Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 4 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 58 |
Mobilspel
| Pågående | 18 759 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Miss_jk | 2011-02-03 17:57 | |
![]() | Jag lekte helst med mina bilar tror jag. | |
| Jobbar | 2011-02-03 18:45 | |
![]() | Lego, oändliga variationsmöjligheter | |
| Maja G | 2011-02-03 19:20 | |
![]() | Glömde ju klippdockorna för tusan!! Ritade egna kläder och lekte med dom jättemycket:) Läste ju mycket böcker också.Min favvo var "Vem stal bläbärspajen?" | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2011-02-03 19:42 | |
![]() | Rockring, hopprep, twist, barbie, teckna, klippdockor, kortspel o "burken" o så extremt mkt böcker. Att man orkade... | |
| SiriusMusta - Ej medlem längre | 2011-02-03 19:42 | |
![]() | Det var mycket dockor, inte så mycket barbie fast jag hade både hus och många barbie-dockor.. ööh..sen var det väldigt mycket utomhus lekar med grannbarnen..vilka minnen :) ett tag samlade jag på kinder-överrasknings-leks aker och gjorde typ ett "land" för dom tillsammans med en kompis..:p och mycket häst-lekar då cyklarna fick vara hästar :D haha! vilken rolig tråd förresten! | |
| nystan1 | 2011-02-03 19:46 | |
![]() | Ja, cykelhästen ja! Varje dag i i fyran på väg hem från skolan. :) Brukade ha låtsashundar också när vi var ute och gick. Jag hade alltid en dalmatiner. Och en himla massa utelekar var det också, växte upp i ett radhusområde med en massa andra barn. På sommarlovskvällarna lekte vi pantgömme, vinken och bäst av allt: röda-vita rosen. Nostalgi, nostalgi! | |
| schmuppisch | 2011-02-03 19:58 | |
![]() | Jag hade en Barbiekatt som nästan var dubbel så stor som mina barbies och som hette Cindy. Dock så älskade mina vänner också Cindy så varje gång jag hade vänner över så gömde jag henne och sade att min lillebror förstört den just för att slippa bråka : < | |
| SiriusMusta - Ej medlem längre | 2011-02-03 20:14 | |
![]() | nystan: Jaa :') och jag och en kompis lekte alltid att vi hade djur.. minns att vi båda hade varsin såndär låtsaspapegoja som härmade när man pratade...dom höll vi på att smörja in med krämer och allt möjligt x) | |
| lenty - Ej medlem längre | 2011-02-03 20:29 | |
![]() | lego och leksaksbilar | |
| jona80 | 2011-02-03 20:32 | |
![]() | Ställer mig i den kör som säger Lego och bygga koja. För hemma byggde man med Lego och var man ute blev det bygga koja. Några år senare kan man lägga till bilbana på inne aktivitet och slutligen datorn som ersatte allt det andra. Datorn ersatte också vara ute och bygga kojer, eller vara ute och leka eller sysselsätta sig ute. Man började sitta inne helt enkelt. | |
| mralex69 | 2011-02-03 20:45 | |
![]() | Som åttiotalist var Transformers den regerande leksaken under många års tid(än idag roliga). Sedan var det Turtles, He-Man och Robot/Rymdleksaker överhuvudtaget som gick hem. Utöver detta LEGO. Folk får säga vad det vill men Lego är världens bästa leksak på så många olika sätt. Tror inte det finns någon annan leksak som får uppfinningsrikedomen att flöda och hjärnan att tänka bättre än dessa älskade klossar. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-02-03 21:53 | |
![]() | Nystan1 ,skulle du vilja förklara pantgömme och vinken | |
| Countrybabe | 2011-02-03 22:12 | |
![]() | Mina leksaksinstrument och dockor, både "vanliga" och Barbie. | |
| malman | 2011-02-03 22:24 | |
![]() | det var min docka fram tills jag var 7 sen blev det min trampbil, kommer ihåg att jag var den ända på gården som hade en trampbil, så jag hyrde ut den till de andra barnen för 2 kr varvet hihi | |
| blue_moon | 2011-02-03 22:43 | |
![]() | malman: vilken affärskvinna! :) apajävel: Tyvärr missade jag programmen där James May bygger med lego och meccano. Däremot såg jag avsnittet där han la ut 16 km modelljärnvägsräls mellan två engelska städer och körde sträckan med fem olika tågsätt. Det som nådde längst klarade 11 km! | |
| vinter | 2011-02-04 17:07 | |
![]() | Lego! Har absolut inget emot att än idag bygga lite grann. | |