Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 610 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Rapé1 | 2013-05-12 10:56 | |
![]() | Chrysler 300c ojojoj. Där snackar vi fina grillar. :-) | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-05-12 11:53 | |
![]() | Tummen upp för Miss_JK. Att det ska vara så svårt att förstå vad man menar. | |
| arbetslinjen - Ej medlem längre | 2013-05-12 12:37 | |
![]() | Produkter som inte lyckas kombinera bra utseende och användbarhet är ju dåligt designade, så motsättningen mellan en fungerande grill och en estetiskt vacker grill behöver liksom inte finnas. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-05-12 13:19 | |
![]() | Precis. | |
| dinodog | 2013-05-12 13:52 | |
![]() | Det är väl upp till var och en vad man vill ha eller.... Om man nu vill ha en grill med bling bling eller en kokgrop är väl upp till var och en. Sedan kan tycka att design är skit och fullständigt värdelöst. Men Ts ställde en enkel fråga hon ville inte ha andras åsikter om huruvida grillen är funktionell eller inte. | |
| temperance | 2013-05-12 14:02 | |
![]() | Vuxna (?) människor som blir provocerade av designgrillar och vad andra vuxna människor lägger sina pengar på. Gulligt. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-05-12 14:11 | |
![]() | håller med dig Temp | |
| Aviator | 2013-05-12 14:12 | |
![]() | På tal om snygga grillar. Lincoln Navigator och Cadillac Escalade har grymt fräscha grillar. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-05-12 14:12 | |
![]() | Lol det är inte bilar,starta en biltråd vetja | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-05-12 14:45 | |
![]() | Design är lika mycket funktion som estetik...? | |
| Hinken76 - Ej medlem längre | 2013-05-12 15:36 | |
![]() | Var förbi John Wall idag (Regeringsgatan), där fanns det några designgrillar. www.johnwall.se/sv/index. html | |
| krysopras | 2013-05-12 16:46 | |
![]() | Designgrillar! Jag älskar ordet. Det är sånt Sverige behöver. Vi har ingen krismedvetenhet alls, tycks det. Vi bara tutar och kör och tröstar oss med att om vi skulle sluta konsumera en sån massa vanvettigt onödiga prylar så skulle jorden gå under. Skulle krisen komma till Sverige (oväntat och som en slags luftburen smitta i stil med fågelinfluensa) och drabba oss etniska svenskar mitt i livet, då har vi ju en massa pengar liggande i designgrillar som vi kan avyttra emedan dessa prylar ju är både oumbärliga och begärliga. Det är liksom en investering. =) | |
| krysopras | 2013-05-12 16:49 | |
![]() | "är man en designmänniska så är man". Nej, faktiskt inte. Man kan skärpa sig. Det är inte ens särskilt svårt. Bli sjuk på riktigt eller var med om att en närstående blir det, så ska du se hur viktig grilldesignen känns helt plötsligt. | |
| gnagelram - Ej medlem längre | 2013-05-12 16:53 | |
![]() | Nu fnissar jag lite igen. | |
| catta65 | 2013-05-12 17:05 | |
![]() | Krysopras jag håller fullsrändigt mwd dig mwn i den här tråden får man inte ta upp sånt här. ..Vi kan ju öpona en ny tråd. ...:-) För detta hade nog mer behövts lyftas... | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-05-12 17:06 | |
![]() | vilken tur att jag aldrig vill skärpa mig,Grilldesign är viktigt all design är viktigt folk lever av Design både på och av.jag har inga behov att vara en dryg prektputte som sitter dagarna i enda och planerar för undergången,jag lever här och nu och köpper alla balla grejor jag vill ha och det gör jag till alla mina barn också ,det luktar någon form av obestämbar avundsjuka,engångsgrillar måste också finnas.jag har varit med om både närståendes död och begravning och om det nu skulle vara ett argument tll att inte köpa en design grill.och du blandar man päron och äpplen kan det bli en ganska härlig fruktsallad | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-05-12 17:27 | |
![]() | Varför lägga energi på vad folk gör med sina egna pengar...? | |
| temperance | 2013-05-12 17:36 | |
![]() | Men, varför dessa höga växlar? TS vill ha en fin grill, punkt. Vi vet inget om hennes livsstil i övrigt, det är inget statement - "design och status är livsnödvändigt" - utan ett önskemål. Sidospåren kan med fördel avhandlas i en ny tråd. | |
| catta65 | 2013-05-12 17:45 | |
![]() | Vojne vojne ...hoppas grillen har blivit funnen.. :-) Så vi kan återgå till ordningen igen | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-05-12 17:51 | |
![]() | Ordningen? | |