Spelrum
| Giraffen | 34 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 29 |
| Inloggade | 65 |
Mobilspel
| Pågående | 18 812 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Variato - Ej medlem längre | 2010-11-15 23:50 | |
![]() | Hehe, kan tänka mig att din blick kan vara farlig på mer än ett sätt ;) | |
| zlipzten - Ej medlem längre | 2010-11-15 23:51 | |
![]() | Sisu respekt | |
| __1__ - Ej medlem längre | 2010-11-16 00:03 | |
![]() | Ett knep som jag använt en gång när en telefonsäljare ringde på förmiddagen var att säga att jag var upptagen, men att jag gärna skulle vilja få dennes privata movilnummer eftersom jag gärna ville ringa och prata med honom framåt kvällen. Tydligen får dom inte ge ut sina privata nummer menade han. Varför? Policy! Varför? Policy! osv osv osv | |
| __1__ - Ej medlem längre | 2010-11-16 00:05 | |
![]() | ^^^ borde fungera i galleria ^^^ | |
| adami - Ej medlem längre | 2010-11-16 00:08 | |
![]() | Kör; Galen finländare! | |
| DeNilsson - Ej medlem längre | 2010-11-16 00:11 | |
![]() | __1__ jag har också sett Seinfeld... | |
| Rödetott | 2010-11-16 00:17 | |
![]() | "Rödetott: Om jag räknar fel där, då är jag illa ute va?" Jaa, lite på hal is är du nog då :) Det hör inte till vanligheterna att jag ger dessa säljare det utrymmet. Det vanligaste är nog att jag rusar förbi med stressad flackande blick, hojtandes ett "har inte tid" eller ett "inte intresserad" på deras förfrågan. På följdfrågan varför svarar jag naturligtvis "därför" - kort koncist och egentligen inget svar alls... men ett bra sådant. | |
| Satyra | 2010-11-16 00:22 | |
![]() | DeNilsson - "Får dom godis vid lydnad ? :)" Nej, och jag ger inte mina hundar godis vid lydnad heller. (Jag förväntar mig förövrigt lydnad, något annat finns inte i min plan, hehe). Belöningen blir att jag är nöjd = luften går att andas. ;-) Variato - Ojdå, tack. Tror jag ... :-o ;-) zlipzten - Exakt, man behöver inneha finnsisu, fler "verktyg" är inte nödvändiga då. :-) | |
| Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2010-11-16 00:27 | |
![]() | Jag ler lite snällt medan jag går fort och skakar lite myndigt på huvudet i samma ögonblick som de inhämtar luft för att säga något. Hittills har ingen sprungit ikapp mig och försökt tjata. | |
| wildcard | 2010-11-16 00:33 | |
![]() | 1. gå vidare utan att bry dig = var inte så snällt svensk och känn att du måste vara vänlig... 2. säg att du redan har deras bästa abonnemang och är sååååååååååååååå nöjd, tack! 3. skriv på? | |
| bruno-rochas | 2010-11-16 02:03 | |
![]() | Jag har funderat på det där. Usch...såna där mobil-killar i neongrön tenniströja (och vit mössa inomhus) som tycker att de är så jävla coola trots sina skitjobb. Det skulle var rätt gott om man bara kunde ta och strypa nån sån långsamt i köpcentret. Fatta tvåhandsgrepp runt halsen, stirra säljaren rätt i ögonen och skrika: "JAG ÄLSKAR MITT NUVARANDE ABBONEMANG, SJUKT BRA TÄCKNING HAR JAG OCKSÅ" Jag tror att du har ett vattentätt case här. Ingen gillar ju de här människorna eller än mindre sörjer dem, inte ens en domstol. Det rimliga är att man frias med hjälp av lite "förmildrande omständigheter" etc. Dessutom, ett prejudikat som ger oss rätten att hoppa på mobilsäljarna skulle nog dra ner säljarterrorn en del. Folket skulle älska dig. U could be a hero. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-11-16 02:56 | |
![]() | Säg att psykavdelningen har din mobil i säkert förvar och att du inte kommer få tillbaka den alls om du mördar någon igen | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2010-11-16 06:06 | |
![]() | Fråga honom vad för bil han har och börja argumentera om att din bil är bättre än hans och att han ska följa med ut och kolla din bil som är till salu.. | |
| dinodog | 2010-11-16 08:05 | |
![]() | När jag blev stoppad en gång i en galleria for själva f.n i mig. Dom är ju överallt liksom så jag sa helt allvarligt till försäljaren. Mobiltelefon? Åh vad är det för fel på röksignaler och brevduvor?! så gick jag. | |
| 24an | 2010-11-16 08:10 | |
![]() | säga att man inte har fyllt arton än? haha, skulle vilja se en 40+ säga det! | |
| Bitte - Administratör | 2010-11-16 08:15 | |
![]() | Bara med ett leende och ett nej tack, funkar lika bra varje gång Bitte | |
| janne121212 | 2010-11-16 08:31 | |
![]() | Man kanske kan tänka efter lite grann och inse att de faktiskt ändå gör ett jobb istället för att ligga samhället till last, sen kan det väl inte vara så svårt att bara gå förbi om man nu inte är intresserad. Jag tycker många här visar prov på en enorm nedvärdering av människor som bara sköter ett jobb. Hade dom haft ett riktigt bra erbjudande är jag säker på att många av er hade stannat och köpt. Lite hycklare är vi väl alla lite till mans. | |
| annelie49 | 2010-11-16 08:55 | |
![]() | Visst. Så bra att de har ett jobb men jag vill vara ifred o själv ta kontakt vid behov! Jag säjer; det har du inte med att göra. En paralell är försäljarna på Hötorget här i Stockholm. Det fanns en tid då försäljarna höll käft o lät kunden ta kontakt. Svenska försäljare försvann och invandrarna tog över. Nu gaaapar de ut sina varor o Hötorget har helt förlorat sin charm. | |
| Kung BuggeDE | 2010-11-16 09:19 | |
![]() | Säg att du tycker det låter jättebra men att de måste prata med din förvaltare för du får inte teckna avtal. | |
| bj-olle | 2010-11-16 09:20 | |
![]() | lite diskret förneka förintelsen? | |