Spelrum
| Giraffen | 27 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 53 |
Mobilspel
| Pågående | 19 393 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| le-lou | 2011-08-16 23:33 | |
![]() | bättre klippa av Björne än sig själv ? :D. Jag klippte min lugg jämt i protest mot vuxenvärldens orättvisor. tror det är rätt vanligt, har hört många som gillar att förstöra, göra sig själv och saker (?) fula när man är arg. nackdelen är att man ser ut som en pottklippt munk på varenda kort från den tiden. undrar varför egentligen? varför vill man förstöra när man är förbannad? väggar, dörrar, hår, trädgårdar, Björne.. gemensamt är att vi förstör och förgör. det hjälper ju inte ett skit faktiskt. | |
| JefautjOuer | 2011-08-16 23:33 | |
![]() | När vi var rätt nygifta för sådär en tjugo år sen var jag så vansinnigt arg vid ett tillfälle. Föremålet för min vrede var på väg hem och för att demonstrera graden av min ilska slet jag fram den rätt tunga hallbyrån och ställde framför ytterdörren, han skulle INTE få komma in. Rätt snopet var det när dörren öppnades och där stod en förvånad make med en byrå framför sig...dörren öppnades utåt... (känns som om jag skrivit det här nån gång förut, blir nog inte arg tillräckligt ofta...) | |
| Midna79 | 2011-08-16 23:36 | |
![]() | Hahaha! Vilken härlig historia med byrån - det blir liksom roligare när "hämnden" faller lite platt | |
| Leasmamma | 2011-08-16 23:36 | |
![]() | Le-lou, ja en fråga vi nog får fortsätta att ställa oss, men vem vet?! Du kanske satte mode i att se ut som en pottklippt munk? ;) JefautjOuer, det lät riktigt kul och minen på maken skulle jag velat se! :P | |
| Palini | 2011-08-17 11:41 | |
![]() | www.youtube.com/watc...re =related =) | |
| kaffeflicka - Ej medlem längre | 2011-08-17 11:59 | |
![]() | Nu kom jag på en sak. När min lillebror var 4 år blev det för svårt att pricka rätt i toaletten och den lille ängeln tog tag i en hammare och slog sönder toalettstolen. Det var både förfärande och (skit)kul men pappa blev lite vansinnig. Vi fick en ny, mintgrön toalett sen. Den ville ingen slå sönder. | |
| petidin | 2011-08-17 12:03 | |
![]() | Jag stod tillsammans med en kille på en innergård och jag skällde ut honom efter noter och gav honom inte en chans att försvara sig. Min finish på det hela skulle vara att jag skulle storma där ifrån, det var bara det att jag stormade åt fel håll i flera meter och killen var tvungen att berätta för mig att enda utgången var bakom honom, så jag fick lov att gå tillbaka och smita förbi honom för att komma ut... | |
| Emilie85 | 2011-08-17 12:09 | |
![]() | En kompis berättade om sin granne. Han hade sett på fotboll och fel lag vann.. Min kompis gick ut på balkongen och ser då grannen stå på sin balkong med TV:n i högsta hugg. Och kastar ner den från balkongen! Bara ren tur att det inte stod någon där nere. | |
| ektis - Ej medlem längre | 2011-08-17 12:10 | |
![]() | är detta verkligen sant.. haha. | |
| Uisge - Ej medlem längre | 2011-08-17 12:14 | |
![]() | Jag har slitit upp filt på både biljardbord och golfbanor. Drämt sönder tangentbord, brutit av cykelpumpar och slitit upp sömmar och sparkat på gräsklippare i vredesmod. Pappa blev aldrig arg utåt - han fick alltid näsblod istället. Det var ändå en ganska bra indikation på att man gått för långt. Numera väljer jag liksom ut vad som är söndringsbart ur ett ekonomiskt perspektiv. Men jag svär desto mer, och får ibland näsblod precis som pappa när jag håller inne ilska och försätts i någon form av hjärnblödnings-mode. Sker alltmer sällan dock. | |
| öhmöh - Ej medlem längre | 2011-08-17 14:42 | |
![]() | Jodå att jag kan bli arg, det ska gudarna veta, men 99 ggr av 100 yttrar sig ilskan enbart verbalt. Svär och har för mig... Men det finns ett fenomen (har dock, som tur är, inte hänt såå många ggr) som _alltid_ får mig att reagera; puckade bilister som tutar åt mig i meningen att de anser att jag skulle ha cyklat fel på något sätt. Dåå åker fingret opp - kvickt. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-08-17 14:50 | |
![]() | för en månad sedan var jag skit arg tog en talrik som jag skulle gå ut och slå sönder tar i all vad jag orkar och kastar den i gatstenen och den går i 2 delar,jag började skaratta det hade känts bättre om den gått i 100 delar ,fan vad misslyckat | |
| Leasmamma | 2011-08-17 20:12 | |
![]() | Ttiittii; Det där med tallriken kändes lite misslyckat, men väldigt roligt när handlingar man gör, inte får de avslut/konsekvenser/resul tat man väntat sig. Lika tokigt som Petidin's utstormning som slutade med smygandes omkring "offret" för aggressionen, hysteriskt kul det med! :) Idag när jag åkte iväg till en djurpark med dottern, fick jag ett mindre utbrott på en man. Ett tyst utbrott dock. (låter som att jag är arg ofta, men så är inte fallet) Mannen i fråga stod mitt på en smal gång, med en lånekärra tvärs över hela gången där jag kommer gåendes med både barnvagn, barn och väskor. Mannen står i en vild diskussion om tipspromenadsvaren de går igenom, så jag tänker att jag inte ska störa, utan arg som jag blir på hans fina parkering, tränger jag förbi min barnvagn, med resultatet att det som ligger i (tröjor,väskor och mer packning då dottern höll mig i handen) RAMLAR UR vagnen då den lutar snett på stenarna på sidan av gången. Bara att snällt ställa sig och plocka upp allt. Då vänder sig mannen om och säger "Ojsan, stod jag mitt i vägen? Så klumpigt av mig!" Mitt svar blev bara "Ja, du gjorde visst det!" Och så gick jag vidare. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-08-17 20:21 | |
![]() | Jag sulade ett ljus i form av ett äpple efter min pojkvän (nu ex) när han gjorde en hit and run (droppar en kommentar mitt i ett bråk och går iväg) "äpplet" träffade väggen och inte honom. Han plockar upp det och säger något (jag minns inte för att jag var så förbannad) och ska lite snällt kasta tillbaka "äpplet" till mig men det hamnar på min knäskål på det knät jag har problem med. Det gjorde jävligt ont och jag skrek och började gråta. Han kommer fram till mig för att be om ursäkt men jag tjuter att han misshandlat mig, för jag har hunnit dra upp byxbenet och se ett stort äppelrunt begynnande blåmärke. Efter lite tröstande satt vi och asgarvade åt hela grejen och sa förlåt till varandra. Sen skrattade jag varje gång jag såg blåmärket på knät fastän det gjorde ont fortfarande och vi kan ta upp det som ett minne idag med och skratta åt det ^^ (Vi har en helt okej relation nu, som vänner). | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-08-17 20:22 | |
![]() | Gud vad löjligt det lät på slutet där men det är faktiskt sant :P Men love hurts fortfarande ibland såklart. | |
| Pocaloca | 2011-08-17 20:32 | |
![]() | *ler* Min man var väldigt arg. Samtidigt, tar han ut en plåt från ugnen....vänder sig om....skäller lite till....stänger luckan med foten. Dåååå.....känner han att han bränner sin hand...*host*...OCH foten! Luckan fullständigt kastas igen, plåten hamnade på golvet, min man dansade runt som en galning.... Och jag fick inte luft på en kvart typ....vi skrattade heeela resten av den dagen =) | |
| morsans syrr | 2011-08-17 20:34 | |
![]() | Kastade en microvågsugn nedför trappan i vredesmod, båda sönerna o exet försökte ta ugnen ifrån mej men tusan va stark jag e när jag har tappat kontrollen... Resultatet blev ny micro till exet o att laga hålet i trappan.... Med samma ex har jag fått leta efter min " kastade" förlovningsring ett par gånger.... | |
| Pocaloca | 2011-08-17 20:35 | |
![]() | *ler* | |
| Pocaloca | 2011-08-17 20:36 | |
![]() | hahahaha...vilka härliga historier! | |
| Uisge - Ej medlem längre | 2011-08-17 20:54 | |
![]() | Pratade faktiskt med ett ex idag och vi började diskutera en situation som jag hade förträngt totalt. På en finare restaurang en gång för länge sedan var jag infernaliskt arg över något (ganska allvarligt). Jag var så jävla förbannad att jag var försatt i det där hjärnblödnings-modet, men jag minns att jag skulle "stå över" situationen och bevara mitt lugn och min värdighet (vi befann ju oss ändå bland folk). Jag sa något fyndigt, vasst och svidande med upphöjt lugn, samtidigt som jag reste mig från bordet för att glida ut i natten på ngt "Grace Kelly" aktigt vis. Jag promenerade dessvärre rätt in i professionellt rengjorda glasdörrar som vette ut mot uteserveringen. Jag ramlade omkull så klart :( Tillföljd av detta började jag givetvis gråta av förlägenhet också...Dubbel värdighetsmiss kan man säga. Grace Kelly turns Mr. Bean. Jag blir generad av det fortfarande :) Inte så mycket aggression kanske, men hade jag haft en automatkarbin i det läget så är jag rädd att skammen hade kramat avtryckaren bara för att bli av med alla vittnen. | |