Spelrum
| Giraffen | 24 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 45 |
Mobilspel
| Pågående | 19 852 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| bobo flux | 2013-01-09 20:26 | |
![]() | Gillar man inte en produkt så ska man aktivt kväva dess utrymme i diskussionen istället för att kritisera den. A: "Bobo, har du sett den nya mascaran från Totally Apeshit?" B: "Jag gillar fikon." | |
| snövits - Ej medlem längre | 2013-01-09 20:36 | |
![]() | Vill man göra sig snyggare å se yngre ut tycker jag inte ankläppar å hamsterkinder är ett alternativ. Meen, eftersom alla gör som de vill. Haha. | |
| Lissing | 2013-01-09 20:51 | |
![]() | Well, i love my plastic boobs ;-) | |
| johannesbröd | 2013-01-09 21:03 | |
![]() | ...eller också ska jag börja en NY trend..om man för övrigt är frisk och inte har ett bmi över 30..? (var nu gränsen ska sättas för stor hälsorisk..).en ny slogan.."Våga vara tjock!" | |
| shulten | 2013-01-09 21:23 | |
![]() | Eller varför inte: våga vara en hälsorisk! ;) | |
| johannesbröd | 2013-01-09 21:57 | |
![]() | Ja varför inte!haha! :D här går jag. .en ännu levande hälsorisk! | |
| Ana_ | 2013-01-09 22:22 | |
![]() | Tankar om plastikkirurgi och kroppsideal.. Vad är det egentligen man vill uppnå? Oavsett om det är en smalare kropp, större bröst eller annat, tänk igenom motiven. Om du kommer på dig själv med att du gör det för att komma ett steg närmare perfektion, för att andra tycker att du ska göra det eller för att du tror att det genererar bättre självkänsla, tänk en gång till. En operation fixar inte självkänslan. När jag var yngre var jag en spinkis. Identifierade alltid mig själv som det och hängde inte med när jag slutade växa på längden och växa på bredden istället. Insåg inte heller att jag bara mådde dåligt av att köpa kläder för smala figurer eller få dåligt samvete över att jag tränade för lite, eller fikade för mycket. Till slut kom en vändpunkt. Åkte från Sverige, växte upp och insåg att jag var himla snygg ändå. Köpte kläder som faktiskt passade och blev sedan peppad att träna, för hälsans skull. Började springa. Fyra månader senare var jag 12 kg lättare. Vad hände? Jo, jag tränade för att det var hälsosamt, kul och för att jag själv ville. Inte för att jag ville komma i mina gamla tonårsjeans. I flera år nu har jag behållt samma storlek, vilket absolut inte är XS, jag har fortfarande lite hull kvar. Men fy vad snygg jag tycker att jag är. Och galet kul det är att träna. Och äta choklad. Sincerely, "Jag tror jag ska hänga upp en Marilyn Monroe-affisch i min garderob." | |
| skrutta00 | 2013-01-09 22:47 | |
![]() | Jag är så enig med Drifting. Kommer långt med träning och kost. Sedan tänker jag så här: Trots att min kropp inte blev som jag ville försöker jag att älska den som den är.Något annat sått finns inte om vi skall kunna leva ihop livet ut... :) | |
| Lissing | 2013-01-09 22:49 | |
![]() | Kul att variera sig, man lever bara en gång. Varför SKA man "vara nöjd" med det man har när man KAN ändra det? :-) Det är 2013, inte stenåldern. :-) Lev lite och var inte så återhållsamma, vi ska ändå snart dö :-) | |
| kajix | 2013-01-09 22:53 | |
![]() | Får man klippa sig? | |
| Rooty | 2013-01-09 23:00 | |
![]() | Generation YOLO, kort och gott. | |
| snövits - Ej medlem längre | 2013-01-09 23:01 | |
![]() | Är nöjd med mig själv faktiskt, vad provocerande. | |
| apbur | 2013-01-09 23:04 | |
![]() | Så kanske du inte känner när åldern tar ut sin rätt. | |
| snövits - Ej medlem längre | 2013-01-09 23:09 | |
![]() | Nä.. nu var ju de flesta unga som skrev ovanför mig också. Men visst, blir jag äldre och jätterynkig kanske jag gör nåt. Sålänge försöker jag hålla mig så fin som möjligt å inte röka, dricka osv som till exempel försämrar huden å fräscheten i allmänhet. | |
| skrutta00 | 2013-01-09 23:12 | |
![]() | När tar ålder ut sin rätt och va menar du med det apbur??? Jag tror snövits kommer kommer blomma ut än mer när hon når än mognare ålder, är det fel att hon tycker om sig själv precis som hon är. En mycket plump komentar från di apbur. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2013-01-09 23:13 | |
![]() | Blomma ut är ordet. :) | |
| apbur | 2013-01-09 23:14 | |
![]() | Låter bra snövit. Är du nöjd nu är risken ganska stor att du inte kommer känna dig nöjd sen när utseendet förändras. Är det bra som det är nu kan det inte vara lika bra när det som var bra innan blivit sämre. Säger sig självt. Man kan aldrig vara lika nöjd hela tiden, handlar om att acceptera sitt öde. | |
| snövits - Ej medlem längre | 2013-01-09 23:14 | |
![]() | :( är inte utslagen än iaf. | |
| Minta | 2013-01-09 23:18 | |
![]() | Varför är den kommentaren plump? Väldigt många unga och fräscha säger att de inte kan tänka sig att genomgå en plastikoperation. Annat kan det bli när de inte är så unga och fräscha längre. Det är inte plumpt, utan ganska reellt om man tittar på statistiken för skönhetsoperationer. | |
| Ana_ | 2013-01-09 23:19 | |
![]() | Men hallå, ni skriver som att det är fult och fruktansvärt att åldras. Who says so? | |