Spelrum
| Giraffen | 15 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 30 |
Mobilspel
| Pågående | 18 961 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2014-01-05 21:30 | |
![]() | Suck. Jo jag har råd att köpa soppa. Men jag har som sagt en tajt budget och ligger ute med medicinpengar. Kan vi sluta skapa trådar där mitt namn tycks stå i fokus. Inte förstå gången det händer. Har ej läst igenom tråden... Men man kan väl spekulera | |
| barbroskog | 2014-01-05 21:33 | |
![]() | Har inte missförstått någonting | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2014-01-05 21:40 | |
![]() | jag jobbar inte på soc,men folk som går dit och söker hjälp och ingen får,eller får undermålig hjälp, har rätt att överklaga,jag hjälper dom att överklaga,Och det jag ser är att det blir mer och mer saker som överklagas mer och mer avslag på ansökningar.fattar du nu barbroskog | |
| kryddeluntan | 2014-01-05 21:49 | |
![]() | Skinny, hur vet du att TS skulle vara en välsituerad renägare? Låter långsökt. Jag utgår från att TS vill ha svar på en seriös fråga. Ta inte åt dig Mollee :-) du är ärlig, omtyckt, empatisk och en tillgång för alla i forumet <3 | |
| barbroskog | 2014-01-05 22:01 | |
![]() | Vem har sagt att du jobbar på soc., och jag fattar alldeles utmärkt, har i alla fall inte kommit med mjölkbilen | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2014-01-05 22:04 | |
![]() | Tack kryddeluntan! <3 du är rar. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2014-01-05 22:06 | |
![]() | barbroskog,varför ställer du då så dumma frågor | |
| kryddeluntan | 2014-01-05 22:13 | |
![]() | Skinny, alla i Arjeplog har inte renar och pengar på banken. Det är svårt för utomstående att förstå sättet att tänka i de Norrländska småbyarna. Du kan bara inte gå och tala om för andra hur fattig du är. Risken att bli utpekad och utfryst är stor, då biter du hellre ihop. | |
| Gr3en - Ej medlem längre | 2014-01-05 22:17 | |
![]() | Oftast i ett sådant klimat som kryddeluntan beskriver 22:13 krävs det bara att någon vågar bryta mönstret och visa sin sårbarhet. Även norrlänningar är människor med hjärta och empati. vad jag försöker säga är att man aldrig ska låta sig nedslås av "så har det alltid varit och kommer alltid att vara" för med facit i hand så är det just inget som alltid kommer fortsätta vara som det är. | |
| kryddeluntan | 2014-01-05 22:26 | |
![]() | Helt rätt Gr3en :-) | |
| Zizitop | 2014-01-05 22:36 | |
![]() | å herremonje vad är det med fölk o fä!!! sicka idioter vissa av er är..Varför i helvete skulle jag fråga detta om det inte vore för min egen skull Skinny!???? RIK ja visst jag är jävligt rik på pappers fakturor!! och TITTTTI vad i helvete ä det du inte fattar JAG kan INTE jag FÅR inte sälja bilen då jag fått den från försäkringskassan pga mitt handikapp!!!!.slå i.gen.käften o stäng tråden för fan!!.Finns såna jävla elaka oempatiska människor här inne så jag spyr på dom | |
| gulle84 | 2014-01-05 22:42 | |
![]() | Jag är snart 30 och har aldrig haft jobb. Har levt på soc sedan jag gick ut gymnasiet. Har länge haft social fobi och har även fått hjälp mot det men till viss gräns då man aldrig "kan få bort det helt". Jag klarar heller inte av stress. Har dessutom betalat av 60 000:- som jag var skyldig på CSN också av mina soc pengar. Har inte fått något extra för hjälp mot att jag var skyldig där. Så jag vet hur jobbigt det är att ha lite pengar och hur det är att lära sig vad som är det nödvändigaste att lägga pengar på. Jag vill ha jobb men visste ni min situation utan att bara läsa det jag skrivit skulle ni förstå. | |
| hfranke | 2014-01-05 22:42 | |
![]() | Fast om du bortser från det så är vi några som försökt ge vettiga råd. | |
| Zizitop | 2014-01-05 22:46 | |
![]() | Jag vet hfranke men finns så inskränkta dömande människor härinne så jag blir fan.upprörd och mörkrädd för hur dessa är mot människor IRL.. Men jag lägger ner detta och hoppas Admin stänger tråden | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2014-01-05 22:47 | |
![]() | skicka ett pm till admin så stänger dom tråden,dom ser inte per automatik att du vill att den ska stängas,Jag skrev inte om din bil jag skrev om hur soc behandlar människor med bil,Det är viss skillnad,som du ser så skrev jag med en helt annan person | |
| Fjällan_ | 2014-01-05 22:53 | |
![]() | Men herrejisses | |
| kryddeluntan | 2014-01-05 23:29 | |
![]() | Du behöver inte be om ursäkt Skinny:-) är uppvuxen i Lestadianismens norr, med allt vad det innebär av intolerans och förakt mot andra i Guds namn. | |
| Mouche - Administratör | 2014-01-06 01:23 | |
![]() | Tråden stängs på TS:s begäran och för att den spårat ur totalt. Mouche | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Visar sida: 1 2 3