Spelrum
| Giraffen | 19 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 12 |
| Inloggade | 31 |
Mobilspel
| Pågående | 18 871 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| grönöga - Ej medlem längre | 2011-03-30 15:45 | |
![]() | Visst är det så Carinau ;) | |
| Pocaloca | 2011-03-30 15:47 | |
![]() | äässcchh....la dem svinge, oavsett ålder eller storlek....precis när det passar just dig! =) | |
| Gautama | 2011-03-30 15:49 | |
![]() | Det här med BH på eller av har ju gått lite fram och tillbaka genom tiderna. När jag var liten så hörde jag vuxna i min omkrets prata om någon kvinna i stan som inte hade BH på sig. De kallade henne "fröken frigjord" :-) Sen kom det en period när alla skulle sola toppless och det var ingen som direkt höjde på ögonbrynen över någon som var utan BH. Nu känns det lite som vi är tillbaka till att man ska ha BH på sig men det är ändå accepterat om man bryter mot det. Om jag har tunna tröjor så är det definitivt BH som gäller för mig. Och jag får väl gå emot vad andra skriver här och erkänna att mina sitter INTE där de ska:-)) Jag känner mig också mer klädd när jag har BH. Men hemma är det absolut tabu med BH. | |
| Maja G | 2011-03-30 16:03 | |
![]() | det finns ju så fina BH nuförtiden så det är bara att välja och vraka bland modeller och färger...BHn får ju synas också.Annat var det när jag var i 10-12 års åldern och gick i kyrkans juniorer ( ja faktiskt har jag gjort det) Ledaren hade en genomskinlig polotröja på sig och vi fnittrade som bara den..hon fattade inget alls:) | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2011-03-30 17:05 | |
![]() | Känner ingen press att ha BH när jag går ut, men använder ändå en ibland, beroende på vilket klädesplagg jag dagen till ära är iklädd. Hemma får de vara i frihet och mig gör det inte det minsta att de kanske skulle behöva en BH för att minska tyngden. De är så osköna att det uppväger eventuellt tunggungande. :) | |
| zalza | 2011-03-30 17:13 | |
![]() | Mina bröst sitter också där dom ska... på framsidan av kroppen. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2011-03-30 17:44 | |
![]() | utan bh- slafsig och ovårdad. | |
| teamgrens | 2011-03-30 17:45 | |
![]() | hahaha min sitter oxå fram faktiskt. Jag har BH när jag jobbar och ibland på min lediga tid. Men dem får ofta vara fria. Gillar att kunna gå utan BH... Men det beror ju på vad man har på sig över. Solar dock ej topless... =) | |
| Optimisten | 2011-03-30 17:52 | |
![]() | Äh, det beror väl på kläderna, en del kläder behöver BH för att sitta snyggt en del klarar sig utan. Efter behag alltså! :o) Kan inte riktigt förstå de som kommenterar att det är slafsigt och ovårdat utan BH, vad tusan ger någon rätt att anse vad som folk bör eller inte bör ha på sig???? Det är min ensak om jag väljer att ha eller inte ha. | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2011-03-30 17:56 | |
![]() | Jag skulle aldrig drömma om att lämna huset utan BH. Det är helt otänkbart för mig. Men så tycker jag också att det är skönare med BH på än av. Möjligtvis framåt 22-tiden så tråklar jag av den under kläderna för att den helt plötsligt då blir obekväm. Hade den alltid kännts så, så hade jag aldrig haft bh. | |
| MalanMos | 2011-03-30 18:09 | |
![]() | Jag går aldrig ut utan bh, förutom till affären snabbt eller till dagis. Då det händer att jag går ut utan har jag en stor vinterjacka så det inte syns. Alltså går jag inte ut så på vår/sommar. Jag personligen tycker att det ser ganska ovårdat ut utan, så jag håller med den som skrev det innan. Och jo, man kan se ovårdad ut! Om man har skitiga kläder, byxor som hänger nere vid knäna, folk med alldeles för små kläder (oavsett kroppstorlek eller storlek.) Etc etc. Ingen behöver hålla med mig men det är vad jag tycker. | |
| MalanMos | 2011-03-30 18:12 | |
![]() | haha "Oavsett kroppstorlek eller kroppsform" skulle det stå :P | |
| impala-58 | 2011-03-30 18:38 | |
![]() | Jag skulle aldrig få för mej att bära bh även om jag kanske skulle behöva :p | |
| bajen01 | 2011-03-30 18:46 | |
![]() | Vem kan inte behöva en mans bh =) | |
| adi89 | 2011-03-30 18:49 | |
![]() | www.youtube.com/watc...re =related Cosmo Kramer invention... a brassiere for men! :) | |
| peawan | 2011-03-30 18:56 | |
![]() | Jag förstår verkligen inte varför man ska se det som en komplimang att ungar kommenterar ens sätt att klä sig? Som att man ska vara glad att det åtminstone finns någon som tittar på en, eller? Att någon intresserar sig för ens boobs? Själv avskyr jag att få kommentarer kring min kropp eller mina kläder, positiva som negativa, om det inte kommer från någon som står mig nära. Jag vet att människor har ett behov av att sätta alla i någon sorts fack, men jag betackar mig från att få höra vilket fack de vill stoppa mig i... En gång i tiden var man oklädd och ovårdad om man lämnade sovrummet utan korsett på sig. Visst att en BH inte har exakt samma funktion (dock ändå, att forma och stödja), men att säga att avsaknad av plagget = ovårdat känns lite gammeldags. Så länge övriga kläder är vettiga i situationen ska det väl inte spela någon roll vad man har för underkläder? Eller inte har för den delen ;) | |
| tmtösen | 2011-03-30 19:09 | |
![]() | Peawan: Så om någon ger dig en kompliman i stilen "vad snygg du var idag", tar du illa upp då, sätter personen dig i ett fack då? Känns lite fånigt om jag nu inte missförstått. Jag tycker personligen att man ska suga åt sig komplimanger och skita högaktningsfullt i resten :) så gör jag! I övrigt håller jag med om att man får göra precis hur man vill, ser det "ovårdat" ut om en man som har s.k "manboobs" inte har bh på sig ;)? kanske men det blir förmodligen inte samma reaktion... Det är till viss del en fråga om patriarkatets förtryck mot det kvinnliga könet, tyvärr. Summa summarum; alla har ett fritt val och om någon tycker det är opassande, äckligt eller ovårdat då jag solar topless eller väljer att inte ha bh är dom fullt tillåtna att inte kolla :) | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2011-03-30 19:17 | |
![]() | Varför ska man suga i sig komplimanger? Det är onödigt om man redan är färdigbekräftad. Det kan nog till och med leda till ett sänkt självförtroende att bli en komplimangsvamp om man inte tidigare varit det. | |
| morsans syrr | 2011-03-30 19:19 | |
![]() | Jag reagerar om jag ser nån utan behå, reaktionen är inte positiv. För mej ser det ovårdat ut även om boobsen e ok. | |
| ektis - Ej medlem längre | 2011-03-30 19:28 | |
![]() | ja. det ser inte helt okej ut att gå utan, nej..ser ju nyvaket och lite crejsy ut! haha. | |