Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 28 |
| Inloggade | 61 |
Mobilspel
| Pågående | 19 822 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| slånbär | 2012-09-28 23:28 | |
![]() | Inte vet jag men du verkar gå igång på det så det stör dig tydligen att du inte fixar det. Att spela ett helt vanligt spel sätter väl ingen på prov men försök lägga sex rullar i ett spel så får vi se hur dufixar det. Själv stör jag mig inte det minsta på att en del har hög rating och andra låg. Det är verkligen inte intressant. Dessutom är det ju så mycket roligare att spela när dom man spelar mot inte hänger upp sig på struntsaker som rating. Nu när jag bara spelar på mobilen har jag ingen koll alls på min rating. Jag ha så många matcher igång så jag vet sällan om jag vinner eller förlorar. Jag bara spelar. Och vill du bbw få sista ordet så varsågod. Jag bjuder på det. Livet är alldeles för kort för att tjafsa med folk som har pinnar uppstuckna på helt fel ställen. | |
| Cozgubbe | 2012-09-28 23:33 | |
![]() | Ni som inte gillar att spela med poäng, har ni testa tråk feud. Ni andra som vill spela, fråga mig. Skiter i vilken rank ni har. Bara ett spel ju. ( även om jag kan va ful i mun, så bli inte rädd ) ;-) | |
| BBW | 2012-09-29 00:09 | |
![]() | Haha osäker på om du trollar slånbär. Hade varit rätt roligt. Men eftersom du skrivit 4681 inlägg på det här forumet så får jag väl utgå ifrån att du faktiskt är seriös. Hmm låt se om jag kan få fram en liknelse som möjligtvis kan få till och med dig att förstå det roliga med ditt sista inlägg. Vet inte om du kan det allra minsta om sport men det får bli en liknelse därifrån. Vi spelar ishockey. Jag gör 114 poäng på 82 matcher i grundserien och 34 poäng på 24 matcher i slutspelet. Mitt lag vinner mästerskapet. Du är back i något halvkasst lag. Du är inne på mer eller mindre varenda baklängesmål och ditt lag åker ur serien. Du går då ut med följande uttalande: "En gång sköt jag pucken upp på 54:e raden på läktaren 6 ggr på en match. Att vinna ett mästerskap sätter väl ingen på prov men försök att skjuta pucken åt helvete 6 ggr på en match." Frågan är vad för svar du förväntar dig? Rullar är en del av spelet. Inte det spelet går ut på. | |
| Aswedish74 | 2012-09-29 00:15 | |
![]() | Hmm...skjuta upp pucken på läktarn får man inga poäng på men rullningar får man 50 poäng på.Var det en bra liknelse? | |
| kajix | 2012-09-29 04:08 | |
![]() | " "En gång sköt jag pucken upp på 54:e raden på läktaren 6 ggr på en match. Att vinna ett mästerskap sätter väl ingen på prov men försök att skjuta pucken åt helvete 6 ggr på en match." " Ligger helvetet på 54e raden? | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2012-09-29 13:50 | |
![]() | Vilken dålig liknelse av bbw. Ett slags skämt antar jag... | |
| petidin | 2012-09-29 14:23 | |
![]() | Obehagligt att vuxna människor är så känsliga att de blir ledsna av att bli nekade att delta i ett spel. Ni får starta en stödgrupp kanske. | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2012-09-29 14:41 | |
![]() | Alla är väl olika. En del tror att de är roliga till exempel. | |
| JefautjOuer | 2012-09-29 16:00 | |
![]() | Jag blir så fascinerad när man svarar med att det här är en onödig tråd o s v. Läs den då bara inte, ganska lätt. Samma gäller för kommentarer om att det har diskuterats tidigare...jamen då visste väl inte TS det. Som tur är tillkommer spelare till den här sajten, tur eftersom den inte är vad den varit. Är glad över människor som skriver om det de vill, frågar om vad de vill, uttrycker vad de vill så länge de håller sig inom normen...det är mer än man kan säga om vissa. Forumen här på beta har lärt mig mer om människors mörka sidor än mycket annat, det är sant! Jag spelar med de flesta men nekar ibland när jag är trött på att behöva vinna med flera hundra poäng för att inte bara dala... | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2012-09-29 16:26 | |
![]() | Det var bra sagt Jefaut... :) | |
| mrsmaggart | 2012-09-29 21:39 | |
![]() | Jag brukar neka de flesta som har rating runt 600 och under. Mitt rating är ca 1700. Det beror på att jag har spelat många matcher mot de med mycket lägre rating än mig och de ger upp nästan direkt. Har man gett sig in i spelet så ska man faktiskt avsluta det. | |
| Skitkärring | 2012-09-29 21:52 | |
![]() | Här drar vi alla över en kam... | |
| mrsmaggart | 2012-09-29 21:54 | |
![]() | Japp men det står jag för! | |
| Skitkärring | 2012-09-29 21:56 | |
![]() | Gör det du. Är man rädd kan man alltid spela orankat vettu. | |
| meramera | 2012-09-29 22:13 | |
![]() | Kan nån berätta vad ni gör med er höga ranking? Vad leder den till för nåt bra? Tänkte det kunde vara bra att veta vad man ska sträva mot. | |
| slånbär | 2012-09-29 23:07 | |
![]() | Dom vårdar den ömt och våndas och oroas som curlingföräldrar över risken att förlora om så bara lite avden mot någon lågrankad otäcking som nästlat sig in i deras exklusiva klubb...... | |
| Ahnad - Ej medlem längre | 2012-09-30 03:27 | |
![]() | Fattar inte heller hur man kan bli upprörd för att någon nekar? Blev själv nekad alldeles nyss och det skulle aldrig falla mig in att ta det personligt eller bli det minsta upprörd. Att någon nekar kan bero på så många saker: det hände något just då, spelaren väntar på någon annan, spelaren vill helt enkelt bara inte.... Och så kan det förstås också vara att rankingskilnaden är för stor. Meb varrför bry sig? Starta ett eget spel och spela på bara. Det kan väl inte vara så svårt? | |
| Nilka | 2012-09-30 07:54 | |
![]() | Att den som är duktig på betapet förolämpar någon som är sämre eller mindre motiverad tyder på en störande arrogans. Tävlingsinstinkten är en bra stimulans men mobbinginstinkten kräver självrannsakan. Men jag tvekar inte att neka spel med en som har lägre ranking. Det ligger ju i spelets natur att söka poäng. Fast ibland handlar det bara om att koppla av och då skiter jag i rankingen. I desperat behov av distraktion. | |
| boffertomte | 2012-09-30 08:07 | |
![]() | Rankingen är för mig mest till för att identifiera en någorlunda jämbördig motståndare, eftersom det optimerar möjligheterna till en givande match. Det finns jättetrevliga människor med 700 i rating, men nu är det inte motståndarens charm jag i första hand är intresserad av när jag spelar beta. | |
| boffertomte | 2012-09-30 08:18 | |
![]() | Men man kan ju också bli ledsen när man blir jakad av någon som har väldigt mycket högre rating och det visar sig vara ett svin som sen hänsynslöst sopar banan med en. Om man har jättemycket högre rating än motspelaren så borde man ju faktiskt spela snällt. | |