Spelrum
Giraffen41
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
21
Inloggade62
Mobilspel
Pågående19 836

Forumkategorier

Användare Inlägg  
SethGecko2010-10-01 19:51
Antal inlägg: 635

jag var mobbad i 6½ år i grundskolan och fick rätt många förolämpningar kastade på mig, lustigt nog kan jag inte komma ihåg en enda endaste en. Rätt skönt.

Dino782010-10-01 20:14
Antal inlägg: 194

Nietsmmar - ja, egentligen borde jag ju gjort det. Blev mobbad hela grundskolan så man tyckte att man borde slippa det när man var vuxen och jobbade men icke sa nicke.
Lider tillräckligt av att vara en glasögonorm (på min profilbild kan jag inte ha glasögon då det skulle spegla sig för mycekt med blixtar och sånt sa fotografen:-) )

Nietsmmar - Ej medlem längre2010-10-01 20:17
Antal inlägg: 229

Idag är det ju nästan modernt att ha glasögon, annat var det förr. Men jag förstår dig, man har allt fått sin dos mobbning i ungdomen. Det borde räcka.

hungerstrejk2010-10-01 20:37
Antal inlägg: 524

Läste en tråd där en mamma erkände att hon tyckte sitt egna barn var fult utseendemässigt och att hon skämdes för att visa upp det. Berättade detta för en tjej på jobbet, och hon ba: "Jaha, var det din morsa eller?"

Lillstölla2010-10-01 20:42
Antal inlägg: 23831

En kompis till mig har väl inte haft sån tur med sina killar alla gånger. De kan väl milt sagt beskrivas som idioter när det gäller vissa saker de sagt.
En sa till henne " Du är ju inte så manshaftig som man först kan tro" och en annan gång när hon klagade lite över sina bröst, hon var inte nöjd med storleken, så säger killen i fråga " Ja men, jag vet ju att dom finns där, någonstans" Vi skrattar gott åt det nu, men just då var det inte det minska kul.

Och personligen fick jag höra från en dåvarande pojkvän när han skulle göra slut " det är inte jag, det är du" Han skulle säga tvärtom, men var så nervös att det blev fel. Han blev rätt förvånad när jag började gapskratta i luren, hade ju väntat sig att jag skulle gråta..... vilket kanske hade varit det normala, men den felsägningen var så rolig och var inte nån vidare förlust, så jag tog det inte så illa.

Dino782010-10-01 20:42
Antal inlägg: 194

Hungerstrejk - fy va elakt!

Signhildz2010-10-01 21:12
Antal inlägg: 1

På krogen för nåt år sen (var då ca 21år) och pratade lite med en medelålders man. Han frågade efter en stund hur gammal jag var varpå jag sa att han kunde gissa. Han gissade på 33. Nog för att man ville se äldre ut i tonåren men efter den kvällen blir jag bara irriterad när folk tror att jag är äldre än jag är.

Året innan hade jag och min lillebror en diskution om att barnprogram är annorlunda nu än när jag var liten och han säger "ja jag vet när du var liten fanns inte det inte tv". Är det inte härligt med barn...

Megaherz2010-10-01 21:26
Antal inlägg: 3304

"Du är en ful, elak tönt. Dina såkallade vänner är bara med dig för att de tycker synd om dig och du verkar inte inse det. Jag strunar i om du hatar mig efter detta, jag gillade aldrig dig ändå."

Megaherz2010-10-01 21:27
Antal inlägg: 3304

och "va? Du äter ju, jag trodde du hade anorexia" har man fått höra x-antal gånger

Lillstölla2010-10-01 21:35

Jag kom och tänka på fler förolämpningar nu!

En kille, en knepig sådan, sa till mig på en fest en gång " du ska vara glad att nån vill ha dig" och jag blev så jävla paff, för hade aldrig en pratat med honom innan. Sen blev jag fly förbannad. Så vräkte ur mig " jaså, ja och du din lilla äckliga fula jävla dvärg ska väl vara jävligt lycklig att få vistas ute bland männiksor och att dina föräldrar inte dränkte dig vid födseln ditt satans missfoster"

Folk började gapskratta och han lämnade festen strax efter.

Resurrection - Ej medlem längre2010-10-01 21:37
Antal inlägg: 11463

En kollega hade en favoritförolämpning på finska. Det var något om "aborterat foster med sked ur stjärten" och lät mycket mustigt på finska!

ramsay - Ej medlem längre2010-10-01 21:39
Antal inlägg: 9204

usch.

Tvålis - Ej medlem längre2010-10-01 21:41
Antal inlägg: 4429

Den gången jag har blivit absolut mest förolämpad var när jag som servitris böjde mig fram över ett bord för att plocka av glas och fick en hand uppkörd under kjolen mellan benen och upp i skrevet. Det finns inget som har kränkt mig mer. Jag har svårt att något någonsin kommer att göra det heller.

ramsay - Ej medlem längre2010-10-01 21:45

tvålis är en bortskämd prinsessa. det trodde jag verkligen inte.

SethGecko2010-10-01 21:47

när jag var 14-15 år jobbade jag i en seriebutik i centrala Stockholm och kunderna jag pratade med var helt övertygade om att jag var betydligt äldre, runt 20 iallafall.

flera år senare när jag var 27-28 och min mamma hade sin lägenhet på visning och jag råkade vara där tillsammans med min lillebror som är 6 år yngre än mig och en kompis till honom som var runt 20 då.

En familj med en dotter på runt 10 år kom och tittade på lägenhet och deras dotter hamnade framför tv-spelet som jag, min bror och hans kompis satt vid. efter en stund börjar hon gissa hur gamla min bror och hans kompis är och hon gissar rätt. jag frågar då hur gammal hon tror jag är och får svaret: "45?"

jag blev inte så glad.

Tvålis - Ej medlem längre2010-10-01 21:51
Antal inlägg: 4429

Eller hur...

SethGecko2010-10-01 21:52

när jag gick i 8:an och praktiserade på en lunchrestaurang blev jag klappad i rumpan rätt många gånger av diskaren. det var rätt förolämpande. tror det var hårnätet som gjorde det.

Lillstölla2010-10-01 21:53

Tvålis: Nä fy fan vilket äckel!!

ramsay - Ej medlem längre2010-10-01 21:59

ja. konstigt. du (tvålis) verkar så erfaren, allmänbildad/kunnig och grundad. ditt ex här var ju katastrof.

kremlan - Ej medlem längre2010-10-01 22:04
Antal inlägg: 364

Vad menar du med bortskämd prinsessa??

Visar sida: 1 2 3 4 5
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?