Spelrum
| Giraffen | 25 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 41 |
Mobilspel
| Pågående | 19 269 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| IShotQ-tile - Ej medlem längre | 2012-06-12 14:53 | |
![]() | Ja, BBW, visst är det beklagligt att jag inte bara skriver att allt är skit, så att folk förstår vad jag menar. ;) Ironiskt nog kanske folk blivit mindre upprörda över detta majestätsbrott mot den heliga fotbollskon då.. | |
| Koladan - Ej medlem längre | 2012-06-12 16:41 | |
![]() | Vi hade en idorttsplan utanför våra fönster när jag var barn. Det hörde till att man låg med armarna på marmorskivan innanför fönstret och tittade på fotboll, ishockey eller bandy. Söndagarna ägde killarna hela planen, men på vardagarna och kvällarna spärrades halva planen av till oss andra, flickor, kvinnor, småungar osh en och annan äldre man. Självmant skulle jag aldrig sätta mig för att titta på fotboll, men gärna ishockey. Igår gjorde jag dock sällskap och tittade på fotbollen. Första halvlek - urtrist spel - svenskarna stod som fastklistrade??? Andra halvleken blev bättre men ändå inte. Ja, smaken är som baken ni vet......och tur är väl det? LOL | |
| Maradona1986 | 2012-06-12 17:00 | |
![]() | Som mitt nick och min bild kanske avslöjar så kan jag nog tänka mig att se en och annan match ibland. Eller rättare sagt ganska ofta, har inte missat en minut av EM hittills. Tur att sambon är (minst) lika intresserad hon :) Däremot kan jag verkligen förstå dem som inte är intresserade om de tycker att det är väl hysteriskt inland. Verkligen ALLT i media handlar ju om fotboll under hela juni. T o m jag tycker ibland att det blir för mycket. Snart Grekland-tjeckien. Härligt!! | |
| vigren | 2012-06-12 17:43 | |
![]() | Tråkigt är ju bara förnamnet...! Fast man får ju vara ganska nöjd med att en match brukar ju i alla fall ta slut inom rimlig tid, inte som hockey där det kan dra ut huuuuuur länge som helst... Förstår inte hysterin kring detta - vem köper och använder alla dessa kläder som dykt upp kring EM ?!? Och puh, snart är det visst OS också...? | |
| recidivfara - Ej medlem längre | 2012-06-12 17:48 | |
![]() | Det är tråkigt med oheta spelarexemplar det kan jag hålla med om. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-06-12 20:16 | |
![]() | Ja, det borde vara kriminellt. | |
| ektis - Ej medlem längre | 2012-06-12 20:34 | |
![]() | jag gillar rasbenen de flesta spelare har (haha,sorry) å sen gillar jag när det händer lite. å när det är vm eller em. då är det faktiskt kul med fotboll. | |
| Men dra nu - Ej medlem längre | 2012-06-12 20:34 | |
![]() | Det var skönt att Sverige förlorade i alla fall, nu slipper man sitta och titta på en massa tråkiga matcher bara för att uppfylla fosterlandsplikten. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-06-12 20:36 | |
![]() | Nu kan man ägna sig åt benen på heltid. | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2012-06-12 20:36 | |
![]() | Äh! Måste gå och hålla en stolpe... | |
| ektis - Ej medlem längre | 2012-06-12 20:37 | |
![]() | : ) haha. | |
| bahrt - Ej medlem längre | 2012-06-12 21:20 | |
![]() | Fotboll är topp3 av allt som finns i livet! | |
| recidivfara - Ej medlem längre | 2012-06-12 22:29 | |
![]() | Precis min tanke efter att jag smält förlusten! Nu blir det EM i ögongodis! | |
| mrperfect | 2012-06-13 21:44 | |
![]() | Konstsim borde förbjudas... | |
| Aquila1 | 2012-06-13 22:04 | |
![]() | hehe | |