Spelrum
| Giraffen | 45 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 67 |
Mobilspel
| Pågående | 18 803 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| -classic- | 2011-04-11 08:30 | |
![]() | Blir mest bara förundrad över att det finns sådana människor med värderingar som Yama.. Precis; sluta föda personens ego. Det är ju det han är ute efter. För att återgå till saken: det finns folk som går på sina knän, som sliter hund, har flera jobb, är sjuka, knappt har mat på borden efter räkningar är betalda...självklart är det ingen rim och reson i att vissa får "gratis pengar" - som jag tycker fallskärmar är! Ett samhälle där de som har mycket får mer och där de som inget har får mindre...ett sådant samhälle är förkastligt och ohumant! | |
| blast | 2011-04-11 09:15 | |
![]() | Suck o åter suck...alla pratar om fallskärmar..jag är glad om jag har råd att köpa ett korkflöte så jag kan hålla mej flytande mellan löneutbetalningarna...... | |
| ninaaug | 2011-04-11 09:18 | |
![]() | Om jag visste att de dyra elpriserna gick till forskning om förnybar och SÄKER kraftproduktion (inte lägga över ansvaret på mina barnbarnsbarn som med kärnkraften)och inte till höga chefers lyxkonsumtion kan jag tänka mig att betala. Visst skall cheferna ha höga löner om de gör ett bra jobb men det finns väl för fasen gränser. | |
| magnusito | 2011-04-11 09:49 | |
![]() | Ja att tänka att det handlar om något helt annat än intelligens eller pengar är tydligen obegripligt, där räcker visst inte intelligensen till. Och pengar har ju inget med sådana kvaliteter att göra. | |
| magnusito | 2011-04-11 10:06 | |
![]() | Det är bara personer med i grunden låg självkänsla som behöver svällande egon! | |
| ritvi | 2011-04-11 10:47 | |
![]() | Lyssnade på radion häromdagen. Kommer inte ihåg vem som yttrade sig men han tyckte på allvar att Vattenfallskunder skulle sluta betala sina räkningar dvs uppmanade till Civikurage! Om alla gjorde detta skulle det bli kaos på Vattenfall vilket i sin tur skulle ha enorma konsekvenser för dessa herrar. Jämför med franska bönder som kör till Paris och låter sig höras med att lasta av skiten framför parlamentet. Svenskarna saknar Civilkurage och MOD att stå emot! | |
| magnusito | 2011-04-11 14:50 | |
![]() | Läste en kul insändare "Maud tycker vi ska isolera husen bättre för att få lägre elräkningar. Nu har jag isolerat huset, släcker alla lampor i rum jag inte är i, drar ner värmen till17 grader. Kontentan: Nu måste vattenfall höja eltaxan med 20% för att återställa vinstmarginalen så inga bonusar äventyras." | |
| stol | 2011-04-12 20:46 | |
![]() | Yamahajet Om du tycker att du är smartare än alla andra, då är detta inte rätt forum för din otroliga begåvning du hela tiden tror att du har. Är du rikare än alla andra så är även detta fel forum för dig, har du så mycket pengar så måste det finnas annat du kan fördriva tiden med. Min teori är att jag tror att du tycker om att provocera och du gör det ofta och gärna. | |