Spelrum
Giraffen30
Krokodilen0
Elefanten2
Musen
Böjningslistan
1
Grisen
Böjningslistan
22
Inloggade55
Mobilspel
Pågående18 065

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Annieel - Ej medlem längre2007-04-13 08:09
Antal inlägg: 446

Hatar långa reklamer mellan filmer . Det är så störande . Att jag spelar in dom , så jag kan spola bort reklamen . Och när reklamen är så lång att den aldrig tar slut . Blir galen . Därför har mitt tv tittande minskat drastiskt . Köper egna filmer att se på dvd . Och när de gör reklam för nyheter , och sedan ska ha nyheter i 5 minuter . Då vet vi ju redan vad de har sagt . Ur knäppt . Men några få skojiga är kul . Min kusin är en ung söt tjej hon brukar göra reklam på tv Och då måste jag ju se dessa . Hon gjorde den med husvagnen .

veggie_d2007-04-18 02:39
Antal inlägg: 1187

Ah. Nu har jag sett den här reklamfilmen en gång för mycket, störningsbägaren rann slutligen över. Någon mer än jag som irriterar sig på den där reklamen med goda och dåliga vanor? Nån brud som säger att hennes dagliga motion är en mycket bra vana, att hon äter en frukt om dagen likaså. Jovisst, men sen kräker hon ur sig att det är en "dålig vana" att hon sjunger falskt i duschen. Jaha? Vem lider av det då? Och att det är en "mycket dålig vana" att hon är en dålig förlorare? Det är för fan inte ens en vana, det är en egenskap!!! Bah.

Plink2007-04-18 08:18
Antal inlägg: 296

håller med magga till 100, den reklamen är verkligen vidrig... sitter och skäms i soffan varje gång jag ser den.
samma med "bra vana - dålig vana" som veggie_d nämner. kräkmedel!

lelou - Ej medlem längre2007-04-18 09:27
Antal inlägg: 2025

VEM är gubben som pratar sönder hela Animal Planet? Är det nån som vet vad han gör där och varför han är där? Det är reklam, för nåt han gör. Vad vet jag inte, jag får flimmer i huvudet så fort han kommer på, och det han varje eviga reklampaus och hans reklam tar säkert minst 5 minuter.

Så jag ser hellre på Vanish och Nikotintuggummi än på honom.

pilutta-dej2007-04-18 22:25
Antal inlägg: 1689

Det är inte lika roligt att gå på bio längre sen de tog bort inledningen till reklamfilmerna. Den var ur nån gammal stumfilm (?) med en familj som stod och tittade på pappa`som vaggade från sida till sida (hade han ont?) och så vaggade familjen med."Och nu blir det reklamfilm" sa speakerrösten till tonerna av Mendelsohns brudmarsch. Vi valde bort den brudmarschen vid vårt bröllop, för vi såg framför oss alla i kyrkan vaggande medan de i kör sa "Och nu blir det reklamfilm". Vi gifte oss1985, så det var ett bra tag sedan den här reklaminledningen var aktuell, men den höll på länge och var väldigt inarbetad bland oss som var med då. Eller hur?

sagogrynet - Ej medlem längre2007-04-18 22:31
Antal inlägg: 461

konsekvent bojkottar jag allt som har dålig reklam, ex senaste TryggHansa (Vägrar använda mig av ett bolag som gör av med mina pengar på dylik skit!), Vanish, nikotintuggummi osv. Däremot köper jag gärna Gevalia ellre anlitar If då det har bra reklam!

Dyslekso2007-04-19 09:40
Antal inlägg: 8945

Den nya Coca Cola-reklamen med en idiot som står på ett busstak och skränar om att det vore bra med flickvänner med zero gnäll o dyl får mig att vilja kräkas 10 000 burkar fulla och skicka dessa med lastbil till The Coca Cola Corporation.

Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?