Spelrum
Giraffen | 18 |
Krokodilen | 1 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 13 |
Inloggade | 32 |
Mobilspel
Pågående | 20 283 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Frasse2 - Ej medlem längre | 2013-07-03 18:14 | |
![]() | Sen är ju frågan vad som är kvinnolöner, på dom arbetsplatser jag har varit på tjänade ingen kvinna mindre än en man när dom gjorde lika arbete. Om man menar att vården är underbetald så håller jag med men då tjänar ju även jag som man lika dåligt . Förklara gärna vad som menas med kvinnolöner lite. | |
PostumCred - Ej medlem längre | 2013-07-03 18:16 | |
![]() | Det lustiga är att dessa ständiga påhopp och förlöjliganden av SD och personer som är intresserad av deras politik antagligen i längden gynnat SD. Här är en typisk situation där Reinfeldt är helt utan argument och fakta och bara svamlar. www.youtube.com/watc...qE Q58N8JME se hela snutten ca 7 min. | |
jaapmeister - Ej medlem längre | 2013-07-03 18:38 | |
![]() | Det är rätt. Å andra sidan: att man blir förlöjligad betyder inte att man inte är för jävla löjlig. Att inte längre hitta på egen populism utan sno andra partiers populism... Ett steg i rätt riktning? ''Rätt till heltid'' är ju bara en nyansvariant på ''rätt till jobb''. Helt obegripligt att folk fortfarande lyssnar på sådant. | |
Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-03 18:47 | |
![]() | Hehe, jag förstår ju att det finns människor som röster efter utseende och dylikt. Jag tror till och med att det finns de som röstar på ett visst parti för att de gillar utseendet på partisymbolen... | |
Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-03 18:50 | |
![]() | Jag menade precis så som frasse2 skrev f.ö | |
Frasse2 - Ej medlem längre | 2013-07-03 18:58 | |
![]() | För att klarlägga: Jag håller på SD i frågan om kvinnolöner men det finns andra frågor jag inte är lika överenskommand i. | |
Salka1 | 2013-07-03 19:18 | |
![]() | Jimmie Å hade ganska svårt att förklara vad "svenskt" är. Han låter som han alltid har gjort. Inga svar på någonting mao. Tror inte det finns något parti som inte håller med om kvinnolöner. Vi är faktiskt 50% av väljarna. | |
PostumCred - Ej medlem längre | 2013-07-03 19:40 | |
![]() | Man blir nästan mörkrädd av din naivitet. Självfallet så håller alla partier med om lönefrågan, om du frågar dom. Men SD är det enda partiet som ens nämnt frågan som viktig. | |
kiwiskal | 2013-07-03 21:52 | |
![]() | Vad är en Sverigevän? Vad innebär det? | |
Triss - Ej medlem längre | 2013-07-03 21:54 | |
![]() | SD har ett problem där. De pratar mycket om sverigevänner men kan inte definiera vad som är svenskt. Det är bara tomt pladder | |
kiwiskal | 2013-07-03 21:56 | |
![]() | Det är ju svenska saker som midsommar, sill och företräde till arbeten antar jag. | |
PostumCred - Ej medlem längre | 2013-07-03 21:58 | |
![]() | Tycker man om Sverige och är mån om Sveriges framtid så är man en Sverigevän! Det säger en hel del om man måste fråga. | |
jaapmeister - Ej medlem längre | 2013-07-03 22:00 | |
![]() | Haha | |
kiwiskal | 2013-07-03 22:00 | |
![]() | Det innefattar ju en del, så att säga. Kan du utveckla? Betyder det att alla har en svensk flagga på balkongen/tomten/huvudet eller att man äter surströmming trots att det luktar värre än gamla människors bajs? | |
Triss - Ej medlem längre | 2013-07-03 22:02 | |
![]() | Men då behöver man ju inte SD. Jag tyckte det lät som de lagt rabarber på hela begreppet! Jimmie verkar ju vilja ha det till att man måste rösta på SD för att vara sverigevän - bra att jag fick klarhet på den punkten. | |
Måns_E | 2013-07-03 22:05 | |
![]() | Om man äter surströmming så är man väl norrlandsvän? | |
PostumCred - Ej medlem längre | 2013-07-03 22:07 | |
![]() | Nej ni måste inte rösta på Jimmie för att vara Sverigevänner, det räcker med att äta stinkande surströmming:) | |
jaapmeister - Ej medlem längre | 2013-07-03 22:09 | |
![]() | Är jimmie sverigevän? så som han svartmålar typiska svenska företeelser (feminismen, liberalismen, de progressiva hållningen i sociala frågor) verkar även han ha svårt för det typiskt svenska. | |
PostumCred - Ej medlem längre | 2013-07-03 22:10 | |
![]() | Nu har vi äntligen fått upp Jimmies fantastiska tal från den första Juli, jag länkar gott folk. www.youtube.com/watc...Wk OY3e2y-o | |
Bitte - Administratör | 2013-07-03 22:10 | |
![]() | Rimmar bra med att han Jimmie Å svartmålar feminismen men jobbar för samma saker, i alla fall säger att han gör det BItte | |