Spelrum
| Giraffen | 11 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 5 |
| Inloggade | 17 |
Mobilspel
| Pågående | 19 300 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| jin17 | 2014-03-26 16:24 | |
![]() | Kanske TS som är tjejen. | |
| roja c panda - Ej medlem längre | 2014-03-26 18:08 | |
![]() | Jag skulle uppskatta väldigt mycket om ttiittii gjorde en video med sig själv och la upp på youtube. Snälla tiittii kan vi inte få se det! | |
| temperance | 2014-03-26 18:21 | |
![]() | Den här är ju hur go som helst: www.youtube.com/watc...QL kJJpAIcU | |
| temperance | 2014-03-26 18:23 | |
![]() | ttiittii, jag tvivlar verkligen. Det är nog svårare än man tror att prata gibberish. | |
| glykemi - Ej medlem längre | 2014-03-26 19:42 | |
![]() | Haha Grängesberg! Den hålan. Ärligt så har jag underhållit eller retat min omgivning med samma "talang" sen jag var i femårsåldern. Det stavas damp och det här är ett vanligt symtom. Mest underhållande är hennes naiva självgoda inställning. Drar till staterna, morbror blir maneger, jojomän. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2014-03-26 19:50 | |
![]() | tvivla på ni,jag vet vad jag kan | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2014-03-26 19:52 | |
![]() | hur kan man tycka att det är svårt ?kan man sjunga så är det ingen ting på en skala,måste vara lättare med låssas isländska en med riktig islänska | |
| Real-one - Ej medlem längre | 2014-03-26 20:16 | |
![]() | järnröret? Okej..? så du anser att man måste ha mkt. fritid= ledig jämt? för att få eller ha tid att avgöra om denna tjej är begåvad eller inte? Jag behövde bara höra hennes framträdande en endaste ggn. för att omgående förstå vilken begåvning denna tjej besitter! Alla är ju inte så trögtänkta som vissa andra tyvärr kan vara? | |
| Real-one - Ej medlem längre | 2014-03-26 20:19 | |
![]() | Lollobar: ja.. jag håller verkligen med dig om att det ofta ligger nån sorts avundsjuka bland vissa som yttrar sig med att: Asså..? hallåhallå?? de där är väl inget.. inget märkvärdigt alls.. De som säger de har deffinitivt inget gehöröra överhuvudtaget.. och ingen humor.. och har tydligen inte förmågan att se hennes begåvning? de är iaf. min åsikt! | |
| Real-one - Ej medlem längre | 2014-03-26 20:22 | |
![]() | MånsE? Jag kan bara säga att personligen har jag ett otroligt brett spektra vad jag gillar iform av musik av alla de schanger... så jag gillar nog symfonirock också... ;) | |
| Real-one - Ej medlem längre | 2014-03-26 20:41 | |
![]() | Le-lo? ja herreguuud.. vad är de du säger!!??? Är det mkt. konstigt om jag eller någon annan tycker denna tjej är begåvad och otroligt bra med de hon gör i framträdandet? jag tycker personligen det är viktigt att tala om att någon gör nåt bra.. Både såhär i ett forum för att höra om andra delar samma mening? Men också i verkliga livet tycker jag det är viktigt men också trevligt att faktiskt säga om nån gör nåt bra!! Men också om nån gör nåt dåligt såklart! Någon här nämnde om att: Ja.. hon är ju söt/snygg m.m. Och att det därför beror på att hon också gör framgång? Ja.. visst betyder väl utseendet mkt. många ggr.. Men om jag ska dra en pararell gällande om utseendet alltid måste ha betydelse, så har du fel iaf. gällande mig! Ett ex. Petter/Peter Settman? han är deffinitivt inte någon snygging i mina ögon iaf.. Men jag tycker att han har gjort eller vart med i komedi/humorserier i tv där han iaf. fått mig att både skratta och le.. Likaså Örjan.Lax mfl. Så för min del behöver det inte hänga på nåt utseende om personen ifråga ska lyckas ge ut sitt budskap på ett trollbindande,lyssningsvä rt eller synmässigt attraherande sätt för humorn eller budskapet isig så att säga! Ful som snygg.. spela roll.. de är ju t.ex. ingen modelltävling tjejen är med och tävlar i.. utan hennes egenskap och förmåga! | |
| Real-one - Ej medlem längre | 2014-03-26 20:52 | |
![]() | ttiittii? Tjejen är verkligen värd varenda krona hon kan inkassera in i den begåvning hon har som person.. -Jag kan då se att hon har värsta skådespelartalangerna.. -Super bra sångröst..och de inom olika musikstilar dessutom. -Hon bara gört helt enkelt..rakt av såatt säga.. utan krussiduller. -Mkt. humor i bagaget..vilket är viktigt här i livet.. -Och som grädde på moset så har hon ju inget ofördelaktigt yttre heller presis som någon här också sa. Så hon lyckas nog bra med de hon åttar sig här i livet skulle jag tro :) | |
| Real-one - Ej medlem längre | 2014-03-26 20:55 | |
![]() | Bitte? Att härma språk? De kan vara att härma språk och att härma språk! Om en person inte har ett bra öra för gehör? Då hör man heller inte hur bra hon faktiskt gör det! | |
| Real-one - Ej medlem längre | 2014-03-26 20:57 | |
![]() | Lollobar & Temperenc? Jag ser att vi iaf.. förstått vikten av vad tjejen kan :) | |
| Real-one - Ej medlem längre | 2014-03-26 21:00 | |
![]() | jin17? hahahaha... ;D Om jag TS vore tjejen? Då skulle jag deffinitivt inte sitta här och ödsla tid på att skriva ;D då skulle jag va i Hollywood nu ;D | |
| Real-one - Ej medlem längre | 2014-03-26 21:04 | |
![]() | ttiittii? Okej? Ja.. du kanske också är jätteduktig på att sjunga eller liknande som tjejen? de kan ju inte jag veta? jag känner ju inte dig? Men om du är jätteduktig på liknande eller att sjunga? Då skulle de ju vara jättebra för dig att få visa upp dig isf. så andra också får ta del av din talang.. :) De skulle iaf. jag vilja göra :) | |
| Real-one - Ej medlem längre | 2014-03-26 21:34 | |
![]() | järnröret? Jo.. jag hade lite mer att säga ang. din kommentar om för mkt. fritid? ja.. jag kan ha en massa timmar med fritid ibland.. Men har två starka yrken jag jobbar inom... Så de hinner jag också med =) | |
| -FaMo- - Ej medlem längre | 2014-03-26 23:06 | |
![]() | OK Diamond, du o jag o ett par till diggar bruden... Andra inte. Behövs inga fler klarläggande inlägg från din sida. Byt ämne. | |
| Lollo Bar - Ej medlem längre | 2014-03-27 01:23 | |
![]() | Varför får hon inte svara på inlägg? Byt attityd Famo, eller håll dig till retartråden med ditt evinnerliga klagande. | |
| -FaMo- - Ej medlem längre | 2014-03-27 09:40 | |
![]() | Chatta sönder sin egen tråd, ska det vara positivt då eller.... | |