Spelrum
| Giraffen | 31 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 12 |
| Inloggade | 43 |
Mobilspel
| Pågående | 19 038 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| crooked rain - Ej medlem längre | 2012-02-20 12:50 | |
![]() | Jaja. Vad som helst så länge det inte är päron. | |
| jonisk - Ej medlem längre | 2012-02-20 12:51 | |
![]() | Det är antagligen lite stört, men jag fixar inte att äta frukt (utom kanske banan) om jag inte kan tvätta händerna efteråt, jag hatar att vara kladdig om fingrarna. Och våtservetter funkar inte alls. Tanken på att äta en apelsin eller persika utomhus och bara ha en servett att ta till, usch. | |
| golden | 2012-02-20 12:58 | |
![]() | jag fattar, det är inte alls kul med det där kladdet | |
| dilivio | 2012-02-20 13:02 | |
![]() | golden, jo det gör väl det. Men jag äter enbart frukt i perioder, så om du tänker på det som min enda egentliga "matlagning" så är det inte så lång tid. När det väl är gjort så är det bara att plocka fram vid behov, slänga ner ett lass i mixern, blanda med lite bär och sen är det klart. Antagligen mindre tidskrävande än att pussla ihop kylskåpsinnehåll till en god middag som ska passa bra ihop och som skiter sig om man inte råkar ha typ vitpeppar hemma. crooked, dom smakar ju inget när dom är omogna? Ingen sötma alls ju | |
| golden | 2012-02-20 13:11 | |
![]() | nu tror jag bestämt att jag har pratat färdigt om frukt, men som jag förståndet äter du ingenting annat än bananer då. skivade.. | |
| golden | 2012-02-20 13:12 | |
![]() | förstår det ska det stå. telefonskrivande tar på krafterna | |
| dilivio | 2012-02-20 13:23 | |
![]() | Typ. | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2012-02-20 17:04 | |
![]() | Det är ju den överdrivna banansötman man vill undvika, dil. Men det är en fin linje, såklart. Är den för gul smakar den sött och unket och är den för grön blir den besk och sträv. Krävs ett tränat öga för att hitta den perfekta bananen. Asså jag tar inte bananer lika seriöst som det kanske verkar. | |
| anka_i_potta - Ej medlem längre | 2012-02-20 17:59 | |
![]() | det kanske inte förhindrar världskrig men bananmognadstajming och banantemperatur är ändå inte helt oviktigt i livet. jag har ungefär samma vanor som crooked rain. Bananer i kylskåpet så dom blir långsammare, sen väntar man in rätt tillfälle bara. gulgröna bananer till fritösen, dom jättegula eller tillochmed jättegula med svarta prickar blir bara äcklig sörja att fritera. | |
| bobo flux | 2012-02-20 17:59 | |
![]() | Efter att ha läst den hår tråden undrar jag om bananens böjning och form spelar nån roll för dess smak? Annars är apelsin fint. | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2012-02-20 18:01 | |
![]() | Raka bananer är godast, faktiskt. De böjda är alltid prickigare. | |
| rajden | 2012-02-20 18:12 | |
![]() | Bananlikör-lite söt kanske men håller sig förvånansvÄrt bra där den står bredvid päronkonjaken... | |
| Träsmak | 2012-02-20 18:35 | |
![]() | Bananlikör är ingen höjdare, men päronkonjak... mmmums... När det är kallt kan man göra en varm grogg med rom. Oxå supernajs i kylan, även om det inte innehåller frukt. :) | |
| Monkan_ | 2012-02-20 19:00 | |
![]() | Jag är lite som crooked rain och gillar de där "perfekta" bananerna som inte är för gröna men inte för gula heller. Det ska finnas tuggmotsånd kvar. Inte vara för söt men heller inte för beskt. Inte alltid man lyckas äta dem i rätt tid. Annars gillar jag clementiner och apelsin. Allt utom päron typ. Päron är alldeles för sött och sliskigt, och så rinner det massa av dem om de inte är hårda :P Shit, jag verkar ha massa krav men jag äter det mesta :) | |
| Flygsvamp | 2012-02-20 19:03 | |
![]() | Bananer i långa rader... tacka vet jag melon :-D | |
| ektis - Ej medlem längre | 2012-02-20 19:04 | |
![]() | jag gillar skitmjuk mango. helst varm. varma tomater är också gott. gillar inte jättekalla grönsaker å frukter faktiskt. haha. | |
| Lottan_L | 2012-02-20 19:12 | |
![]() | Äter banan nästan varje dag i youghurten. Är också mycket förtjust i sharonfrukt, vindruvor, kiwi och galaäpplen. | |