Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 18 563 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| nulltj - Ej medlem längre | 2010-12-04 21:42 | |
![]() | man, inte men | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2010-12-04 21:43 | |
![]() | Dino sa precis det jag menar, så nu har jag inget att säga. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-12-04 21:45 | |
![]() | Spara ut helskägg tycker jag verkar lättare än att gå en kurs. Göra om sig totalt är att ta i. Dock tror jag män tenderar att spegla sig för lite, jämfört med kvinnor som speglar sig för mycket. Det är ju nästan tabu för en man i Lentys ålder att göra sig fin. En del kanske skulle må bättre av att få/våga göra nånting överhuvudtaget åt sin framtoning. | |
| Rooibos-Rob - Ej medlem längre | 2010-12-04 21:47 | |
![]() | Att utseendet inte spelar någon roll är en seglivad myt som framför allt kvinnor av någon anledning ser till att hålla vid liv - även om deras handlande i praktiken inte på något sätt stödjer denna tes. | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2010-12-04 21:53 | |
![]() | Jepp, utseendet spelar roll. Som första anblick. Plus eller minus. Sen att smaken e som baken måste ändå beaktas. Men lite piff skadar inte. (Säger hon som äter chips till lunch o choklad till middag) :D Att berätta fåniga historier från anno 1975 - nej. Att berätta lite om sig själv från dags dato - ja. Men man ska inte ta i så man halkar på bananskalet. Lugna puckar e bäst, lära känna varandra i lugn o ro. Bygger upp ett större intresse än - jag vill ha dig NU. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2010-12-04 21:59 | |
![]() | klart att utseendet spelar roll, men att uppmana någon till att piffa sig för att hitta någon ny? Det är ingen lösning. | |
| Rooibos-Rob - Ej medlem längre | 2010-12-04 22:09 | |
![]() | Svårt att "piffa till sig" om man inte har råmaterialet från början. Hela och rena förutsätter jag att de flesta är. Kanske är gymet räddningen? Lycka till, ni som tror det. :-) | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2010-12-04 22:13 | |
![]() | jag tror på att sluta leta efter den rätte och börja leta efter sig själv istället. Vad man tycker är kul, vad man är bra på. Piffiga personer utan intressen och egenheter är ointressanta, den som brinner för saker och vågar erkänna att han/hon är grym på något är alltid en vinnare. | |
| lillsyrran_ - Ej medlem längre | 2010-12-04 22:15 | |
![]() | Hm...utseendet kan nog spela en viss roll, men bara fram till personen ifråga har öppnat truten för första gången. Det vill säga, att det som kommer inifrån är ändå det som har betydelse. Skal är _just_ bara skal, och utan innehåll är även det vackraste skalet...tomt. | |
| Rooibos-Rob - Ej medlem längre | 2010-12-04 22:15 | |
![]() | Instämmer till fullo, Nulltj. | |
| lillsyrran_ - Ej medlem längre | 2010-12-04 22:16 | |
![]() | 2010-12-04 22:13 SÅ sant. | |
| Giftkremla - Ej medlem längre | 2010-12-04 22:30 | |
![]() | Utseendet har definitivt ingen betydelse...Det är insidan som räknas. Det finns någon till alla, så kämpa på lenty och plocka bort de personerna som själ din energi. De är inte värda en så fin vän som dig. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-12-04 22:44 | |
![]() | det låter som om ni har probs med lentys utseende? jag tycker det låter som du haft otur och har lite dåliga vänner o bekanta överlag. | |
| Loppan65 | 2010-12-04 22:48 | |
![]() | Lenty - Åk på singelresor, nätdejta, lär dig dansa om du inte kan det! Men mest av allt Tro på dig själv! Lycka till :) | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2010-12-04 23:41 | |
![]() | gå på Gudstjänst i morgon ,så kommer du kanske träffa någon | |
| twistedmind | 2010-12-04 23:46 | |
![]() | Äsch det finns en till varje person. Utseende är inte = vältränad, smink, det kallas för ytlighet. Ett utseende är alla människor utrustade med, sedan är det ur betraktarens synvinkel att avgöra om det är ett utseende som attraherar eller inte. Detsamma gäller för personkemi. Tråkigt nog är det så i lilla landet Sverige att man skall leva enligt vissa normer, klä sig på ett speciellt sätt, se likadana ut vilket gör det ganska tråkigt. | |
| Tinna | 2010-12-04 23:50 | |
![]() | nulltj 2010-12-04 22:13: “jag tror på att sluta leta efter den rätte och börja leta efter sig själv istället. Vad man tycker är kul, vad man är bra på. Piffiga personer utan intressen och egenheter är ointressanta, den som brinner för saker och vågar erkänna att han/hon är grym på något är alltid en vinnare.” Vart finns "gilla-knappen" när man väl behöver den? :) | |
| ektis - Ej medlem längre | 2010-12-04 23:55 | |
![]() | lilla lenty. var inte ledsen och tappa inte hoppet. allas tid kommer och är man snäll och ger så är det ju lilla logiken som säger att man också någon gång, om inte alltid, ska få tillbaka. var dig själv och inse att du är värd något och att du är speciell. låt ingen tro något annat. jag håller tummarna för dig: ) | |
| lenty - Ej medlem längre | 2010-12-05 00:20 | |
![]() | tack alla gulliga som skrivet här och gett mig råd och önskat mig lycka till. jag lovar att inte ge upp hoppet och jag vet att jag är en värdefull människa :-) | |
| apbur | 2010-12-05 03:25 | |
![]() | Haha, i princip alla överreagerade på mitt tips. Förutom lenty själv. lenty, en enkel sak är att förnya sin garderob lite. Det kan ge en kick när man är på väg ut och hajar till för att personen i hallspegeln ser kaxig och fräsch ut. Lite som att gå till frisören. Man växer några centimeter när man går ut ur salongen med sin nya frisyr. Ser att du bär glasögon. Kanske ett par nya, fräcka bågar? Det kan göra stor skillnad. Lustigt förresten att betas frisör reagerade så kraftigt :) Varför piffar man till andra när man inte kan stå för det? | |