jag då och då fegade och lät någon annan ta det... Men mit jobbiga rättspatos sabbar det,. | |
| slånbär | 2010-09-02 20:57 | |
![]() | Man bara måste älska alla underbara stollar här på Beta!!!! Jag har fått mig ett par riktigt goda skratt nu och det värsta är ju att jag tyvärr stämmer in på alltför många av era beskrivningar av onödiga saker ni gör.....men det gör mig nog till en god betapetare i alla fall. passar man inte in någon annanstans så passar man ju in här. Helt underbart!! | |
| 945LTT - Ej medlem längre | 2010-09-02 21:05 | |
![]() | Pratar med hunden som inte fattar ett dugg av vad jag säger. Ja, bortsett från enkla kommandoord förstås. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-09-02 21:07 | |
![]() | älska | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-09-02 21:07 | |
![]() | Det är förbluffande hur lite dom förstår dom små rackarna med tanke på att dom ändå lever med folk som envisas med att snacka med dom :-) | |
| slånbär | 2010-09-02 21:15 | |
![]() | Mina två Scäferkillar är dessutom tvåspråkiga. Det måste dom väl vara eftersom vi pratar både Spanska och Svenska med dom.......... | |
| micro113 | 2010-09-02 21:41 | |
![]() | slånbär Tre språkiga måste de väl vara de talar väl schäfriska eller hundiska också ;) | |
| micro113 | 2010-09-02 21:42 | |
![]() | Nåja - förstår i alla fall -- de talar väl knappast svenska och spanska antar jag. | |
| slånbär | 2010-09-02 21:57 | |
![]() | Micro-:-D Ja dom pratar ju sitt eget språk förstås men dom förstår ju precis allt vi säger, i allafall tror jag det eftersom vi envisas med att prata med dom. Fast å andra sidan så ska man ju prata med sina blommor så då måste det ju vara ok att prata med sina hundar. Fast helt allvarligt så har vi en hel del kommandon som funkar mycket bättre på Spanska än Svenska-det blir liksom lite mera Schvung i orden. | |
| Dammen | 2010-09-02 22:13 | |
![]() | Kollar att jag har låst ytterdörren fastän jag vet att jag har låst, snackar också högt - men det lär ju vara en förstärkning för minnet, läser också recept som jag vet att jag aldrig kommer att laga, kollar resor som jag vet att jag aldrig skulle få råd att göra, drömmer om hus som jag vet att jag aldrig heller få råd att köpa, eller båt för den delen....... | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-09-02 22:17 | |
![]() | I anslutning till att jag fönstershoppar på e-bay ägnar jag mig åt en del enhetskonvertering. Sitter och skriver in olika belopp eller mått på sidor som convertworld. Kollar måtten på saker jag ändå inte kommer lägga bud på. | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2010-09-02 22:19 | |
![]() | Jaha. Jag läste lite för snabbt.. :D Trodde du skrev "vad brukar du göra när det är helt meningslöst". Röka är väl också meningslöst i längden isf, så kanske duger som svar ändå. | |
| SiriusMusta - Ej medlem längre | 2010-09-02 22:26 | |
![]() | Drömma om saker jag ändå inte har råd med..stämmer även in i det bobo skrev. Plus att det även gäller när jag ska beskriva andra saker, tex något jag köpt eller så.. roligt tråd förresten! :)) | |
| SiriusMusta - Ej medlem längre | 2010-09-02 22:26 | |
![]() | *rolig | |