Spelrum
| Giraffen | 22 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 3 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 41 |
Mobilspel
| Pågående | 18 777 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Grynkorv | 2011-01-08 01:01 | |
![]() | Hoodman, skorna må bli pissiga. Byxorna håller jag upp! Du anar inte vilken fördel du har som har kuk. | |
| -Nephelia- | 2011-01-08 01:01 | |
![]() | Om ringen är blöt, torkar man av den först, sen lägger man papper där, tar max 10 sek, sen sätter man sig och pissar. Är det en ovanligt svinig toa, så står man upp, grenslar över toan. Så gör jag iaf. Hos personer jag litar på, och som håller toan fräsch, där sätter jag mig på ringen såklart. | |
| zlipzten - Ej medlem längre | 2011-01-08 01:02 | |
![]() | Men lol... | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-01-08 01:02 | |
![]() | Men jag undrar hur man skulle få upp dessa bakterier från baksida lår och röv till händerna trots att man tvättar händerna efteråt? Ska man sprita stjärten också? | |
| Grynkorv | 2011-01-08 01:02 | |
![]() | Jättesnuskiga vänner, Tess 08? Det hoppas jag inte. :-) Bättre att ta det säkra före det osäkra så länge inte toan är min egen... | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2011-01-08 01:03 | |
![]() | Könet har inte alltid betydelse för urineringstekniken. Just saying. | |
| zlipzten - Ej medlem längre | 2011-01-08 01:03 | |
![]() | lolet var till grynkorven. Haha, tänk om grannarna har ollat hela badrummet... | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-01-08 01:04 | |
![]() | Är väl bättre att köpa engångshandskar då som i vården och ha med sig ytdesinfektion och städa toan själv innan man sätter sig? Papper går ju sönder och halkar av | |
| lycopersicon | 2011-01-08 01:05 | |
![]() | Skulle aldrig få för mig att lägga papper på ringen hemma hos kompisar. Om någon skulle göra det hos mig skulle jag bli mycket förolämpad. Gör det inte på offentliga toaletter heller, ser det för jäkligt ut där inne går jag helt enkelt ut igen. En väninna till mig som läste till sjuksköterska berättade att bakterier går igenom sex lager toapapper så tänk på att lägga rejält med papper ni som gör det. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-01-08 01:05 | |
![]() | Ser rubrikerna i Aftonbladet "Toalettsjukan har skördat sitt första offer" | |
| zlipzten - Ej medlem längre | 2011-01-08 01:05 | |
![]() | Eller hur, Deli, en kasse ytdes + ftalatfria vantar med på middag :) | |
| Tess 08 | 2011-01-08 01:06 | |
![]() | Sen kan man ju fortsätta med att sprita spolknappen, kranen, tvåldispensern, dörren, handtaget osv... för att sedan komma till rulltrappans svarta "ledstång" och allt annat man petar på när man rör sig i offentlig miljö | |
| Grynkorv | 2011-01-08 01:06 | |
![]() | Papper går inte sönder eller halkar av om man vet hur man ska sätta sig. Tekniken är utprovad sedan lång tid tillbaka, Delicious. Det finns lite fräschare ställen där det finns ringskydd att sätt dit på toan. Hoodman, har inte karlar en fördel när de ska pinka? Don´t fool me! | |
| LufsLudde | 2011-01-08 01:06 | |
![]() | Intressant tråd att följa. Hur gör du, Grynkorven, när du haft besök? Tvättar du toaletten kliniskt efteråt? Och under tiden du har besök och dina gäster har utnyttjat toan, lägger du då papper på ringen om du inte hinner städa den innan? | |
| Codex - Ej medlem längre | 2011-01-08 01:08 | |
![]() | Jag trycker alltid mitt skrev mot toalettringen. Gärna lite runtsmetande för att riktigt känna att nästkommande ska få känna på mina safter. Förutom det är jag kärnfrisk. | |
| Grynkorv | 2011-01-08 01:09 | |
![]() | Intressant hur den här tråden blir en diskussion runt huruvida man ska sprita spolknappar, ledstänger, sig själv osv. Det var inte riktigt det som var frågan. Dessutom är det okej att håna och göra sig rolig på min bekostnad, men det bjuder jag gärna på. :-) | |
| pion ekrot | 2011-01-08 01:09 | |
![]() | "bakterier går igenom sex lager toapapper" Hur då, tuggar de sig igenom med sina små sylvassa tänder? :) | |
| Lyyn_ | 2011-01-08 01:09 | |
![]() | Herregud vilken tråd. Nåväl, jag höll på att riva en offentlig toalett för några veckor sen. Skulle sitta lite fint på kanten, ringen gav vika och allt föll i golvet. Låtsades som det regnade när kom ut igen (en restaurang). | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-01-08 01:10 | |
![]() | Kommer ihåg i högstadiet när någon påstod att det fanns en man på gröna linjen i sthlm som ollade på alla stolpar och stänger i tunnelbanan. "Akta, euuw, du får sperma på dig" | |
| Grynkorv | 2011-01-08 01:10 | |
![]() | Att många vill förlöjliga och håna mig gör mig ännu mer säker på att svensken i regel är en skitgris, som inte sätter hygien särskilt högt. MYCKET intressant! :-D | |