Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 604 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Sote | 2013-03-02 15:24 | |
![]() | Alltså, det är ju en jäkla skillnad på festival och vanlig konsert. Att gå o se tre artister som uppträder under ett par timmar är fanimig inte festival! Festival är två, tredagar med den musiktyp man bäst föredrar då man dels får se några av ens absoluta favoriter i genren som headlinar men också kunna upptäcka nya bra band. Det är skitigt, ofta regnigt och kallt, men även bitvis sol och fint, det är öl i plastmugg, massa märklig mat som vildsvinskebab och annat, det är framförallt en massa sköna människor som har samlats med samma syfte- nämligen att tillsammans uppleva en jäkla massa bra musik och träffa andra likasinnade. Jämför en rockfeatival med en fotbollsmatch och man kan lugnt säga att det sistnämnda är betydligt vålsammare när det gäller bråk och slagsmål. Festival är så mycket mer än bara bra musik. | |
| skrabban | 2013-03-02 15:56 | |
![]() | Jag brukar gå på Malmöfestivalen och Landskrona Samba festival. | |
| temperance | 2013-06-24 23:03 | |
![]() | Bråvalla, vilka ska? | |
| Sote | 2013-06-24 23:45 | |
![]() | Temp- skulle sjukt gärna se Rammstein men kan inte....vill se SOADpå getaway rock i Augusti också. Mycket man vill men lite man får... | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-06-24 23:52 | |
![]() | Jag har velat gå på Way Out West i två år nu, men CSN vill nog inte bidra med extra pengar för resan, så det skiter sig väl i år också! Att vara fattig student suger vissa gånger! | |
| mistmaster | 2013-06-25 14:28 | |
![]() | Sweden Rock Festival var som vanligt hur bra som helst, men frågan är om inte denna upplaga var en av de bättre jag vart med om på alla de 11 år jag åkt. :-) inte jättelänge kvar nu tills det är dags för Getaway Rock Festival i Gävle, som faktiskt har ett sjujäkla startfält detta år. ses där! :-D | |
| miasve - Ej medlem längre | 2013-06-25 14:41 | |
![]() | För mig är spelmansstämmor mina festivaler. Speciellt första veckan i juli då man har ngt varje kväll att åka på. Nås Bingsjö Svabensverk Östbjörka Boda och till sist N Gärdsjö. En musikalisk dansant njutning | |