Spelrum
| Giraffen | 8 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 4 |
| Inloggade | 12 |
Mobilspel
| Pågående | 18 579 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Valkyria80 - Ej medlem längre | 2011-03-07 20:34 | |
![]() | kan något med lidande bakom vara något för en normalt känslomässigt funtad människa? äkta över huvud taget,är sååååå medeltida! & de vill vara så jävla inne hahahahahahhahahaahaha | |
| Valkyria80 - Ej medlem längre | 2011-03-07 20:34 | |
![]() | håller med bettanse | |
| teamgrens | 2011-03-07 20:49 | |
![]() | Jag tycker ju faktiskt att den är läcker... men sen så gillar jag mössor som är så fula så de blir snygga (eftersom man ändå ser dum ut i en). Men äger dock inget med päls. Skulle heller aldrig få för mig att bära en. Onödigt att offra ett liv för det. Den är ju inte till någon nytta (alltså pälsen) | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-03-07 21:23 | |
![]() | jag dömer ut alla som köper denna mössa | |
| apajävel | 2011-03-07 22:23 | |
![]() | jag tycker att de mörkblå är kanonfina men skulle aldrig köpa en. Jag tycker pälsindustrin är fruktansvärd, och vi har så mycket annat som vi kan ha istället för djurpäls. | |
| L-A | 2011-03-09 21:18 | |
![]() | Jag trodde det var ett skämt när jag såg den första gången. Extremt ful och alla som bär den ser ju ut som idioter. Instämmer med ttiittii. Tycker också att pälsindustrin är övervidrig! | |
| Mimikryp | 2011-03-10 10:37 | |
![]() | Intressant att läsa artikeln om mössorna och dess framställning. Jag har noterat att det är väldigt många som plötsligt har dessa mössor och jag har många gånger tänkt att själva tofsen är fin men att mössan i sin helhet är skitful. Jag har dock inte vetat att tofsen varit äkta päls. :-( Hur som helst vill jag absolut inte ha en sådan mössa eftersom de är så fula, men också för att jag inte ser meningen med att ha döda djur på kroppen när det finns annat material som funkar lika bra. (Och nej, det betyder inte att jag aldrig använder skor med läder/skinn, men det är inte samma sak.) | |