Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 1 |
Mobilspel
| Pågående | 19 716 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Tom Waits | 2007-02-19 23:26 | |
![]() | The Clash...det finns otroligt mycket bra med Tom Waits. Min favorit är dock fortfarande Rain Dogs från 1985. Det är absolut värt att kolla upp. För övrigt gillar jag The Clash=) och det mesta av det du räknar upp. | |
| sarlina | 2007-02-19 23:32 | |
![]() | Bellman, Sjöberg,Lille-Bror Söderlund, Ruben Nilsson, Cornelis, Fred Åkerström, Cajsa-Stina Åkerström, Sofia Karlsson. Evert Taube, Alf Hambe, Ulf Peder Olrog, Sonja Hedenbratt, Monika Zetterlund. Öbarna. alla dom onämnda, ack, hur många läckra visskrivare och dito sångare vi haft och fortfarande har i detta land Annars Beatles, Dylan, Mahalia, Ella Fitz, alla dom stora bluestanterna, tjejen som sjunger "Peterburg" på ryska. Jonny Cash, Ellington, BACH,BACH, BACH! Samt som dold perversitet Andliga sånger och militär/politisk mässingsmusik, ingenting kan någonsin matcha "Under Dubbelörnen" Frälsis hornmusik är värd att höra på den också Och Janis Joplin. | |
| joelxy79 | 2007-02-20 10:34 | |
![]() | Aphex Twin, Autechre, Squarepusher, Einstürzende Neubaten, Isan, Plaid, Cave, DM, m fl. Favoritskivbolag: Warp Records | |
| LillaJoh - Ej medlem längre | 2007-02-20 11:56 | |
![]() | Riverpoet har grymt bra smak i musik! Själv är jag inte långt ifrån hans smak. Men favoriterna är Linkin Park. | |
| pilutta-dej | 2007-02-20 21:22 | |
![]() | sarlina, instämmer i det mesta i din uppräkning! | |
| oeronbarn - Ej medlem längre | 2007-02-20 23:40 | |
![]() | "Riverpoet har grymt bra smak i musik! Själv är jag inte långt ifrån hans smak. Men favoriterna är Linkin Park." om vi slutför syllogismen finner vi således att riverpoet inte är långt ifrån Linkin Park. eller är jag helt ute och cyklar nu | |
| Riverpoet | 2007-02-20 23:52 | |
![]() | Du är klipsk du oeron. Det håller dock inte i pratiken då LP inte är ett band jag gärna behandlar mina öron med. | |
| jssfrk | 2007-02-21 00:33 | |
![]() | Äh, erkänn nu, Riverpoet. | |
| HumbleBug | 2007-02-21 00:36 | |
![]() | tycker om all musik som är bra | |
| LillaJoh - Ej medlem längre | 2007-02-21 07:50 | |
![]() | Kanske inte för dig, men för mig... | |
| smurvlan | 2007-02-21 09:44 | |
![]() | Rock ´n Roll Tack gode gud för det *S* | |
| LasseBjörn | 2007-02-21 09:47 | |
![]() | En hel del country såsom Emmylou Harris, Waylon Jennings, Willie Nelson, Kris Kristofferson, Lynn Anderson, Johnny Cash, Dolly Parton, John Denver m.fl. Även en del annat som Creedence Clearwater Revival, Roy Orbison, Leningrad Cowboys och Loa Falkman. | |
| oeronbarn - Ej medlem längre | 2007-02-22 02:17 | |
![]() | imorgon planerar jag att ge mig på det där med "konstmusik". har kommit över samtliga av William Basinskis "Disintegration Loops". två timmar och fyrtionio minuter med minimalistiska, repetitiva ljudkulisser. och kanske lite kaffe och beta på det. det blir nog fint. | |
| Meskalin - Ej medlem längre | 2007-07-03 16:21 | |
![]() | Just nu lyssnar jag mycket på Navid Modiri och Gudarna och Gogol Bordello www.youtube.com/watc...mp ;search= www.youtube.com/watc..._8 1l4DXlwM Mycket bra musik. | |
| krill_master - Ej medlem längre | 2007-07-04 08:26 | |
![]() | sista tiden och på riktigt hög volym med riktig bas för att det ska funka, men då. oj.. håret på armarna reser sig och adrenalinet vaknar, sk fetstamp ASTRIX AWAKE TRANCE | |
![]() | sista tiden och på riktigt hög volym med riktig bas för att det ska funka, men då. oj.. håret på armarna reser sig och adrenalinet vaknar, sk fetstamp ASTRIX AWAKE TRANCE | |
| krill_master - Ej medlem längre | 2007-07-04 08:27 | |
![]() | klickknapps problem kanske.... | |
| E_Cantona | 2008-03-16 22:58 | |
![]() | Just nu är jag hopplöst insnöad på Hocicos senaste Memorias Atras, bra musik om man vill rensa systemet:) Men synth överlag är goast, fast det mesta funkar bara inte dansband vilket framkallar svår ångest... | |
| Imbattibile - Ej medlem längre | 2008-03-16 23:00 | |
![]() | De blir mycket housemusik | |