Spelrum
Giraffen47
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
2
Grisen
Böjningslistan
39
Inloggade88
Mobilspel
Pågående19 865

Forumkategorier

Användare Inlägg  
tjo-hoo2010-10-26 19:18
Antal inlägg: 1

Jag har varit särbo i 3 år nu och vårt förhållande är underbart. Vi träffades för 3 år sedan och tanken att vi skulle flytta ihop finns inte. jag bor i Sthlm och min flickvän i Gäve,

nettan232010-10-26 19:22
Antal inlägg: 4086

Särbo kan ju fungera för de som är äldre eller inte vill ha barn, eller?

ramsay - Ej medlem längre2010-10-26 19:50
Antal inlägg: 9204

"Dessutom fick alla brudar bilder på vem han egentligen var och hans mini bihang..*host*..var lite pinsamt."

hahaha:)

ramsay - Ej medlem längre2010-10-26 19:51

hade varit roligt om ni lurat honom på en "date" och dykt upp o filmat honom också:D

tina_xx2010-10-26 19:54
Antal inlägg: 133

HAHA!!

Jag tror också på karma men jag valde att göra så här ändå. Vi hade redan flyttat ihop samt att några pengar ifrån honom självmant hade jag inte fått utan det var tvunget att vara mer taktik bakom. Jag tar gärna emot min del av karman, med tanke på vilken njutning jag fick genom mr slapp prinskorv :-)

ramsay - Ej medlem längre2010-10-26 19:55

karmat ställs väl på noll vid rättfärdig hämd. slipper han brinna i efterlivet för detta iaf:)

tina_xx2010-10-26 19:56

hahaha har tänkt på det i efterhand med olika slags filmningar.. men han var så paranoid så han sökte bakom element och sånt efter dolda mikrofoner, asg. Ewh, tanken på att filma honom i hemmet t.ex...när han låg o lukta på trosor han köpte via nätet. Jag hade nog hamnat på dårhuset :-)

tina_xx2010-10-26 19:56

hahaha rätt ramsay

tina_xx2010-10-26 19:57

fast jag fick lite olika förklaringar till varför han gjorde som han gjorde i sitt pojkrum hemma hos mamma... en av dom var bla..........*skäms*..... ... att onda andar sa åt honom...........

ramsay - Ej medlem längre2010-10-26 19:57

hahaha:D säg bara till om du ångrar dig, jag hjälper gärna till:)

tina_xx2010-10-26 20:02

hahahahaha....han sålde sperma och sånt via nätet för att få råd till sitt lilla intresse ( även sålt annat) men de äldre gubbarna som köpte trodde dom köpte av en grann hingst i 20 års åldern.. kändes skönt att maila bild och info av vem de egentligen köpte av :-)

tina_xx2010-10-26 20:03

givetvis visste jag inte ALLT när jag valde att bo kvar med honom, det hade jag aldrig pallat

ramsay - Ej medlem längre2010-10-26 20:05

men god!

gick killen under jorden när du var färdig med honom?

tina_xx2010-10-26 20:08

HAHA! Vad jag vet idag bor han fortfarande med sin mamma... Kan ju kännas skönt när man är 42 att dela kvällarna med mor sin :)))))) men han är svår att få tag i. Cirkulerar med all sannolikhet runt på nätet fortfarande med hundra olika användare. Kanske han som lägger till en på msn hela tiden med underliga nick och underliga intressen. Fick en förfrågan för någon för ett tag sen som ville prata om sexuella lekar med blöjor. Han åkte fetbort direkt.

ramsay - Ej medlem längre2010-10-26 20:18

usch!

zlipzten - Ej medlem längre2010-10-26 23:32
Antal inlägg: 1466

tina_xx: Jag beundrar din styrka!
Hur många tjejer som helst hade suttit i terapisamtal under flera år eller förkrossade legat och bett om styrka/karma efter ett förhållande med en sån typ.

strömavbrott2010-10-26 23:57
Antal inlägg: 316

tina_xx: Var han verkligen värd att lägga ner så mycket energi på? Och det verkar som om han fortfarande tar energi av dig eftersom du skriver om honom här hela tiden. Varför inte bara skita i honom, vägra all kontakt från första stund du fick reda på hans sanna natur, och själv gå vidare och ägna dig åt nåt annat, t.ex. en ny schysst kille?

tina_xx2010-10-27 00:03

han tar varken energi eller ens tankar numera MEN varje gång jag hör ordet "särbo" minns jag mkt väl :-) . Har numera en frisk i mitt liv. Sen från allra första början, det är en lång story, så var det så lite och egentligen inga direkta sjuka saker så tanken att förlåta fanns faktiskt där men sen då mer o mer sjuka saker kom fram.. Då fanns det tyvärr inte där. Mannen satt med småbrudar, jag har 2 flickor själv. Det var liksom det som fick allt att rinna över. Även om han aldrig skulle göra något mot dem så fanns tanken att en dag kommer de vara i 15, 16 års åldern där han som medel ålders man ändå suttit och försökt få se onanishower av osv. Vad skulle han då tänka om mina döttrar osv. Ibland är det bra att gräva och få fram allt, faktiskt.

Ja, zlipzten, i början undrade jag va fan som var fel på mig..men nej.. jag VET efter alla turer fram och tillbaka att jag är värd mer än så. Han är långt ifrån den enda som visat intresse och efter allt jäkla tjafs så har jag insett att där finns de med äkta intresse utan att skylla på att spökena förstör förhållandet :-)... men det känns ändå, jag väntade i fem år för att känna honom ordentligt innan jag drog in honom med barnen men det var ändå en nit.

Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?