Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 18 941 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| witchgame | 2011-03-03 23:22 | |
![]() | i mörkret när jag skulle sova, var jag rädd för ugglor bakom gardinen (på dagen en lampa eller blomma) och krokodiler under sängen som skulle komma fram och börja tugga på mig... | |
| Jessika | 2011-03-03 23:29 | |
![]() | Jag var bara rädd för krig.... Varför vet jag inte egentligen. Blev jätteorolig när jag hörde "larmet" varje måndag, den första måndagen i varje månad. Då ville jag bara rusa hem och se om mamma var hemma.... | |
| lilya | 2011-03-03 23:39 | |
![]() | var alltid väldigt uppskrämd efter efter X-files. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-03-03 23:59 | |
![]() | sfi,vi är alla olika,apbur,grävmaskiner, jag kände obehag till jag var vuxen av snöplogar,när jag skulle över torget och mötte en snöplog så var jag säker på att dom skulle ploga upp mig i sin skopa,och jag vet att mitt obehag kom från familjen Flinta den tecknade serien när dom har plogliknande bilar och jagar varandra | |
| nina82 | 2011-03-04 00:18 | |
![]() | ja vampyrer tror jag inte finns. men jag är uppvuxen hos mormor å morfar de skrämde mig alltid för sotaren. Det ironiska är att jag har 2 barn med sotaren, å älskar han ännu, så så farlig var han inte, ( vad jag vet i af ) | |
| Rödetott | 2011-03-04 00:20 | |
![]() | Rädd att någon läskig en ska ligga under sängen (Måste ALLTID kolla innan jag lägger mig om jag ska sova själv) Sitter i sen jag i min ungdom såg Fredag den 13:e och Jason lurar under sängen och sticker en pilspets upp genom halsen på den som ligger i den, samt så är jag rädd att hälsenan ska skäras av av något/någon under sängen (Nån sekvens från Jurtjyrkogården) Huga, har hoppat till sängen mååånga gånger för att sen böja mig ner och kolla där under... | |
| Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2011-03-04 00:38 | |
![]() | Vithajar som jag var säker på lurade i vassen i Torne älv. Oidentifierade föremål med huggtänder under sängen och stora traktordäck, är vad jag kan minnas att jag var rädd för som pytteliten. Som vuxen är jag rädd för min egen skugga i princip. | |
| nina82 | 2011-03-04 01:07 | |
![]() | jaa, härligt att höra vuxna människors rädslor, jag är uppenbarligen inte ensam!! | |
| Minta | 2011-03-04 01:14 | |
![]() | Gud och polisen. | |
| Mindymoo | 2011-03-04 01:34 | |
![]() | Iglar! Badar inte gärna i insjöar...fast jag aldrig nånsin fått en igel på mig. Synd om er som blivit skrämda med sotare - jag fick lära mig att man ska pussa dem, det betyder tur. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-03-04 08:04 | |
![]() | jag undrar varför vuxna skrämmer barn ?det är sjukt,det sätter spår i livet,jag har hört av en en vän att hela hans uppväxt fick höra : bete dig som folk ,soc kommer och hämtar dig om du gör något dumt,var snäll nu polisen kommer och tar dig om du är dum,barn har tydligen i alla tider varit rädd att det ska ligga ormar och andra hemsk heter under sängen,undrar om barnen som sover på madrasser i andra länder också har sådan rädsla ?när jag var liten var jag säker på att det fans spöken under min säng,och låg blickstilla,så att dom inte skulle märka att jag fanns | |
| AMF | 2011-03-04 22:43 | |
![]() | Rödetott; jag tycker du är tuff som VÅGAR titta efter:):) | |
| vårpåg | 2011-03-05 09:19 | |
![]() | Jag minns inte att mina föräldrar någonsin medvetet skrämde mig, men han som sedemera blev min make.... För en massa år sedan gick en film som hette Dead Zone. Den handlade om en mördare som visade sig vara en polis. I filmen fick man så småningom veta att han, när han var ute för att hitta ett offer, klädde sig i en långs svar regnrock och när han hittat någon han ville ha ihjäl slet han upp nämnda regnrock i värsta blottarstil för att visa sin långa, vassa sax som han hade där innanför. Till historen hör att jag är vansinnigt rädd förskräckfilmer men hade följt med min nyss funne pojkvän eftersom jag nar nykär och ville vara käck. Han i ain tur gjorde vid detta tillfälle lumpen och där använde man långa svarta regnrockar... Nåväl, en kväll strax efter biobesöket sov han över hos mig. Jag var inne i badrummet och gjorde mig i ordning. Lägenheten i övrigt var helt nersläckt. När jag öppnar badrumsdörren ser jag i mörkret en figur i lång svart regnrock som i samma stund som dörren går upp sliter upp rocken.... Jag trodde att hjärtat stannande i kroppen. Tänk att jag ändå gifte mig med honom (och att jag fortfarande är gift med honom....) | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2011-03-05 09:49 | |
![]() | råttor, kackerlackor och män inom barnomsorgen. | |
| Lystnaden - Ej medlem längre | 2011-03-05 15:03 | |
![]() | Japp, lyteskomik är skrämmande. | |
| Maja G | 2011-03-05 15:07 | |
![]() | Jag är inte rädd för något mer än att det ska hända min familj något hemskt. Är fullkomligt förskräckt då det händer något med andras barn, man eller föräldrar och tänker.Varför klarar vi oss, varför ska vi ha det så bra eller är det vår (o)tur nästa gång?? Det kan göra mig sömnlös många nätter... | |
| bujum | 2011-03-05 15:20 | |
![]() | Dockor och clowner får mig att må illa. Är också rädd för motorcyklar och höjder. Dessutom vänder det sig i magen av "kamphundar" fast jag själv är hundägare | |
| bujum | 2011-03-05 15:23 | |
![]() | Däremot gillar jag att gå i mörkret och går även utan rädsla i stora skogar helt ensam även om jag aldrig varit där förut. | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2011-03-05 15:55 | |
![]() | Ett tag i min ungdom så tittade vi mycket på skräckfilm och det gjorde att jag alltid var skiträdd när jag duschade eller tvättade ansiktet. Vågade inte stänga båda ögonen när jag tvättade ansiktet och vågade knappt titta i spegeln för rädslan att få se någon stå bakom mig. Hoppade upp i sängen för att jag var rädd för att någon skulle ta mina ben osv.. Läskigt och ändå fortsatte man att titta på skräckisar. | |
| ElsieKvist | 2011-03-05 18:26 | |
![]() | Jag var ohälsosamt rädd för mörkret långt upp i tonåren. Inte längre som tur är. Minns att min mor skrämde mig en gång genom att klä ut sig till häxa och ligga nerbäddad i min säng tillsammans med min tusenfoting (gosedjur) när jag skulle gå och lägga mig en kväll. Det var förmodligen tänkt som ett skämt, men satte djupa spår. | |