Spelrum
| Giraffen | 49 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 29 |
| Inloggade | 82 |
Mobilspel
| Pågående | 18 794 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| janne121212 | 2011-03-29 18:49 | |
![]() | Håller med dig fullt ut ramsay . Jag tycker receptionisterna verkar vara riktigt spännande i jämförelse men som det sas i början av tråden " Kvinnor är sociala djur som intresserar sig för (och är bra på att läsa av) samspelet mellan människor. Män är oftare ensamseglare med andra intressen." Misstänker alltså starkt att mitt testosteron förhindrar mig att njuta av skådespelet. Jag får väl gå och titta på fotbollen istället. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2011-03-30 18:32 | |
![]() | har det inte mest m ålder att göra. 13-17 åringar kollar nog främst. har svårt att tro att många över 17 tittar eg. | |
| AMF | 2011-04-06 14:58 | |
![]() | En mentalt vuxen människa kan omöjligt få ut något av Big brother. Skrämmande är att personer som själva är föräldrar tittar och dessutom försvarar sitt tittande. Vad ger man då för signaler och värderingar till sina barn? | |
| Gautama | 2011-04-06 14:59 | |
![]() | Ja, enligt ditt tycker ger jag väl mina vuxna barn en bild av omognad och socialt missanpassad förälder. :-))) | |
| Gautama | 2011-04-06 15:00 | |
![]() | Det skrämmer mig lite om du har barn..., denna vrede som du bär på för ett simpelt program måste nog bubbla ut i andra former också. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-06 15:10 | |
![]() | Ha ha! Hatern AMF sjasades ut ur den andra tråden av forumvärd men dyker upp i den här istället? Det var roligt, tycker jag. Speciell människa. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-04-06 15:21 | |
![]() | Är AMF pensionär månne? | |
| Gautama | 2011-04-06 15:23 | |
![]() | Tycker det är fascinerande med sådan drivkraft du har AMF. Det är alltid bra, men lägg den på något viktigt istället, du skulle kunna utföra under med den drivkraft som du bestitter om du bara väljer rätt område:-) | |
| elak kanin - Ej medlem längre | 2011-04-06 15:27 | |
![]() | Personligen tycker jag det är betydligt lustigare att man orkar hetsa upp sig så vansinnigt över att någon annan kollar på ett visst tv-program än att det finns de som engagerar sig i just det programmet. | |
| SkySpy_ | 2011-04-06 15:53 | |
![]() | Tror mkt av det som lockar många är att man värderar personligheterna utifrån en själv, jämför. Det är väl intressant att se intriger utifrån. Sitta hemma i lugn och ro utan att behöva bry sig om att ta ställning. Så som man måste göra in real life. Vi tycker om att känna starka känslor och känslorna blir starkare i med att vi vet att allt är på riktigt och dessutom är dom instängda. Vi känner oss alla som storebror som tittar in och kan döma utan att medverka. Det är inte konstigt att big brother är ett fenomen. Speciellt i dagens samhälle där alla är under stor stress. Visst känns det befriande att för en gångs skull slippa vara delaktig. | |
| AMF | 2011-04-06 15:57 | |
![]() | le-lou, Delicious, Sylvia Platt och Gautama; marsch tillbaka till er Big brothertråd nu. Låt vi som icke är anhängare till Bb få DISKUTERA i denna tråd utan ert näbbande. Tror alla vet nu att Bb är ert liv se. En minut efter mitt inlägg här så dyker ni upp i samlad tropp. Att NI orkar! | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-04-06 15:59 | |
![]() | Skapa en Hata BB-tråd istället då. | |
| le-lou | 2011-04-06 15:59 | |
![]() | vilket näbbande? | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-06 15:59 | |
![]() | För all del, alla söker vi meningen med livet. | |
| Gautama | 2011-04-06 15:59 | |
![]() | Att du orkar? Denna tråd handlar inte om att diskutera personerna som ser programet heller, så du har ytterligare en gång lyckats hamna fel. Den handlar om det är fler kvinnor än män som ser på det? Alltså ur ett genusperspektiv!! | |
| le-lou | 2011-04-06 16:00 | |
![]() | AMF är arg. Det är ok. Ut med det bara, låt det komma ut! Vi finns här och lyssnar. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-06 16:08 | |
![]() | Det kan inte vara lätt att gång på gång ha sökt till Big Brother men att ha blivit ratad. Tungt, jag förstår. | |
| le-lou | 2011-04-06 16:09 | |
![]() | hehehe | |
| AMF | 2011-04-06 16:36 | |
![]() | Förstår Sylvia Platt, att du förstår, hur det är att bli ratad. Är det när man blir ratad som man hänger sig åt Bb? Du fick ett hehehe från le-lou. Visst känns det skönt att bli uppbackad! | |
| Gautama | 2011-04-06 16:38 | |
![]() | Hehe... | |