Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 912 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| morsans syrr | 2010-10-09 19:55 | |
![]() | Tigera, tackat nej till paus o motspelaren tagit en ändå... Sorry men då har jag fortsatt spela..... | |
| superb1_JH | 2010-10-09 19:56 | |
![]() | Ja hu va "skrämmande", vad är det egentligen för omoraliska människor som spelar här?! Skämt åsido, klart man fortsätter spela, man vet ju inte om datorn har hängt sig eller om personen blev tjurig för att han/hon vet att han/hon kommer förlora... | |
| Tigera | 2010-10-09 20:01 | |
![]() | morsans syrr: Aha... okej, det går att ta paus utan medgivande. Jag minns inte att det är så för det var så länge sedan jag hamnade i situationen. Då har jag inget svar, men det kanske är något som borde åtgärdas så att en paus måste godkännas av den som blir tillfrågad? | |
| Tigera | 2010-10-09 20:03 | |
![]() | Vänta, nu läste jag noggrannare vad du skrev, morsans syrr. Jaja, då är det ju bara att spela vidare. | |
| elbin1 | 2010-10-09 20:10 | |
![]() | jag tror att ert budskap till Huvudsaken har gått fram. | |
| Zizzi | 2010-10-09 20:17 | |
![]() | Wonderlands, jag vet inte om det har så mycket att göra med att man tar för seriöst på matcherna. Jag vill att det ska vara fair play. Personligen så känns det inte okej att roffa åt sig poäng på någons annans olycka. | |
| sebgra | 2010-10-09 20:23 | |
![]() | Ganska missvisande rubrik på ämnet då det borde ha, och verkar ha framkommit att det inte är "skitigt". | |
| twistedmind | 2010-10-09 20:29 | |
![]() | Skit ska skit ha som man brukar säga. | |
| Megaherz | 2010-10-09 20:45 | |
![]() | Brukar spela vidare, kollar sällan i chatrutan så jag ser inte varför den andra slutar lägga. Men shit happens, det kan hända mig med och jag blir inte sur när den andra spelar vidare. Pauser accepterar jag bara med motivering. Har själv bara frågat efter det en gång när det ringde på dörren.. | |
| __1__ - Ej medlem längre | 2010-10-09 20:46 | |
![]() | Jag brukar spela vidare, om spelaren dyker upp igen så brukar jag passa så många drag som jag hunnit lägga. Jag är tydligen ensam om det beteendet. | |
| HärrnaSweden | 2010-10-09 21:03 | |
![]() | Klart det är ok att lägga om den andra inte är med, vad är vi med på Betapet för.... För mig brukar batteriet ta slut ibland, det kan man ju inte hjälpa, eller? | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-10-09 21:03 | |
![]() | Jag försöker lägga "snällt" för att se om motståndarens problem löser sig.Men så är jag blödig också. Egentligen skulle jag nog vilja "passa på" men jag har tusan inte hjärta till det. | |
| HärrnaSweden | 2010-10-09 21:04 | |
![]() | Självklart spelar man klart, även om den andra leder stort. Det är ju ordspel som är kul, annars kan man lika gärna skriva i ett annat forum, typ facebook | |
| hetsy betsy | 2010-10-09 21:17 | |
![]() | jag gör ungefär som 1. Man kan inte välja hur man förlorar (om man tappar anslutning) men man kan faktiskt välja hur man vill vinna. Det är helt ok för mig om motståndaren fortsätter lira fast jag tappar anslutning men jag vill inte vinna på det sättet själv. Jag tycker scrabble är en ärorik och intellektuell kamp där man kämpar med sin taktiska förmåga och sin ordkunskap med ärliga medel. Att spela när motståndaren är borta ger mig därför ingenting alls, lite som att fuska i patiens. Men jag inser att vi spelar av olika anledningar och vill inte moralisera om det finns folk som exempelvis spelar för att, med alla medel, nå så hög rejt som möjligt. Det är upp till var och en. | |
| __1__ - Ej medlem längre | 2010-10-09 21:26 | |
![]() | Betapet är ett ärorikt och en intellektuell kamp. Det låter nästan som om du pratar om schack. Skillnaden är att det är en del tur inblandat i det här spelet. Man får helt enkelt betrakta internetets nyckfullhet som en del i turekvationen. | |
| Cover Me | 2010-10-09 21:29 | |
![]() | Nån måtta får det väl ändå vara? Som att övriga i heatet när Susanna Kallur stöp skulle stanna för att vara sjyssta liksom... Fast är det en kompis jag spelar mot så passar jag. | |
| Tigera | 2010-10-09 21:31 | |
![]() | Cover Me: :D | |
| LovisaLovisa | 2010-10-09 21:35 | |
![]() | Jag brukar ALLTID skriva att jag har nät problem när jag behöver skita!!!!! Ha ha ha ha! | |
| twistedmind | 2010-10-09 21:42 | |
![]() | Avloppsnätet då? | |
| Jonisen | 2010-10-09 21:46 | |
![]() | Motspelasrens val. Antingen vara snäll och passa ur spelet så att ställningen ni har just då blir slutresultat. Men det är absolut okej att fortsätta lägga ord, han behöver inte känna empati med dig oc sluta lägga. Så din motspelare var inte just men gjorde absolut inte något ojust. | |