Spelrum
| Giraffen | 37 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 10 |
| Inloggade | 49 |
Mobilspel
| Pågående | 18 783 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Bitte - Administratör | 2010-11-27 17:41 | |
![]() | Denna och de andra har snurrat på mail i lera år och flera varianter Bitte | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2010-11-27 17:44 | |
![]() | Inte lätt att vara man?! Oavsett vad du ger en kvinna så kommer hon att ge dig något bättre.. - då är det ju lätt att vara man...! | |
| Gitarrmagnus | 2010-11-27 17:47 | |
![]() | Nä då Lill-it. Jag är absolut för jämställdhet. Fast jag tror inte det blir bättre med kvinnor vid makten. Men man kan ju alltid pröva och det kan ju inte bli värre? | |
| krill_master - Ej medlem längre | 2010-11-27 18:08 | |
![]() | det är jättelätt att vara man: man säger bara ja älskling, visst, kram, självklart är det så, oj va fin du är, oh fy, okej osv. kan man dessa fraserna behöver man faktiskt inte direkt vara med i samtalsämnet alls utan fundera på sitt i ro :) fast i morse var ett undantag, jag blev väckt 05:30 av att bilen inte startade och hon var skitarg! det visade sig att hon glömt innerbelysningen på....... vem fick gå upp och skotta fram starthjälp och varmköra medans hon gick in och facebookade med morgonkaffet och väntade! men oftast är det helt ok att vara man. | |
| Gitarrmagnus | 2010-11-27 18:14 | |
![]() | Tänk om vi män skulle grina upp oss lika mycket för varje spermie som ni kvinnor gör för ett ynka litet ägg i månaden. | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2010-11-27 18:16 | |
![]() | Word, Tanten M! | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-11-27 18:33 | |
![]() | Visste inte att spermier och utlösningar gjorde ont. Stackars er | |
| Gitarrmagnus | 2010-11-27 18:43 | |
![]() | Ja det är synd om oss män. Miljoner som ska ut på en gång:) | |
| Stenknäck | 2010-11-27 19:15 | |
![]() | Ja, men det vet ju alla att mannen är det svagare könet. Han kan oftast inte klara sig själv och utan en kvinna är han illa ute. En man som skiljer sig, hustrun dör och han blir ensam hittar snart en ny kvinna för han klarar inte vara ensam. Det är faktiskt vetenskapligt bevisat att mannen är det svagare könet och är mest känslig för sjukdomar etc. | |
| lillsyrran_ - Ej medlem längre | 2010-11-27 19:20 | |
![]() | Hahha. :) Underbar tråd. :) | |
| zlipzten - Ej medlem längre | 2010-11-27 19:24 | |
![]() | Men jag måste berätta en alldeles sann historia: En kvinna var känd för att hunsa sin man mycket. En dag kom en bekant på besök och mannen satt hopkrupen under bordet. "Nej men", sa kompisen, "sitter du under bordet?" Då karskade mannen upp sig och sa "som herre i mitt hus sitter jag väl var f-n jag vill". | |
| Gitarrmagnus | 2010-11-27 19:32 | |
![]() | Jag antar att jag kommer att svälta ihjäl här i min ensamhet då om man ska tro på vetenskapliga undersökningar. Aj aj. | |
| elgen5 | 2010-11-27 19:42 | |
![]() | Gitarrmagnus, tänk om kvinnor fick samma njutning av att ägget lämnar kroppen som ni får när era spermier drar ha ha ha | |
| Gitarrmagnus | 2010-11-27 20:01 | |
![]() | Ja tänk vad mycket lättare det skulle vara att va man då:) | |
| Mouche - Administratör | 2010-11-27 20:42 | |
![]() | www.betapet.se/forum...ch creator= | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Visar sida: 1 2 3