Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 4 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 12 |
| Inloggade | 44 |
Mobilspel
| Pågående | 18 777 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ramsay - Ej medlem längre | 2011-01-23 17:06 | |
![]() | kvinnor m skägg är ännu värre. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2011-01-23 17:07 | |
![]() | Jag tvättar mig sporadiskt. På mig själv tycker jag torr hy är något av det äckligaste då jag alltid haft otroligt silkeslen kroppshy -både tjejkompisar och killar har anmärkt på detta fenomen. Därför vill jag inte bli torr för vem vill smeka en fnasig tjej? Duschar inte kroppen varje vecka alltså. | |
| Megaherz | 2011-01-23 17:07 | |
![]() | Å andra sidan kommer väl inte människan utvecklas speciellt mycket? Medicin gör att alla har en chans att överleva, vilket omöjliggör utveckling? | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-01-23 17:09 | |
![]() | Kan vi skilja på hygien och att "vara naturlig"? Danke | |
| SecondChance | 2011-01-23 17:10 | |
![]() | Vi har ju kommit hit? Har inte det varit utveckling så det räcker tills idag? | |
| Bitte - Administratör | 2011-01-23 17:12 | |
![]() | kroppsbehåring är naturligt att ha ,, det är mera onaturligt att raka bort allt hår,, visst under är Ok,, benen i på sommaren för vem ser benen på vintern .. Bitte | |
| Megaherz | 2011-01-23 17:13 | |
![]() | Jag rakar inte mina ben eftersom folk ska se dem, jag gillar helt enkelt känslan av nyrakade ben.. Dessutom är det jobbigt att ha jeans och håriga ben | |
| ektis - Ej medlem längre | 2011-01-23 17:15 | |
![]() | vilka problem. tycker det är enklast att alla gör som man vill och vad som känns naturligt och bäst för en själv. | |
| _Blanksteg_ | 2011-01-23 17:19 | |
![]() | Egenskap: Sköter man hygienen med skägget så har jag inga problem med det, samma som under armarna, rakar mig dock nån gång i veckan i ansiktet men sparar en del. Hade gjort samma sak under armarna om det växt på tok för mycket. Grejen är väl att hår i sig inte är ofräscht nånstans, det är när man slutar sköta sin hygien man blir ofräsch. Men håller med om att folk ser en som ofräsch om man som tjej är orakad under armarna. DET däremot skulle jag vilja se att man försökte ändra på. | |
| _Blanksteg_ | 2011-01-23 17:19 | |
![]() | ektis +1 | |
| apbur | 2011-01-23 17:23 | |
![]() | När det gäller fräschheten så är jag inte så säker på att renrakat är fräschare än hårigt. Då antar jag att man syftar på svetten som bildas i armhålan. Det blir ju mer varmt och fuktigt när hud ligger mot hud. Nu tror jag de allra flesta tvättar sig så regelbundet under armarna att det inte hinner växa till någon svamp. Teoretiskt sett är hår det bästa botemedlet mot svamptillväxt. För att undvika svettdoft är det ju tvätt och deodorant som gäller. Behåringen gör väl varken från eller till. | |
| jannixa | 2011-01-23 17:27 | |
![]() | Jag skulle aldrig få för mig att börja låta det växa "fritt"... jag tycker det både känns och ser ofräscht ut. Långa strån under killars armar går också bort... ansning, åtminstone? | |
| arnenordberg - Ej medlem längre | 2011-01-23 17:28 | |
![]() | Vilka i-landsproblem...Vem rakar sig, vem rakar sig inte...intresseklubben anteckanar... | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-01-23 17:29 | |
![]() | Vi kanske ska snacka svältande barn i afriska istället då | |
| Megaherz | 2011-01-23 17:31 | |
![]() | Ja, tror ni de rakar sig? ;) | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2011-01-23 17:32 | |
![]() | haha:) | |
| arnenordberg - Ej medlem längre | 2011-01-23 17:32 | |
![]() | Behövs inte, alla vet redan att de svälter. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-01-23 17:35 | |
![]() | Varför gnälla på i-landsproblem då. Detta är ett spelforum inte en högskoleuppgift om u-landsproblem. | |
| Megaherz | 2011-01-23 17:38 | |
![]() | I i-länder får man inte klaga eftersom det finns folk som har det värre! Det finns till och med folk som inte har råd att köpa en rakhyvel! | |
| AMF | 2011-01-23 18:07 | |
![]() | Tack alla ni som gör inlägg om detta. Har i alla år sett mina väninnor kämpa med sina behåringar. Själv har jag aldrig använt hyveln varken här eller där och ej heller fått klagomål från mina partners. Att vara naturlig är ju inte att låta bli att borsta tänderna eller klippa tånaglarna. Svimma inte nu; jag har aldrig tillfört kroppen hudkrämer! Jag tror att börjar man smörja in sig och raka armhålor o ben så skapar man ett behov. Man stimulerar håret att växa och huden att kräva mer hudkräm. En ond cirkel! | |