Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 46 |
Mobilspel
| Pågående | 19 331 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Rob Robson - Ej medlem längre | 2010-09-10 22:14 | |
![]() | Flaskbanken. :-) | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-09-10 22:15 | |
![]() | Bag-in-boxbolaget? | |
| Rob Robson - Ej medlem längre | 2010-09-10 22:20 | |
![]() | He he, mm. :-) | |
| blåhund - Ej medlem längre | 2010-09-10 22:20 | |
![]() | Apropos apotek..Linnés ide att ge dem namn efter flora o fauna spricker nu, apotek blåvinge,krysamtemum,trol lsländan får namn som medstop..trist. | |
| Rob Robson - Ej medlem längre | 2010-09-10 22:21 | |
![]() | Eller Aktiebolaget Absolut Svensk Dubbelmoral. (ABASD) | |
| med | 2010-09-10 22:23 | |
![]() | Kanske det är på sin plats att tala om för den totalt okänsliga expediten att man ska vara diskret!! | |
| apbur | 2010-09-10 22:25 | |
![]() | Varför är det pinsamt att köpa gravtest? Är det bara för att det är uppenbart att man knullat minst en gång? Vad är grejen? Sen fattar jag inte att folk tycker att det är så fruktansvärt pinsamt med hemorrojder. Borde inte typ alla veta att det är extremt vanligt? | |
| Rob Robson - Ej medlem längre | 2010-09-10 22:27 | |
![]() | Ja, varför upplever folk saker på olika sätt? Bra fråga där, Apis. :-) | |
| Tess 08 | 2010-09-10 22:32 | |
![]() | Jag är 30+ (vågar inte skiva 35) och har tre barn. Det innebär att jag haft sex i alla fall tre gånger i mitt liv, men jag tycker det är pinsamt att köpa kondomer :) Varför? Ingen aning!! (nu är det dock länge sedan jag/vi behövde såna, men ändå...) Även gravtest tycker jag är pinsamt (köpte ett för 6 år sedan när minstingen var påtänkt)... DÄREMOT var det inte ett dugg pinsamt att jag köpte ett gravtest till min kompis i våras! Mysko! Hon ser fö ut som en kanonkula nu <3 | |
| apbur | 2010-09-10 22:34 | |
![]() | Jag känner mig stolt när jag ska köpa kondomer. Jag menar, man är liksom fortfarande aktuell. Däremot skulle jag sätta på mig stora solbrillor om jag var tvungen att köpa hålfotsinlägg. | |
| Rob Robson - Ej medlem längre | 2010-09-10 22:37 | |
![]() | Apbur, varför har du komplex för dina fotvalv? :-) | |
| Tess 08 | 2010-09-10 22:39 | |
![]() | Kanske det är värre om man ska köpa hemorrojdkräm eller maskmedel? :) Värre än sex-relaterade grejer, alltså. Var faktiskt på Apoteket i veckan och då frågade hon (för varje vara, alltså 3 receptbelagda grejer) om jag tagit de förut. Ena har jag ätit i 10 år, ena var Coccilana och den sista var också ett väl använt preparat.... Sen läste hon klisterlappen högt: En tablett per dag... But whyyyy liksom?? Dessutom hade jag på mig arbetskläder och en rätt stor skylt som det står Leg. sjuksköterska på :) | |
| Rob Robson - Ej medlem längre | 2010-09-10 22:43 | |
![]() | O Tess ba´: "Hey, lilla farmaceutgumman, jag kan mer än du. Jag är leg sjsk. *Trycker upp namnbrickan i apotekarens nuna* :-) | |
| apbur | 2010-09-10 22:46 | |
![]() | Cocillana varje dag i tio år? Haha. | |
| Rob Robson - Ej medlem längre | 2010-09-10 22:48 | |
![]() | Snacka om rethosta. :-) | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-09-10 22:54 | |
![]() | Jag skulle inte känna mig bekväm med att alla på apoteket vet att jag hade hemorrojder och skulle hem och kleta in röven med nån salva. Sen vill jag inte höra att andra ska göra det heller. Bara för att alla bajsar, har sex och får hemorrojder eller svamp ibland så vill man väl inte veta eller berätta det? Ungefär som tanten som berättade allt om sin stomipåse. Det hade räckt att hon sa att hon hade en. Jag vet vad en stomipåse är. Men hon kände att hon behövde berätta om dess innehåll med mera. Ska nämnas kanske att jag hade någon lägesyrsel och var som i en karusell hela tiden och kärringen snackar om sin stomipåse. Yrsel+bajsprat=kan jag få en spypåse? | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-09-10 22:57 | |
![]() | Jag vet inte varför jag tycker det är pinsamt att köpa gravtest. Det är ju så himla privat grej bara att kolla om man är gravid. Vill ju inte att folk ska veta om det. | |
| Tess 08 | 2010-09-10 22:59 | |
![]() | Men läs!!Ena har jag ätit i 10 år, (KOMMA!!) en var Coccilana osv... *lång tunga uträckes* Rob, nej inte riktigt, men om jag går via apoteket och gör något i jobbet så byter jag inte om... Delicious- Hahaha!!! Tyckte det var en skön gumma som frivilligt delade med sig av informationen :D | |
| apbur | 2010-09-10 23:01 | |
![]() | Jag tycker alltid att apotekspersonalen ska vara diskreta just för att ingen annan har med det att göra. | |
| Rob Robson - Ej medlem längre | 2010-09-10 23:03 | |
![]() | Jag är inne på apoteket utanför KS var tredje månad. Där vimlar det av vitrockar som köper ut droger. Krasslig yrkeskår det där. :-D | |