Spelrum
| Giraffen | 21 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 43 |
Mobilspel
| Pågående | 19 319 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| jejeje - Ej medlem längre | 2010-06-14 11:54 | |
![]() | Jag är nyfiken på hur det kommer sig att väldigt många som postat en kommentar i forumet är "Ej medlem längre". Vad beror det på? Det är ofta man ser det. | |
| lovemercury | 2010-06-14 12:05 | |
![]() | Är alltid "anonym" på internet visar gärna bilder å sånt på face book eller bloggen men aldrig någonsin att jag skriver ner mitt namn. Bitte Kråkbo är ett grymt namn=) | |
| wulf - Ej medlem längre | 2010-06-14 13:07 | |
![]() | Pga av tidigare dåliga erfarenheter kanske. Finns många underliga människor som ilsknar till av de mest häpnadsväckande anledningar. Har man då dessutom små barn så känns det inte riktigt bra att ha lämnat ut både det ena och det andra. Jag lämnar gärna ut det när jag känner mig trygg med en person, men vis av tidigare erfarenheter så gör jag det inte förrän då. | |
| Satyra | 2010-06-14 13:49 | |
![]() | "Jag är nyfiken på hur det kommer sig att väldigt många som postat en kommentar i forumet är "Ej medlem längre". Vad beror det på? Det är ofta man ser det." Det beror på att de gått ur som medlemmar EFTER att inlägget skrevs. ;-) | |
| -fiskbulle - Ej medlem längre | 2010-06-14 14:19 | |
![]() | man är aldrig så anonym som man tror. | |
| mrsmaggart | 2010-06-14 21:22 | |
![]() | Jag är ensam om mitt namn i hela Sverige, så jag har bara mitt förnamn synligt. Men det är tråkigt att man inte kan avslöja sin ålder, för det gör jag. | |
| nystan1 | 2010-06-14 21:31 | |
![]() | Jag vill kunna reta mig på folk i retar sig på tråden (bindestreck?), utan att de vet vem jag är. | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-06-14 22:35 | |
![]() | Jag kan vara publik eftersom jag är ganska ospännande. Har svårt att tänka mig exakt vad med att vara publik här som skulle kunna vara ett problem. När jag var yngre däremot och fick en del oönskad uppmärksammhet så var det genuint obehagligt. Så jag kan förstå dom som vill förbli anonyma. | |
| Amandaaan - Ej medlem längre | 2010-06-14 22:36 | |
![]() | Jag vill inte ha en massa efterhängsna grabbar, är så less på det! | |
| Bitte - Administratör | 2010-06-14 22:39 | |
![]() | Det finns här som på många andra internetsidor , sjuka människor som sätter i system att förfölja andra , ser jag till mig själv här, så har jag valt att vara anonym och trots det utsatts för en massa det hela kulminerade vid påsk då en användare tagit reda på mitt namn och adress och skickade hem saker,, Så oavsett sida så gäller det att vara försiktig Bitte | |
| Satyra | 2010-06-14 22:57 | |
![]() | "Jag är ensam om mitt namn i hela Sverige" Så är även jag och inte bara i Sverige utan i världen, skulle jag tro. Har aldrig varit med om att få "knäppgökar" efter mig nätledes och det trots att jag haft en relativt närgången hemsida ute sedan våren 1997 och tidigare skrivit dagbok där under mer än 10 års tid. Ingen annan som visats upp genom den sidan har heller råkat ut för några otäckingar av något som helst slag så ... enligt min personliga slutsats, grundat på egna erfarenheter alltså, så är den skräck folk verkar känna för att visa sig mer öppet på nätet högst överdriven. I RL däremot har jag ju råkat på en hel del tokar genom åren. Känns ju betydligt farligare i så fall att våga sig ut utan heltäckande rustning och maskering. :-O ;-) | |
| Bitte - Administratör | 2010-06-14 23:02 | |
![]() | Jag anser att detta med den sk skräcken är befogad och för min del så grundar jag den helt och hållet på egen erfaren ,, från olika internet sidor Bitte | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2010-06-14 23:07 | |
![]() | För att möjligheten finns. | |
| med | 2010-06-14 23:26 | |
![]() | Vill vara lite hemlig!! | |
| 0kk | 2010-06-14 23:32 | |
![]() | Ser inte hur mitt namn eller utseende är relevant här helt enkelt. | |