Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 305 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| throwback - Ej medlem längre | 2014-05-23 21:53 | |
![]() | Så länge jag kan älska och förlåta känner jag mig trygg. | |
| onlaaajn | 2014-05-23 21:57 | |
![]() | Herregud - finner inga ord! | |
| Sangria | 2014-05-23 22:22 | |
![]() | Uppenbarligen så hittade du ett par i alla fall.......... | |
| Real-one - Ej medlem längre | 2014-05-23 22:45 | |
![]() | Vill bara säga att: fa_mo: Det är bl.a presis sådana som du som just är de som förstör de flesta av personers skapade trådar här! Både du & några andra här, verkar ha nån slags märklig och ett olustigt behov av att trackassera andra personers skapade trådar,inlägg,sätt att skriva på,uttrycka sig på..skapat diskussionsämne.m.m. m.m.! Både du och vissa andra som har de otrvliga/olustiga behovet! Ni kan väl för fan hålla er på er egen kant,och stänga igen limpintaget ,om skapad tråd och ämne inte passar er! För personligen känns det bara olustigt/otrevligt att läsa ert hackande på andra! För ni har ingensomhelst aning om VEM personen verkligen är som ni hackar på., hur den personen mår,lever sitt liv..bakgrund,kanske sjukdom m.m.! Var och en som läser skapade trådar ser väl själv om just den tråden kan vara nåt som känns intressant,och som de vill svara på seriöst och på ett trevligt sätt. | |
| -FaMo- - Ej medlem längre | 2014-05-23 22:48 | |
![]() | Halleluja! | |
| Real-one - Ej medlem längre | 2014-05-23 22:51 | |
![]() | -FaMo- : Amen | |
| Krakozhia - Ej medlem längre | 2014-05-23 22:56 | |
![]() | Sangria! Jag bara fullkomligen älskar ditt svar till onlaaajn !! | |
| Nora1 - Ej medlem längre | 2014-05-23 23:03 | |
![]() | jag också. Tycker också Reals inlägg är uppfriskande och pricksäkert. Så alla som inte har något att säga "Stäng limpintaget ha ha. | |
| kryddeluntan | 2014-05-23 23:03 | |
![]() | Intressant att TS väljer att inte väljer att delta i diskussionen och inte svarar på frågor. Ett sätt att provocera från hen ? | |
| Nora1 - Ej medlem längre | 2014-05-23 23:07 | |
![]() | Antingen gav hen upp direkt när huggormarna attackerade eller också ville hen bara locka fram dom i ljuset. Ha, ha | |
| Real-one - Ej medlem längre | 2014-05-23 23:08 | |
![]() | Och för att svara trådskaparen: så känns glädjen & meningen i livet för mig i kärlek & respekt för varandra. Finns inte kärlek & respekt för varandra? Så finns ingen trygghet heller.som vidare leder till livsleda! Och det gäller Oavsett: arbetsplats, nära och kära, vänner,eller ute i samhället som sådant! Kärlek bygger broar mellan varandra..Utan kärlek och respekt dör människan! | |
| Krakozhia - Ej medlem längre | 2014-05-23 23:19 | |
![]() | Trådskaparen menar med all säkerhet de Jesus sa i Matteus 5:3 ”Saliga de som är fattiga i anden, dem tillhör himmelriket. Eller som NWT tydligare skriver: "”Lyckliga* är de som är medvetna om sitt andliga behov, eftersom himlarnas kungarike tillhör dem" Han menar nog att personer som är medvetna om sitt andliga behov skulle vara lyckligare! Jag tror på att man blir lyckligare av att stimulera sitt andliga behov på något sätt. Det "köttsliga" här och nu kan ju vara fullgott- men kanske undrar man över andliga saker & ting och vill få svar på en del saker som man inte förstår och med det söker sig till Gud eller så. | |
| drifting - Ej medlem längre | 2014-05-24 17:55 | |
![]() | Jag finner trygghet i mej själv ,min familj och i mitt arbete | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2014-05-24 17:58 | |
![]() | Andliga behov? Well, när jag ser ett vackert träd eller luktar i ett barns nacke känner jag mig andligt mättad. Andlighet kan vara mycket. | |
| Krakozhia - Ej medlem längre | 2014-05-24 18:39 | |
![]() | drifting! Härligt ! Men arbetet...Hur kan du finna " trygghet " i det? Vad jobbar du med så ger sån trygghet? ;) | |
| drifting - Ej medlem längre | 2014-05-24 18:51 | |
![]() | Det är ju att jag trivs med det jag gör Finner glädje..glädje och trygghet går hand i hand | |
| hfranke | 2014-05-24 19:15 | |
![]() | Trygghet i mig själv, materiell trygghet genom mitt arbete som ger mig lön varje månad. Glädje i stort och smått jag upplever. Känner mig inte ett dugg tom eller i avsaknad av något för att jag inte har nån gudstro. (Nä, ingen har sagt att jag borde göra det. Än så länge... i gudstrådar brukar det ju komma upp att vi som icke aktivt religiösa är så tomma och...andefattiga ;) ) Snarare stärkt, då jag inte kan välta över mina tillkortakommanden eller gjorsa dumheter på nån högre makt, utan får stå för mitt agerande och själv ta konsekvenserna. | |
| roja c panda - Ej medlem längre | 2014-05-24 19:40 | |
![]() | Betapet. Något mer konstant och förutsägbart finns inte. | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2014-05-24 20:23 | |
![]() | Roja: Sade du, utan att ha en minsta aning om hur Anna Maria Corazza Bildt, och hennes make Carl Bildts kärleksliv ser ut. | |
| spelteori - Ej medlem längre | 2014-05-24 20:30 | |
![]() | Hahaha! | |