Spelrum
| Giraffen | 35 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 55 |
Mobilspel
| Pågående | 19 229 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Daggdroppe | 2010-11-19 23:42 | |
![]() | Vilka har skrivit Välkommen bajspenisåter då? | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-11-19 23:48 | |
![]() | Skapad av Manus Ola Norén Roland Ulvselius Katrin Sundberg Stefan Wiik Staffan Lindberg Andreas Tottie Regi Staffan Lindberg Okej, En liten kvinna var med. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-11-19 23:49 | |
![]() | Skapad av Manus | |
| -baudibitch - Ej medlem längre | 2010-11-19 23:49 | |
![]() | bajspenis, ska inte vara med. | |
| Daggdroppe | 2010-11-19 23:50 | |
![]() | Jag känner inte igen nån av dom. Skulle dock inte förvånat mig om det var Felix Herngren eller Måns Möller. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-11-19 23:52 | |
![]() | Gillar inte att Özz Nujen skitar ner sig i Cirkus Möller. Han är bättre än så. | |
| Laserswärd | 2010-11-19 23:58 | |
![]() | Skönt att höra att jag inte är ensam om att tycka svensk humor är skittrist och allmänt humorlöst. Ibland kan man ju tro att man blivit smått galen när program efter program misslyckas att få en att skratta. Tror att det som gör att de misslyckas är brist på fantasi, intelligens och inspiration. Sedan så kanske jag är lite svårflörtad, det samma gäller nämligen de flesta Amerikanska och vissa brittiska humorserier och program också enligt mig, hmm... Har i vanliga fall inte långt till skrattet. Kanske bara är TV-formatet som gör mig skeptisk och humorbefriad. Kan dock säga att jag anser Nour el Refai vara det bästa som har hänt svensk humor sedan gänget i Varan-TV gjorde saker ihop. Och så älskar jag It's allways sunny in philidelphia, en serie utan punchlines och påklistrat studiopublik-skratt. | |
| Laserswärd | 2010-11-20 00:08 | |
![]() | Galen var det ja. Det där inlägget kanske blev lite schizofrent och konstigt. | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2010-11-20 00:10 | |
![]() | Eller så är amerikansk eller brittisk humor ''boken'' och svensk humor är filmatiseringen av boken? | |
| Laserswärd | 2010-11-20 00:22 | |
![]() | Kan också erkänna att Grotesco har haft vissa guldkorn när det kommer till "igenkänningshumor". I andra fall är det mer som filmen av boken; "Monthy Python", för att använda mig av hoodmans snitsiga jämförelse ;) | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-11-20 00:35 | |
![]() | Håller med om Grotesco. Gillar den här gamla karaktären www.youtube.com/watc...5Y rS3h9C5Y | |
| Fispropp - Ej medlem längre | 2012-04-28 15:13 | |
![]() | Sitter och lyssnar på Lars Ekborg - Bunta ihop dom för femtioelfte gången. Sketchen visades 1968 och... Ja, ni som var med, hur togs den emot? Den är ju lite på gränsen ibland med rasism och så. Men jävlar så rolig den är! :) www.youtube.com/watc...3K AXWjZ-q8 | |
| Challe_B - Ej medlem längre | 2012-04-28 15:15 | |
![]() | Bunta ihop dom är fantastisk | |
| Lillstölla | 2012-04-28 15:16 | |
![]() | Jag kan verkligen inte med Måns Möller, gillar inte David Batra eller Petra Mede heller. Min humor är mer Magnus Betnér och Özz Nujen. | |
| Fispropp - Ej medlem längre | 2012-04-28 15:17 | |
![]() | Vidare så är Ekborg klockren i: www.youtube.com/watc...re =related | |
| Fispropp - Ej medlem längre | 2012-04-28 15:46 | |
![]() | Jag som Cornelis-fan tycker faktiskt att Dorsins "hyllning" är grejt. Tror nog att holländarn själv hade gillat detta :) www.youtube.com/watc...BL mpMsuQTM | |
| icy | 2012-04-28 15:56 | |
![]() | Jesper Rönndahl är min absoluta favorit.... www.youtube.com/watc...ur e=relmfu www.youtube.com/watc...ur e=relmfu Ett av de roligaste svenska klippen någonsin, tycker jag, finns i Centralskolan med just Jesper Rönndahl....1.30 in i klippet...:D www.youtube.com/watc...re =related | |
| rockangel93 | 2012-04-28 15:58 | |
![]() | En del serier med humor,som cirkus möller och solsidan är gryma.Men många serier har torr humor. | |
| Fispropp - Ej medlem längre | 2012-04-28 16:02 | |
![]() | Icy: Håller med, han är awesome! Gillar när en smart person gör sig själv till en idiot. Liknande komikr är Fredrik Lindström som gärna gör sig själv till ett pucko i ståupp :) www.youtube.com/watc...eS jddtKOzs | |
| corlini | 2012-04-28 16:03 | |
![]() | överlag har svensk humor mycket högre klass än många andra förutsägbara tårtan i ansiktet skratt nationer, värst är väl amerika och japan. karatefylla är ju faktiskt ett underbart program man inte får glömma. | |