Spelrum
| Giraffen | 42 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 58 |
Mobilspel
| Pågående | 19 629 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| hundbiten - Ej medlem längre | 2012-08-05 15:25 | |
![]() | Tss, nu kom jag på en udda hobby jag har. Jag är trolljägare. | |
| Furios | 2012-08-05 15:30 | |
![]() | Hemskt vad alla är besatta i att peka ut troll här :-( | |
| piilu | 2012-08-05 16:28 | |
![]() | Jag vet inte om mitt intresse kan ses som udda - men jag är road av att titta på frontmatade tvättmaskiner när dom är i verksamhet. Det är rogivande och mysigt tycker jag när jag ser tvätten gå runt runt - precis lika intressant som något TV-program :). | |
| Bob100 | 2012-08-05 17:05 | |
![]() | Spädbarns subjektiva upplevelser. Psykologiska teorier med andra ord. Just nu är det lustupplevelser kontra senare känsloutveckling som är i fokus. | |
| golden | 2012-08-05 21:07 | |
![]() | förutom att jag räknar olika saker hela tiden så har jag också ett något osunt intresse för tintin. en dragningskraft som är liksom svår att skaka av sig | |
| vassatassar | 2012-08-08 02:32 | |
![]() | Just nu... flygolyckor, neandertalare, ovanliga sjukdomar, moraknivar, uppenbarelseboken, naturliga färgpigment och sonic the hedgehog. Men det ändras hela tiden. ;) | |
| GimmeMore | 2012-08-08 17:04 | |
![]() | Jag spelar world of warcraft och är riktigt bra på det :O Det är ju inte udda direkt, men det verkar vara udda att en tjej som jag spelar det för folk blir alltid förvånade när jag säger det och vägrar tro mig .. :P Men men, nu ska jag nörda vidare =) | |
| Ida-Fina | 2012-08-08 17:07 | |
![]() | Jag är barbershoppare. Sångvarianten då, inte sax-... | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-08-08 17:15 | |
![]() | i dag har och i går har jag ägnat mig åt städning av mitt rum,jag är dålig på det 4 stora påsar till en Loppis har det blivit,jag pausar mest det är jag bra på,jag har havererat en ny dammsugare,vilket är ett tecken på att jag inte ska ägna mig åt sådana här udda saker | |
| Dammen | 2012-08-08 18:05 | |
![]() | piilu - fick mig ett gott skratt - tack - kan se Dig sitta försjunken och bara glo på tvättmaskinen... Många talar om seriemördare här och jag ansluter mig till dem. Har alltid varit intresserad av Adolf Hitler. Hur kan en människa bli sådan? Hur kan han med suggetionens makt få kloka och förståndiga människor med sig? Det är för mig en gåta och ju mer jag funderar på hur lätt människor kan fångas och bara gå med - desto hemskare tycker jag det är. | |
| temperance | 2012-08-08 22:56 | |
![]() | Scrabble. | |
| Bruise | 2012-08-26 00:58 | |
![]() | Jag ha nördat in mig på seriemördare, droger, "roliga" dödsannonser & att besöka kusliga/udda platser.. Det verkar vanligt i denna tråd. Sedan så lägger jag SJUKT stora pärlplattor, bakar efterätter som jag ofta vägrar äta & second-hand/vintage shoppar kläder med enda kriteriet att de måste vara fulsnygga... | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-08-26 08:59 | |
![]() | jag samlar på tesilar det går inte att räkna dom,men kanske 2000 olika,vad jag en kommer så letar och nu har det blivit till en sjukdom,jag har många tesilar i silver från mitten av 1800-talet ,det har gått så långt att när jag till en antikmässa så behöver jag bara närma mig borden så tar dom fram tesilarna dom sparat till mig sen vi sågs sist,jag har Europas största samling av tesilar kanske en av värdens största samlingar och syftet är att dom en dag när jag flyttat till himlen så ska dom säljas på auktion i Stockholm och alla mina missbukare och udda vänner och hemlösa som bor i denna stad ska på resa och fest för pengarna så dom har ett syfte Det fins en tesil uppkallad efter mig så det är skoj | |
| Furios | 2012-08-26 11:54 | |
![]() | Ojdå Tiittii det låter intressant. Hur mycket kan en tesil vara värd? | |
| omeganoll | 2012-08-26 12:53 | |
![]() | Funderar mkt över hur världshistorien kommer att tippa över. Sättet vi hanterat miljön på gör att framtiden ser både mörk och kort ut. SvT hade nyss en dokumentär i ämnet som graderade (1-10) de största riskerna. Muntert inlägg - eller naturligtvis inte! | |
| LMC79 | 2012-08-26 12:55 | |
![]() | Är intresserad av annorlunda sjukdomar eller defekter på människokroppen. Följer allt sådant jag kan hitta på TV. Är även en samlare av Bill & Ben böcker sedan nästan 30 år. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-08-26 14:05 | |
![]() | Furios,per styck är dom inte värd så mycket,men som samling en hel del,hoppas på att Museum kommer att köpa in dom,den billigaste kostar 5 kronor,och den dyraste ungefär 2.500 kronor,jag köper alla som jag inte har,och det blir svårare och svårare och hitta i Sverige,men på ebay dyker det upp hela tiden ,kolla på antik tea strainer så får du se vilka helt sjuka priser det är på en del tesilar | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-08-26 14:14 | |
![]() | Den dyraste tesilen på ebay just nu säljs för 990 Dollar | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-08-26 14:15 | |
![]() | men den har jag redan och alla dom andra med | |