Spelrum
Giraffen | 33 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 17 |
Inloggade | 50 |
Mobilspel
Pågående | 19 708 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-07-09 22:51 | |
![]() | Där är vi olika, låt oss nöja oss med det. | |
Tvålis - Ej medlem längre | 2011-07-09 22:53 | |
![]() | absolut! | |
mrperfect | 2011-07-09 22:54 | |
![]() | jag tycker at tdet är på något vis lite tveeggat, som jag antydde nyss så har en del kanske inte någon alternativ försörjning, det påstås att en del använder pengarna till at betala en utbildning, vidare så kan man ju tycka att det är deras ensak, en del släktingar gillar förmodligen inte at t deras döttrar klär av sig offentligt, en del mår dåligt spykist, antingen Nu eller senare, ifall man inte tar ett modelljobb så är man säker på att ingen tar illa upp, hur skall man tänka? Min ståndpunkt (!) är att jag inte bryr mig eftersom jag inte har någon dotter eller flickvän som exponerar sig, förmodligen skulle jag fundera en gång till ifall jag hade det. det bästa med Hugh Hefner är hans bankkonto, sedan må han vara hur rar eller skitstövlig som helst :D | |
mrperfect | 2011-07-09 22:55 | |
![]() | förresten, vad handlade tråden om ? :) :) :) | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-07-09 22:56 | |
![]() | Om schyssta lökar och meloner. :) | |
nyckelpigan_ | 2011-07-09 22:57 | |
![]() | Hitler hade också goda sidor..... | |
Miss_jk | 2011-07-09 22:57 | |
![]() | Haha, tänkte precis samma sak. En tråd om morgonrockar utmynnade i en tråd om flickors exponering och Hugh! Me like! | |
Lillstölla | 2011-07-09 23:01 | |
![]() | Jag har morgonrock, men använder den bara på vintern när jag fryser ända in i märgen, då är den pyjamasen på, tofflor på, och morgonrock på, och så en enorm kopp te eller varm O´Boy som gäller! | |
Mouche - Administratör | 2011-07-09 23:03 | |
![]() | Dags att återgå till morgonrocksdebatten nu. Jag sover utan kläder eftersom jag anser att kläder i sängen är onödigt, varmt och sist men inte minst så är de i vägen. Morgonrock används när någon ringer på dörren och jag inte vill chocka personen genom att öppna i bara mässingen. Mouche | |
blue_moon | 2011-07-09 23:06 | |
![]() | Sovplagg - nej. Morgonrock bara när det är riktigt kallt. Annars går jag mest naken inomhus. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-07-09 23:06 | |
![]() | Din politiskt korrekta agenda imponerar inte på mig, nyckelpigan. Jag tror inte det hör till vanligheterna att man tycker att Hitler ger ett varmt och rart intryck i intervjuer. Det var ju karisman jag diskuterade - som tydligen inte kan bedömas separat eftersom folk är fördomsfulla och missunnar en idealistiskt "ond" person att ha en "god" personlighet. Snark. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-07-09 23:07 | |
![]() | Sorry, Mouche. Ja, dags att återgå till den betydligt intressantare diskussionen om vad folk sover i om natten. :) | |
Gitarrmagnus | 2011-07-09 23:51 | |
![]() | Jag älskar min morgonrock. Jag skulle nästan vilja ha den pä jobbet också ibland. | |
-torskpastej - Ej medlem längre | 2011-07-09 23:57 | |
![]() | jag hatar morgonrock. jag hatar när man sätter sig ned och ens håriga ben sticker fram. men det kan vara fint på tjejer :) | |
m-70 | 2011-07-09 23:58 | |
![]() | nattlinne ja, morgonrock nej | |
-torskpastej - Ej medlem längre | 2011-07-10 00:01 | |
![]() | gråa mysbyxor och t-shirt är fint :) | |
nyckelpigan_ | 2011-07-10 00:27 | |
![]() | Det är din subjektiva åsikt SP att jag har politisk rätt agenda. Du snackade innan om att se positiva och inte negativa sidor.... Karisma hade Hitler också.. Om jag inte imponerar på dig bryr jag mig inte ett dyft om. Visst får du tycka att Hugh verkar rar och varm samtidigt som denna person säljer sex och bidrar till i mitt tycke förkastligt synsätt att kvinnor skall se ut och agera som hans tjejer. Alla får tycka som dom vill! Jag tycker INTE att det är okej även om han verkar vara rar och varm. För mig är det två saker som inte går ihop! Blir lite förvånad SP då jag sett dina inlägg i andra debatter och du då ofta är skarp, klargörande och kan ge ett nytt givande perspektiv på saker och ting samt verkade ha en hög standard. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-07-10 11:42 | |
![]() | nyckelpigan: Är det verkligen rätt att hävda att Hefner "säljer sex"? Och är det rätt mot tjejerna i Hefners närhet att utgå från att de agerar mot sin vilja när de "ser ut och agerar" på ett visst sätt? Jag tycker för övrigt inte att Hefner verkar vara en mansgris, i mina ögon är han ett stort nyfiket barn som är överdrivet förtjust i kvinnoestetiken. Tack för beröm! Jag håller nog en hyfsad standard här också, även om mina åsikter inte uppskattas... Du dömer mig i den här diskussionen på ungefär samma grunder som du dömer Hefner, men det kan jag ta eftersom jag är en stark, självständig kvinna.;) | |
Krösamajja | 2011-07-10 11:49 | |
![]() | Morgonrock nej. Sovkläder ja, Mysbralla och linne, sockor, året runt :) | |
Bitte - Administratör | 2011-07-10 11:53 | |
![]() | Inget på mig undertäcket gärna morgonrock i många timmar då jag är ledig ,,eller mjukisbrallor och ett linne på vintern bägge delarna efter som jag alltid fryser Bitte | |