Spelrum
Giraffen22
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
3
Grisen
Böjningslistan
9
Inloggade34
Mobilspel
Pågående17 824

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Gariam - Ej medlem längre2007-02-28 10:25
Antal inlägg: 2590

Mja. Miljön går nog före mitt ego trots allt. ;o) Men visst är det mysigare med buss. Och riktigt tåg är skönast.

Sawawa2007-02-28 19:39
Antal inlägg: 606

Jo, och liksom man ser ju mycket mer av världen, för man ser ut.

_Stureplan_ - Ej medlem längre2007-02-28 19:56
Antal inlägg: 18

Varför åka tunnelbana när man kan åka limousine

Dyslekso2007-02-28 20:38
Antal inlägg: 8945

Vilken ovantad kommentar, du.

falafelibröd2007-02-28 21:15
Antal inlägg: 782

Jag åker tunnelbana 2-3 gånger per år, senaste gången satte jag mig mittemot en alkis som började prata med mig. Jag tyckte så synd om honom för att tio pers stod i vagnen fast det fanns plats vid honom, samt att ett gäng med kidz satt och gapskrattade åt honom.
Alkisen sa att han tyckte att folk är så otrevliga på tunnelbanan, och att det är mycket trevligare att åka tåg till sundsvall för på dom tågen är folk tydligen mkt öppnare. Jag håller med honom. Han hade även en salsadansandes dotter i umeå.

(precis, jag är inte från sthlm)

Sawawa2007-03-01 19:01
Antal inlägg: 606

Jag åker alltid buss när jag är i stockholm. Och vagnen i göteborg.

Kirkelina2007-03-02 13:44
Antal inlägg: 972

Hur brukar du sysselsätta dig när du åker tunnelbana? Läser eller lägger patiens med mobilen.

Vad är det konstigaste eller värsta som du upplevt i en tunnelbanevagn? Kanske det lilla barnet på ca två år som satt i sin vagn och kräktes ner hela sig och vagnen. Tyckte synd om den mamman. Som tur var hade hon ombytesklädere med.

Irriterar du dig på något som dina medpassagerare gör eller inte gör? På vad i så fall? När föräldrar skäller och tjatar på sina barn så de blir ännu gnälligare och skrikigare.

Brukar du säga ifrån om du tycker att någon bär sig dumt åt? Inte som jag kommer ihåg.

Hur gammal är du? 54 år

Är du kvinna eller man? Kvinna

tarmflora - Ej medlem längre2007-03-22 20:31
Antal inlägg: 189

jag irriteras av folk som äter på tunnelbanan. speciellt illaluktande pastasallader och mosiga bananer.

Maranga2007-03-23 21:44
Antal inlägg: 20

Och RisiFrutti.

Wazoo - Ej medlem längre2007-03-23 23:19
Antal inlägg: 97

1. Lyssnar på musik och/eller läser.
2. Folk som spyr okontrollerat inne i vagnen är nog det värsta.
3. Folk som talar HÖGT i mobiltelefoner är alltid extremt irriterande.
4. Det har aldrig behövts. Men jag kan ärligt säga att jag inte vet ifall jag skulle våga gå emellan i ett slagsmål.
5. 37 år.
6. Man.

Annieel - Ej medlem längre2007-04-13 19:04
Antal inlägg: 446

Åker nästan tunnelbanna .
Kör min bil .
Och vid dessa tillfällen inte går .Kör någon kompiss .
Eller så får de bli taxi .

Jaap2007-04-14 16:29
Antal inlägg: 170

Japp jag åker tunnelbana.

systerrebell2007-04-14 22:46
Antal inlägg: 427

tokflickan: om det var jag som kräktes (läs mitt tidigare inlägg) så ber jag härmed så hemskt mycket om ursäkt. ;)

Du är snäll - Ej medlem längre2007-04-15 08:31
Antal inlägg: 33

Jag lyssnar alltid på min nya fina ipod www.trifolium.se/tri...0x 315.jpg, fast jag har bytt till andra hörlurar, dom är blåa och mycket skönare än de medföljande vita som brukar skava mig i örat, främst då i högra örat där jag sen tidigare har små skorvar. Min ipod som för övrigt har 1gb minne brukar jag fylla med senaste hitsen, just nu älskar jag Danny som bara den kan jag säga!! Lyssnar jag inte på min Ipod så läser jag solo eller någon kvarglömd tidning (om det inte är lort på den!! så jävla råäckligt).

Konstiga saker händer hela tiden när man åker råsent på kvällen, typ natten eller senare. Massa snuskisar som tar på en hela tiden, jag brukar inte säga ifrån så himla ofta, men pillar dom flera minuter på mig brukar jag gå därifrån. En annan gång såg jag en kille som onanerade och titta på mig, han tyckte säkert jag va skitsnygg hehehe!! Sen har man ju sett värsta knarkarna som tar sprutor, fast då är det ju sent, typ på natten.

Jag säger aldrig ifrån, tror du jag vågar det hahaha jag e ju liten.

jag e 17 jordsurr och brutta ;)

Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?