Spelrum
| Giraffen | 15 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 6 |
| Inloggade | 21 |
Mobilspel
| Pågående | 19 888 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| meramera | 2013-02-17 11:41 | |
![]() | ag fattar inte varför det ska gnällas om "stäng ner skiten, sänd det i radio, skona mig etc etc. Varför tittar ni? Själv är jag ingen fantast av Mello, men frun ser, så då ser även jag. Och jag fattar ju att det är STOR underhållning som uppskattas av MÅNGA, klart som korvspad att det ska visas i tv. Men jag avskyr Fondells påhittade engelska dialekt, jag avskyr även Ugglas sätt att sjunga ord med bokstaven r, det låter ungefär som i reklam-tv, fast där är det en mörk basröst som låter. Prova själv att säga r med tungan uppe i gommen i stället för längst fram i munnen så hör ni hur löjligt det låter | |
| Måns_E | 2013-02-17 14:03 | |
![]() | Var det någon som ö h t hörde vad Ugglas sjöng om, det lät mest som ett osammanhängande sludder. Och att de allra sämsta artisterna kunde gå vidare, helt otroligt. fjunlåtsasrockarna borde ju ha kommit sist varje dag i veckan, vad är det med folks smak? | |
| siwu | 2013-02-17 14:18 | |
![]() | Jag undrar hur många röster som kommer in, hur många som verkligen röstar när kvaliten är så låg, jag röstar inte, jag sitter bara i soffan och tycker. Jag har röstat andra år när jag fastnat för någon låt. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-02-17 14:18 | |
![]() | mera mera,vi får tycka precis vad vi vill om melodifestivalen,eller har du något behov av att vi ska tycka som du?carolin Uggla som väste mellan tänderna och sjöng på någon svängelska lät bedrövlig,med sitt konstiga utal | |
| meramera | 2013-02-17 17:11 | |
![]() | ttiiiiittttiiii, men lilla gumman, du får tycka precis vad du vill! Jag berättade bara vad jag tyckte, eller förstod du inte det? Det var väl så ddet frågades i tråden, vad tycker ni? Eller förstod du inte det heller? Men prova gärna uttala r med tungan uppe i gommen så hör du, eller kanske din omgivning hur dumt det faktiskt låter | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2013-02-22 11:11 | |
![]() | Nu har jag fått en favoritlåt. Var inne och lyssnade och fastnade för Ulriks bidrag. Helt klart till final och vem vet, kanske årets vinnare... | |
| Björn K-hamn | 2013-02-23 16:59 | |
![]() | Jag har precis varit på genrepet inför kvällens övning, så det här blir nog min tråd för ikväll. 2:an är min favorit, tyckte inte riktigt att Ulrik passade in riktigt. Om Alexander Bard gör samma fingerjuckrörelse ikväll som på repet är han sjukare än jag trodde. | |
| Björn K-hamn | 2013-02-23 19:11 | |
![]() | Army of lajvers är ju först så svaret kommer tidigt. 6-åring tycker pianobrännaren nr 5 är bäst, han får allt ta i lite extra ikväll annars känns han lite tunn för hårsrocksgenren. (Men hon har nog redan en bättre känsla för vad som slår än jag någonsin haft, jag tyckte Sean banan var löjlig, men han gick ju vidare.) Behrang Miri, alla-ska-dansa känns då slaget roligare och mindre löjligt än Sean Banan, så om det är det som gäller så får vi nog se honom som Sveriges representant i år. | |
| dinodog | 2013-02-23 20:14 | |
![]() | Nej tack Army of lovera. Bard är så pinsam. | |
| Björn K-hamn | 2013-02-23 20:19 | |
![]() | Refrängen lite trist på Lucia Pinera, men det räcker att jag kan skönja ett spår av Macy Gray i rösten för att fångas. | |
| boyakasha | 2013-02-23 20:34 | |
![]() | Hur fanken lät låtarna som inte kom med i tävlingen | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2013-02-24 13:00 | |
![]() | Det gick som förväntat. :) Tycker att det var bästa sändningen hittills, schlagerparodin i inledningen var på pricken. Ulrik till final, bra. Per Andersson gjorde sin roligaste sketch, helt obetalbar humor. :D | |
| Ida-Fina | 2013-02-24 13:11 | |
![]() | Tycker nog att gårdagens delfinal var årets bästa, tyckte det var lite synd att de inte portionerat ut låtarna så fler hade haft chansen att gå vidare istället för en del andra från tidigare delfinaler :S (men det är ju jag det, smaken är ju olika :) ) Tyckte i alla fall att två värdiga bidrag gick till final igår, och är mycket lättad äver att Armén INTE gick vidare. Har tyckt om en del de gjort genom åren men den här gången letade jag bara efter skämskudden - hade låten varit bra hade jag KANSKE kunnat förlåta "showen" ;) Och hur var det nu - var det inte sagt att i år var alla tvungna att sjunga live? Jag säger bara Va Camilla??? | |
| Ida-Fina | 2013-02-24 13:12 | |
![]() | Tycker också om Per Andersson, har fått många goa skratt tack vare honom :) | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2013-03-02 23:20 | |
![]() | Ser fram emot en underhållande kväll nästa lördag då finalen ska ses på plats i Friends arena. Kul! :) | |
| kajix | 2013-03-02 23:23 | |
![]() | Då ses vi kanske där 125478. Jag ser främst fram emot Carola. | |
| Sharky68 | 2013-03-02 23:31 | |
![]() | Orka se på eländet.. suck.. | |
| ingerli22 | 2013-03-03 07:03 | |
![]() | Missade, vilka gick vidare till final? | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2013-03-03 11:21 | |
![]() | Ja, du lär vara lätt att känna igen kajix. :) Ja, det ska bli kul att se vad de totar ihop för nummer. Loreen är alltid en fröjd att lyssna på hoppas att hon sjunger en bit. Robin Stjernberg och Anton Ewalds gick till finalen. Varför ens gå in och kommentera "eländet" i denna tråd om du är så ointresserad Sharky68... | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2013-03-03 21:09 | |
![]() | Ewald heter han i efternamn ja, det lilla ekorrgoset. Hoppas på en Munther succé. :) | |