Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 18 988 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ektis - Ej medlem längre | 2011-05-15 19:32 | |
![]() | I KNOEW: ) | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2011-05-15 19:37 | |
![]() | Jag vill inte umgås med folk som äter saker som säljs på Lidl. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-05-15 19:49 | |
![]() | jag tycker Lidel har bra grönsaker och frukt,deras vispgrädde håller hur länge som helst,och det är inget tvång att köpa det som är mindre bra,deras potatismos är grymt gott finns inte dess like på annan affär,yougurten är jättte också jättegod | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-05-15 19:49 | |
![]() | jag tycker Lidel har bra grönsaker och frukt,deras vispgrädde håller hur länge som helst,och det är inget tvång att köpa det som är mindre bra,deras potatismos är grymt gott finns inte dess like på annan affär,yougurten är jättte också jättegod | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2011-05-15 19:53 | |
![]() | "deras vispgrädde håller hur länge som helst" Varför vill man köpa en mejeriprodukt som "håller hur länge som helst"? | |
| henrik_l | 2011-05-15 19:53 | |
![]() | fetaost är ändå oätligt :P Fast lidl är helt ok, om man bortser från packet som brukar anfalla kunderna i ingången med sina förbannade mobilabonnemang. | |
| slånbär | 2011-05-15 19:59 | |
![]() | Grundsnygg- - att du inte vill umgås med oss som handlar på Liedl. Så ledsen i ögat jag blev nu :-( Måste komma på ett sätt att gå vidare nu.... | |
| satanigatan_ - Ej medlem längre | 2011-05-15 20:43 | |
![]() | Jag tycker Lidls varor är bra, speciellt frukt och grönt. Men det är ett för litet sortiment. | |
| birkan96 | 2011-05-15 20:48 | |
![]() | Idag var jag på Lidl i Sala, det var andra gången i mitt liv som jag var inne i en Lidlbutik. Första gången var i Västerås för sisådär 7 år sen ungefär.. och bestämde mig för att "Aldrig mer!!" De har en massa bra saker till bra priser på Lidl upptäckte jag nu.. Har nog missat lite att handla där.. Och det där med chips stämmer inte.. de hade sourcreme, saltade, baconsmak, barbecue och någon till samt potatisskruvar, i storpåse, som är grabbens favoritsnacks.. :) Blir nog fler besök då det faktiskt ligger på vägen hem för mig.. | |
| le-lou | 2011-05-15 21:04 | |
![]() | Gillar Lidl, till skillnad för ett par år sedan. Numera handlar vi alla grönsaker och frukt där, de är grymma på grönt. Har kul sortiment för övrigt också, mycket saker som inte finns nån annanstans. För övrigt är den bulgariska fetaosten bäst, att grekland hävdar att sin ost är den "rätta" fetaosten är bara löjligt för övrigt. Finns inga som helt bevis för var den uppstod, alla länder runt om i Balkan har ätit den så länge jesus gick på vatten. .... | |
| koksiken | 2011-05-15 21:11 | |
![]() | Om den sk "fetaosten" är gjord på komjölk, så får den bara kallas för salladsost. Detta gör arla mfl nu. Vill man ha äkta fetaost, så köper man den som heter så...oavsett om man nu handlar på Liedl eller någon annanstans. | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2011-05-15 21:17 | |
![]() | Men det är ju just detta hela deras nuvarande marknadsföring går ut på. Det går ju en röd tråd genom tv-reklam och övrig marknadsföring. Grundligt gjord och bra reklamkampanj som handlar om, som så mycket annan marknadsföring, att bemöta fördommar om ens produkter. Så bra att jag blir sugen på att börja handla där själv. | |
| slånbär | 2011-05-15 21:19 | |
![]() | Fast en stor nackdel med Liedl är ju deras grymt dåliga personalpolitik | |
| silverbjälke - Ej medlem längre | 2011-05-15 21:25 | |
![]() | jag tycker inte om sådana butiker, tycker de säljer billig importmat från utländska låglöneleverantörer som både sänker standarden på vår kost och våra krav allt eftersom de etableras här, och detta bara för att folk vill spara några kronor på sin mat och därför offrar sin egen mat. all denna handel är ett stort hot mot svenska leverantörer som arbetar för kvalitet. transporter, logistik och förpackningsmaterialet är dessutom katastrof för vår miljö. jämför en eldorado eller euroshopper rökt smörgåsskinka med en riktig emilskinka och testa. tex ica, helst kvantum. stort urval med bra kvalitet. | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-05-15 21:57 | |
![]() | pubbe är nog den bästa killen på beta | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-05-15 21:58 | |
![]() | lelou: så nu erkänner du att jesus gick på vattnet? | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-05-15 22:05 | |
![]() | klart han gjorde,men Lidels bakvända kassor,hur tänkte dom där?ett långt band och sen en liten pytte plats att packa på | |
| blue_moon | 2011-05-15 22:10 | |
![]() | ttiittii, Lidl har förlängt sina kassor i de flesta butiker nu, enligt vad jag sett och hört. | |
| slånbär | 2011-05-15 22:13 | |
![]() | Jajamen-det har dom. Fast Jesus gick aldrig på vattnet. Det fattar väl vem som helst ändå. | |
| Stenknäck | 2011-05-15 22:17 | |
![]() | Jag gillar Lidl måste jag säga trots allt negativt som skrivits om den. De varor jag köper där har varit hög kvalitet på. De har ofta kött och kyckling till väldigt konkurrenskraftiga priser. Sedan har de en del intressanta och roliga varor som man inte hittar nån annanstans. Ska tilläggas att det inte är en fullsortimentsaffär men bra på många saker. t ex deras Bratwurst är kanongod så här nu i grilltider. | |