Spelrum
| Giraffen | 55 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 3 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 37 |
| Inloggade | 95 |
Mobilspel
| Pågående | 18 794 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Blu3Hawk | 2011-03-31 10:19 | |
![]() | tycker att man både blir mer svett å luktar illa när man har hår. Sj rakar jag regelbundet oavsett hur manligt det än må vara med hår där. | |
| SkySpy_ | 2011-03-31 10:27 | |
![]() | Är det inte så att det har blivit mera kvinnligt att inte ha hår under armarna i med att ni gjort det mer och mer. Har blivit en vana. | |
| SandraJ_86 | 2011-03-31 10:32 | |
![]() | Bort med det, håller med flertalet andra - känner mig helt enkelt inte fräsch med hår under armarna (inte på benen heller för den delen).. Killar - ja, det ska ju synas att det är en man, men inte behöver det vara hur mycket som helst. | |
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2011-03-31 10:35 | |
![]() | Rakning är nog fint! | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-03-31 10:45 | |
![]() | rakar bort,varannan dag | |
| _SockerTopp_ | 2011-03-31 10:46 | |
![]() | Håriga ryggar går ju bort, men hår på bröstet är manligt, tänk att gosa ner sig på en nyduschad karl :)) Här rakas de under armar, lite frächare så, gillar inte när de sticker ut toffsar haha.. Men har inget i mot dom som låter de vara, hår är trots allt natruligt och finns där av en andledning.. | |
| Bext | 2011-03-31 10:46 | |
![]() | Jag har nyligen förstått att många tjejer/kvinnor rakar sig i duschen av bara farten. Själv har jag aldrig kommit in någon "av bara farten" rakning av någon anledning utan rakar mig bara när jag lyckas komma på det samtidigt som jag står i duschen. Så det blir väl en gång i vecka eller varannan vecka. Tycker det verkar jobbigt att känna sig obekväm med att gå ut med några dagars stubb. | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2011-03-31 10:48 | |
![]() | Jag rakar, tycker det känns grymt ofräscht när det är orakat. | |
| ahnberg | 2011-03-31 11:00 | |
![]() | Jag rakar mig under armarna, och det är dels för att det känns fräschare hygieniskt, alltså jag svettas mindre osv, och sedan för pojkvännens skull. Även för att jag är på gymmet nästan varje dag och hur pinsamt är det inte att lyfta armarna för alla människor i någon maskin och så är det en massa svettigt hår som sticker ut? Sen får folk göra precis som de vill. ;) | |
| Huli-Man | 2011-03-31 11:37 | |
![]() | apajävel, ja, det är sexigt med kvinnor som har hår i armhålorna. | |
| Näva | 2011-03-31 11:49 | |
![]() | LE-LOU: Visst får du tycka som du vill, och jag som jag vill. Det är väl det som är meningen här? Ta det inte som ett personligt påhopp. Jag blir mest väldigt förundrad över folks starka känslor för de som inte rakar bort håret. Det är en rätt vanlig inställning att dessa personer är äckliga. Jag avskyr svettlukt och håller ett gott yttre, men har absolut inte behovet att raka för att andra ska tycka att det ser så mycket fräschare ut. ~~~Det är faktiskt är rätt snyggt med hår.~~~ | |
| Quicka | 2011-03-31 11:52 | |
![]() | Rakar varannan dag.. avskyr hår både på män och kvinnor. | |
| DeepBlueEyes | 2011-03-31 12:19 | |
![]() | Kvinnor ska definitivt vara rakade. Jag känner mig äcklad av mig själv om inte jag rakar mig. Killar kan vara lite ansade... | |
| le-lou | 2011-03-31 12:20 | |
![]() | NÄVA, ta det inte personligt men är din förebild Håriga Hanna eller? | |
| DeepBlueEyes | 2011-03-31 12:21 | |
![]() | Det som killar absolut inte ska ha, är håriga ryggar... | |
| blue_moon | 2011-03-31 12:25 | |
![]() | Rakar mig i duschen, har lärt av min kärbo. Ibland låter jag honom raka mig (på köksbordet). :D | |
| Chewbacca2 - Ej medlem längre | 2011-03-31 12:26 | |
![]() | allt hår ska bort sa ni på kvinnor som män alla hade gått runt som kalade bönor | |
| Skugga | 2011-03-31 12:29 | |
![]() | Haha, blue_moon, hoppas inte framtida middagsgäster läser här... Jag epilerar mig under armarna, tycker det kliar och känns svettigt med hår, kan inte raka för att huden blir rödprickig och irriterad. Håller efter hårväxten ordentligt vare sig jag är i ett förhållande eller inte. | |
| Näva | 2011-03-31 12:34 | |
![]() | LE-LOU: Oh ja, jag går igång på henne direkt! Skulle gärna gosa in min näsa långt upp i armhålan....mums! | |
| treapplen - Ej medlem längre | 2011-03-31 12:41 | |
![]() | Rakar. Fotsvett är också naturligt men det är mycket trevligare att leva utan. | |